Ηρώ Σαΐα : Αν συναντούσα τη Μαίρη Λίντα θα ήθελα απλώς να της σφίξω το χέρι
Η Ηρώ Σαΐα αναβιώνει στη σκηνή του Γυάλινου Μουσικού Θεάτρου τα θρυλικά μουσικά κέντρα της χρυσής δεκαετίας του 1950, με μια επιλογή από τα πιο αγαπημένα λαϊκά και αρχοντορεμπέτικα τραγούδια
Η Ηρώ Σαΐα αναβιώνει στη σκηνή του Γυάλινου Μουσικού Θεάτρου τα θρυλικά μουσικά κέντρα της χρυσής δεκαετίας του 1950, με μια επιλογή από τα πιο αγαπημένα λαϊκά και αρχοντορεμπέτικα τραγούδια.
Ο Λάμπρος Λιάβας μας προσκαλεί στο κοσμικό «Πίγκαλς» στην Ομόνοια, στην «Ταβέρνα του Καλοκαιρινού» στις Τρεις Γέφυρες, στην ονομαστή «Τριάνα του Χειλά» στη Λεωφόρο Συγγρού και στο περίφημο στέκι «Του Τζίμη του Χοντρού» στην Αχαρνών.
Εδώ θα συναντήσουμε τις τέσσερις «μεγάλες κυρίες» που άφησαν εποχή και έγραψαν η καθεμιά το δικό της κεφάλαιο στο ελληνικό τραγούδι: Σπεράντζα Βρανά, Μάγια Μελάγια, Μαρίκα Νίνου και Μαίρη Λίντα! Τις τέσσερις αυτές δυναμικές γυναικείες προσωπικότητες αναλαμβάνει να ενσαρκώσει η σπουδαία ερμηνεύτρια Ηρώ Σαϊα!
Τι κοινά σημεία έχετε με τις τραγουδίστριες που αναφέρετε στην παράσταση σας; (Σπεράντζα Βρανά, Μάγια Μελάγια, Μαρίκα Νίνου και Μαίρη Λίντα)
Το κοινό σημείο μας θεωρώ πως είναι η αγάπη μας για το τραγούδι και κυρίως ο τρόπος που ερμηνεύουμε τα τραγούδια ο οποίος έχει αρκετά έντονο το στοιχείο της θεατρικότητας, της σωστής και καθαρής εκφοράς του λόγου και το ότι κάθε τραγούδι είναι σαν μια εκ βαθέων εξομολόγηση μιας ιστορίας ή μιας κατάστασης.
Στην παράσταση σας αναβιώνει μια ολόκληρη εποχή, με την ατμόσφαιρα των θρυλικών κέντρων της δεκαετίας του 50. Ποιο στοιχείο θεωρείτε ότι έκανε εκείνη την εποχή ξεχωριστή τη λαϊκή διασκέδαση;
Λαμβάνοντας ως δεδομένο ότι κάθε εποχή έχει και τα ανάλογα πολιτιστικά της προϊόντα και η δεκαετία του ᾽50 ήταν πρώτη περίοδος μετά τον πόλεμο, ο κόσμος ήθελε ξανά να ονειρευτεί, να κάνει σχέδια, να τραγουδήσει για τους έρωτες του, τις χαρές, τις λύπες, τα πάθη του…
Ταυτόχρονα μιλάμε και για μια περίοδο που οι γυναίκες απέκτησαν για πρώτη φορά δικαίωμα ψήφου στις βουλευτικές εκλογές, εκλέχτηκαν σε δημόσιες θέσεις, μίλησαν πλέον ελεύθερα στα τραγούδια για τα αισθήματά τους σε πρώτο πρόσωπο και σηκώθηκαν όρθιες στη σκηνή!
Το ξεχωριστό λοιπόν στοιχείο της περιόδου εκείνης ήταν η -σχετική- απελευθέρωση της γυναίκας αλλά και η εξωστρέφεια κι η «απενοχοποίηση» που είχε αρχίσει να αποκτά η διασκέδαση.
Αν μπορούσατε να μιλήσετε με τις πρωταγωνίστριες των τραγουδιών που καταπιάνεστε, τι θα τους λέγατε;
Η μία από αυτές, η κυρία Μαίρη Λίντα ευτυχώς ακόμα ζει και θέλω άμεσα να την επισκεφθώ, απλώς ίσως για να της σφίξω το χέρι και να της εκφράσω τον θαυμασμό και τον σεβασμό μου.
Το ίδιο θα έκανα και με τις υπόλοιπες αν ζούσαν. Αυτό θα ήταν αρκετό για εμένα.
Μετά την παράσταση αυτή υπάρχει κάποια άλλο βήμα σας που ετοιμάζετε;
Αρχές της άνοιξης θα κυκλοφορήσει ο δίσκος που έχουμε δημιουργήσει με τον Νεοκλή Νεοφυτίδη με πολλή αγάπη και κόπο, ένας δίσκος χαρακτηριστικός της δεκαετούς συνεργασίας μας. Ανυπομονώ!
- Τύμπανα πολέμου
- Ουκρανία: Ρωσία και ΗΠΑ μάχονται για το πλεονέκτημα εν όψει της επιστροφής του Ντόναλντ Τραμπ
- ΙΟΒΕ:Μείζον εθνικό πρόβλημα η μείωση και γήρανση του πληθυσμού – Αρνητικό το φυσικό ισοζύγιο σε 13 περιφέρειες
- Φαντασιώσεις, αποδράσεις και έρωτας: Όλα όσα γνωρίζουμε για το νέο άλμπουμ της Lady Gaga πριν κυκλοφορήσει
- Βασιλικές ίντριγκες, θεωρίες συνωμοσίας και μια «χαμένη» τιάρα ανεκτίμητης αξίας
- Υποθαλάσσια καλώδια: Στο «μάτι» των σαμποτέρ – Γιατί βρέθηκαν στο στόχαστρο