Όταν το PAOK TV «χάνει» το… σήμα και την λαλιά του
Οι φάσεις που το PAOK TV… έχασε στα ματς της Τούμπας. Πέντε αγώνες όπου άπαντες λειτούργησαν… εξυγιαντικά!
- Το ΕΚΠΑ απαντά στην παραπληροφόρηση για τις διεθνείς κατατάξεις των ελληνικών δημόσιων πανεπιστημίων
- «Η Βόρεια Κορέα ετοιμάζει στρατεύματα και drones για τη Ρωσία», προειδοποιεί η Σεούλ
- Κατεψυγμένο μαμούθ 50.000 ετών ανασύρθηκε από κρατήρα στη Σιβηρία
- Οι πολιτικές προβλέψεις του Economist για το 2025
Η χθεσινή ανακοίνωση του ΠΑΟΚ για το… επιτυχημένο τηλεοπτικό εγχείρημα ουσιαστικά επιβεβαίωσε ότι δεν έχουν τίποτα να αναφέρουν για τα «εγκλήματα» που διαπράττουν. Το πρωτάθλημα ακόμα δεν έχει μπει στην τελική του ευθεία, στα play off δηλαδή, εκεί που ουσιαστικά θα κριθούν τα πάντα και ήδη γίνεται της… πατέντας. Τουλάχιστον σε πέντε αγώνες τα παρατράγουδα του paok tv κυριάρχησαν. Ας τα δούμε και αναλυτικά:
Στο ΠΑΟΚ – Πανιώνιος άλλους διαιτητές έλεγε ο Σπυρόπουλος, άλλους μας έδειχναν σε κάρτα γραφικών. Το ίδιο και με τους διαιτητές VAR. Αλλά αυτά συμβαίνουν θα πει κανείς.
Στο 74 ο Σφιντέρσκι σκοράρει για το 2-1. Παίζουν τρία replay του γκολ, όπου φαίνεται επιθετικό φάουλ του Άκπομ. Ο Σπυρόπουλος δεν το αντιλαμβάνεται. Για τα επόμενα 3 και λεπτά ο αγώνας έχει διακοπεί. «Ομολογώ ότι δεν υπέπεσε στην αντίληψή μου κάτι ύποπτο» αναφέρει ο Σπυρόπουλος, όσο ο διαιτητής μιλάει με το VAR. Μετά από τη διακοπή δίνει σέντρα: «και κατακυρώνει γκολ όπως ήταν και το πιο φυσιολογικό» είναι το σχόλιό του, χωρίς να ξέρει καν τι ακριβώς έβλεπαν για τρία λεπτά οι διαιτητές στο VAR!!!
Στη φάση του 89, αν ο Καμαρά ήταν οφσάιντ δεν το μάθαμε ποτέ. Ούτε γραμμή είδαμε (θα τα δούμε παρακάτω για τη γραμμή), ούτε ακούσαμε τον περιγραφέα να λέει ότι ο παίκτης καλύπτεται.
Στο ΠΑΟΚ – Άρης διακοπή 3 λεπτών, αμέσως μετά το 1-2 χωρίς να δείξει ή να πει τίποτα κανείς. Κόσμος μέσα στο γήπεδο, αλλά μάλλον δεν τους είδε κανείς, με εξαίρεση τον διαιτητή ο οποίος περίμενε να βγουν από τον στίβο για να ξεκινήσει εκ νέου ο αγώνας. Είναι η στιγμή που ο Σπυρόπουλος «κατάπιε» το μικρόφωνό του, χωρίς να μιλάει καθόλου.
Αποβολή του Κολτσίδα στο ίδιο διάστημα, δεν ξέρει κανείς για ποιο λόγο, αν και ακούγεται από μικρόφωνα χώρου να φωνάζει ότι «μπήκαν μέσα». Μάλλον εξωγήινοι. Η διαφορά του ρεπόρτερ φαίνεται στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό, όταν λαλίστατος τότε, μας μεταφέρει «επεισόδιο του βοηθού του Γιώργου Δώνη με τον τέταρτο διαιτητή. Επεισόδιο που ξεκίνησε με σπρώξιμο του Γιώργου Δώνη προς τον τέταρτο διαιτητή».
Στο ΠΑΟΚ – ΠΑΟ λοιπόν, έγιναν… πράματα και θάματα στο τέλος. Ο ρεπόρτερ που μετέφερε τις αντιδράσεις του Δώνη και του συνεργάτη του προς τον τέταρτο διαιτητή για το γεγονός ότι η φάση του πέναλτι σημειώθηκε αφού είχε ολοκληρωθεί ο έξτρα χρόνος του ματς, δεν είδε τίποτα για τις προκλήσεις προς τον Διούδη, έστω κι αν έγιναν στη πλάγια γραμμή, λίγο πριν από την φισούνα. Δηλαδή μπροστά του.
Προφανώς δεν έδειξε τίποτα καμία κάμερα. Και βέβαια, το προμελετημένο έγκλημα φαίνεται από το γεγονός ότι πριν από την έναρξη του αγώνα (με τον Παναθηναϊκό και την ΑΕΚ για παράδειγμα) υπάρχει κάμερα στα αποδυτήρια που δείχνει τους ποδοσφαιριστές των δύο ομάδων λίγο πριν βγουν στον αγωνιστικό χώρο, αλλά μετά όλως τυχαίως τίποτα πουθενά – μάλλον φοβούνται μήπως στην έδρα τους, παρουσία των φουσκωτών τους, τους πειράξουν οι αντίπαλοι. Και με τον Διούδη ακολούθησαν σκηνές… ροκ στα… σκαλοπάτια των αποδυτηρίων.
