Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Πώς ταυτοποιήθηκε η σορός του Κόμπι Μπράιαντ – Νέες αποκαλύψεις για την συντριβή

Πώς ταυτοποιήθηκε η σορός του Κόμπι Μπράιαντ – Νέες αποκαλύψεις για την συντριβή

Όλο και περισσότερα στοιχεία αποκαλύπτονται για τους λόγους που οδήγησαν στην μοιραία συντριβή.

Από τα δαχτυλικά αποτυπώματα αναγνώρισαν την σορό του Κόμπι Μπράιντ οι ιατροδικαστές μετά την ανάσυρση και των 9 σορών των ανθρώπων που πέθαναν σε συντριβή ελικοπτέρων κοντά στο Λος Άντζελες.

Σύμφωνα με δηλώσεις αξιωματούχων το σώμα του θρύλου του μπάσκετ αναγνωρίστηκε επισήμως μαζί με τρεις άλλους από την ταυτοποίηση των δαχτυλικών αποτυπωμάτων δύο ημέρες μετά την φονική συντριβή σε μια τραχιά βουνοπλαγιά βορειοδυτικά της πόλης.

Ειδικότερα οι σοροί του πιλότου, του προπονητή του μπέιζμπολ, του Κόμπι Μπράιαντ και της Σάρα Τσέστερ έχουν ταυτοποιηθεί, ενώ επισήμως δεν έχει γίνει ταυτοποίηση στους υπόλοιπους πέντε, μεταξύ των οποίων είναι και η 13χρονη κόρη του Κόμπι Μπράιντ, Τζιάνα.

Εν τω μεταξύ, οι ομοσπονδιακοί αστυνομικοί ολοκλήρωσαν την επιθεώρηση του χώρου όπου συνετρίβη το ελικόπτερο παραδίδοντάς τις τελικές τους εκτιμήσεις στις τοπικές αρχές.

«Είμαστε τελειώσει με την περιοχή», δήλωσε η Jennifer Homendy, μέλος του Εθνικού Συμβουλίου Ασφάλειας των Μεταφορών.

Το ελικόπτερο δεν διέθετε σήμα προειδοποίησης εδάφους

Την ίδια στιγμή όλο και περισσότερα στοιχεία αποκαλύπτονται για τους λόγους που οδήγησαν στην μοιραία συντριβή.

Όπως έγινε γνωστό, ο πιλότος πετούσε κυριολεκτικά «τυφλά» μέσα στην ομίχλη, καθώς το ελικόπτερο δεν διέθετε σύστημα εντοπισμού και προειδοποίησης εδάφους.

Αυτό σημαίνει πως ο  πιλότος δεν διέκρινε τον λόφο με αποτέλεσμα να πέσει πάνω.

Την είδηση επιβεβαίωσε με δήλωσή του ο εκπρόσωπος της Εθνικής Υπηρεσίας Ασφάλειας Αερομεταφορών των ΗΠΑ.

Η ερευνήτρια της Υπηρεσίας, Jennifer Homendy, δήλωσε ότι το ελικόπτερο που μετέφερε τον Κόμπι Μπράιαντ και άλλα οκτώ άτομα, βρισκόταν στα 2.300 πόδια ύψος όταν έχασε την επικοινωνία του με τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας. Η ταχύτητα της πτώσης κατά τη συντριβή ήταν μεγαλύτερη των 2.000 ποδιών το λεπτό, δήλωσε η ερευνήτρια της NTSB. «Γνωρίζουμε λοιπόν ότι η σύγκρουση ήταν σφοδρότατη και ότι το ελικόπτερο έγειρε αριστερά. Ήταν ένα τρομακτικό πεδίο ατυχήματος», πρόσθεσε. Όπως προκύπτει από την έρευνα, η πτώση πιθανότατα ξεκίνησε μετά από έναν απότομο ελιγμό, λόγω της περιορισμένης ορατότητας από την πυκνή ομίχλη. Το αεροσκάφος δεν είχε μαύρο κουτί, καθώς δεν απαιτείται σε αυτό το είδος ελικοπτέρου.

Must in

Πιάνουν δουλειά τα τρυπάνια της ExxonMobil στα ανοιχτά της Κύπρου

«Εντοπίσαμε αρκετά μεγάλες προοπτικές και το επόμενο στάδιο είναι να φέρουμε ένα γεωτρύπανο και να τις ελέγξουμε» δηλώνει στέλεχος της ExxonMobil, προαναγγέλοντας γεωτρήσεις στα ανοιχτά της Κύπρου.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024