Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής του ομίλου VW σε ό,τι αφορά την μελλοντική ανάπτυξη της γκάμας του, ωστόσο ορισμένα πράγματα παραμένουν σταθερά όπως για παράδειγμα η πρόθεση της γερμανικής φίρμας να προσθέσει στη νέα γενιά του Golf την παραδοσιακή και σαραντακονταετή+ GTI έκδοση.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, αν και η VW φλέρταρε με την ιδέα να εισαγάγει το Golf GTI στον κόσμο της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, τελικά θα ακολουθήσει την ίδια δοκιμασμένη συνταγή με το Golf GTi MK7.

Στο επίκεντρο του νέου Golf GTI θα βρεθεί μια μετεξελιγμένη εκδοχή του ήδη υφιστάμενου δίλιτρου τετρακύλινδρου κινητήρα με την κωδική ονομασία EA88.

Mε δεδομένο επίσης ότι η ισχύς της μέχρι σήμερα γνωστής ισχυρότερης έκδοσης της νέας γενιάς του Golf, της plug-in υβριδικής GTE, διαμορφώνεται σε 245 ίππους, δηλαδή είναι ανάλογη του Golf GTI έβδομης γενιάς, η νέα ενσάρκωση της GTI έκδοσης του Golf αναμένεται να ξεπεράσει αυτό το μέγεθος- τουλάχιστον στην κορυφαία παραλλαγή της.

Για την ακρίβεια, η μικρότερης ισχύος έκδοση του GTI αναμένεται να προσφέρει ισχύ κοντά στους 250 ίππους ενώ, η κορυφαία Performance θα κινηθεί στο φάσμα των 280 ίππων όπως επιβάλλει ο ανταγωνισμός του Renault Megane R.S. αλλά και του Honda Civic Type R.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά τους, η μικρότερης ισχύος έκδοση του νέου Golf GTI αναμένεται να διαθέτει ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ενώ, η κορυφαία ένα μηχανικό διαφορικό. Τα κιβώτια θα ακολουθήσουν την ίδια ακριβώς λογική με το παρελθόν, καθώς το Golf GTi θα είναι διαθέσιμο με μηχανικό έξι σχέσεων και επτά σχέσεων διπλού συμπλέκτη.

Μια βασική διαφορά που θα χωρίσει το παρελθόν από το κοντινό μέλλον του Golf GTI θα είναι η διαθεσιμότητά του αποκλειστικά σε πεντάθυρη έκδοση με δεδομένο ότι οι τρίθυρες αποτελούν γενικότερα παρελθόν και όχι μόνο για το Golf και την VW.

Σε επίπεδο χρονικού ορίζοντα το Golf GTI, αναμένεται να παρουσιαστεί την προσεχή άνοιξη πιθανότατα από την έκθεση της Γενεύης.