Στο ΠΑΟΚ – ΑΕΛ η… φάση ξέφυγε. Πέμπτο λεπτό σουτάρει ο Σετσέροβιτς, η μπάλα κοντράρει στο χέρι του Ίγκασον και αλλάζει τροχιά, καταλήγοντας δίπλα από το δοκάρι του ΠΑΟΚ. «Ουφ» αναφέρει ανακουφισμένος ο Αλέξης Σπυρόπουλος. Στο replay αναφέρει ότι «πράγματι βρίσκει στον αγκώνα του Ίγκασον η μπάλα, όμως έχει κλείσει το χέρι του πάνω στο σώμα του». Στο ημίχρονο αναφέρει «η μπάλα προσκρούοντας στο σώμα και στο μαζεμένο χέρι του Ίγκασον καταλήγει κόρνερ».
Πάλι καλά που δεν αναφέρθηκε και στο τέλος του αγώνα, για να μας πει ότι η μπάλα βρήκε καθαρά στο σώμα. Βέβαια, ούτε λόγος ότι από το χέρι ανακόπτεται η τροχιά της μπάλας προς την εστία.
Στο ΠΑΟΚ – ΑΕΚ υπήρξαν άλλες ομορφιές. Έχουμε και λέμε:
– Από τις 16 κάμερες που καλύφθηκε ο αγώνας, μόνο ένα replay στη φάση του επιθετικού φάουλ που μετέπειτα κατέληξε σε πέναλτι υπέρ του ΠΑΟΚ.
– Παράλληλα η μόνη φάση από τις αμφισβητούμενες που έπαιξε με μόλις ένα replay, ενώ στις υπόλοιπες υπήρχαν περισσότερα. Και βέβαια, για να θυμηθούμε και τα λεγόμενα Γκαγκάτση, ότι η εταιρεία παραγωγής που καλύπτει τους αγώνες είναι ανεξάρτητη και κάνει τα παιγνίδια των ελληνικών ομάδων στο τσάμπιονς λιγκ (άραγε από ποιον πληρώνεται; από τον κανένα;), πρέπει να ακολούθησε τη διεθνή πρακτική που αναφέρει ότι σε μία τόσο κρίσιμη φάση προβάλλεται μόλις ένα replay.
Για να σοβαρευτούμε, ποτέ και πουθενά δεν έχει γίνει αυτό. Και μπορεί να αντιληφθεί τη διαφορά που υπάρχει στις δύο περιπτώσεις: Ίδια εταιρεία παραγωγής, ίδιοι άνθρωποι που εργάζονται, το μόνο που αλλάζει είναι οι εντολές που λαμβάνουν από εκείνουν που πληρώνονται.
– Στα hl του αγώνα, δεν υπήρχε καν το φάουλ υπέρ της ΑΕΚ στο πέναλτι που κέρδισε ο ΠΑΟΚ. Για να γίνει αντιληπτή η προσπάθεια απόκρυψης της αλήθειας, αρκεί να αναφέρουμε ότι εκτός από τα hl που δεν υπάρχει replay της φάσης στον Βράνιες, δεν τοποθετήθηκε replay ούτε στα hl του αγώνα που έπαιξαν στο total football του… ανεξάρτητου open tv.
Κι αν κανείς πιστεύει ότι αυτή είναι η πολιτική του καναλιού για τα στιγμιότυπα (να μη βάζει αμφισβητούμενες δηλαδή), αρκεί να δει κάποιος τα hl του ΠΑΟΚ – Παναθηναϊκός, όπου το πέναλτι που δόθηκε υπέρ των γηπεδούχων, στο 6ο λεπτό των καθυστερήσεων, έπαιξε δύο φορές σε replay.
– Στο ίδιο ματς (όπως και σχεδόν στο σύνολο των αγώνων), το… αντικειμενικό κανάλι είχε για σχόλιο στον αγώνα τον Κούλη Ιωσηφίδη, ο οποίος τοποθετούταν πάντα σε πρώτο πληθυντικό, και όχι πάντως για το ελληνικό ποδόσφαιρο, αλλά υπέρ του ΠΑΟΚ. Μιλάμε για ίσες αποστάσεις.
Η ελληνική πατέντα της γραμμής που χρησιμοποιεί μόνο το PAOK TV
Η αξιοπιστία της γραμμής που χρησιμοποιεί το PAOK tv είναι κυριολεκτικά μοναδική στην Ευρώπη. Πρόκειται για σύστημα που δεν εφαρμόζεται πουθενά αλλού στην Ευρώπη. Αρκεί να παρατηρήσει κανείς δύο οφσάιντ από την ίδια κάμερα, ίδια γωνία λήψης για να καταλάβει τα αυτονόητα.
Είτε η μία γραμμή είναι λάθος είτε η άλλη. Παράλληλα όμως, σ’ αυτή που δεν τη λες και… ίσια, παρατηρεί κανείς ότι η γραμμή έχει μπει στον ώμο του παίκτη του ΠΑΟΚ, ενώ δεν υπάρχει δυνατότητα 3d ανάλυσης για να μπορεί να μετριέται σωστά η κατακόρυφος, ενώ η παγκόσμια πρωτοτυπία φαίνεται και από το γεγονός ότι η γραμμή περνάει πάνω από το πόδι του ποδοσφαιριστή του Παναθηναϊκού!!!!
Αφού δεν τον έκοψε στα δύο, όπως είχε συμβεί και πέρυσι από την ίδια πατέντα, σε αγώνα της κρατικής τηλεόρασης, να λέμε πάλι καλά. Για να καταλάβετε πρόκειται για μηχάνημα που δεν έχει τη δυνατότητα να μετρήσει σε ένα φάουλ την απόσταση του τείχους ή την απόσταση της μπάλας, από την τελική γραμμή της εστίας.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις