Mercedes EQS 2021: Σε τροχιά πολυτελούς ηλεκτροκίνησης
Οι πρώτες επίσημες εικόνες της EQS ως δοκιμαστικού πρωτοτύπου προδίδουν τις προθέσεις της γερμανικής φίρμας για πιστότητα στο concept car που προηγήθηκε κάτι που ισχύει και για τις σχεδόν εξωπραγματικές προδιαγραφές της.
- «Ειρωνικός, σαρκαστικός, λες και έχει κάνει κατόρθωμα» - Σοκάρουν οι περιγραφές για τον αστυνομικό της Βουλής
- «Πνιγμός στα 30.000 πόδια» - Αεροπλάνο άρχισε να πλημμυρίζει εν ώρα πτήσης [Βίντεο]
- Δημήτρης Ήμελλος: Το τελευταίο αντίο στον αγαπημένο ηθοποιό -Τραγική φιγούρα η μητέρα του
- «Πρέπει να κάνουν δήλωση ότι σέβονται το πολίτευμα» - Οι όροι για να πάρουν την ιθαγένεια οι Γλύξμπουργκ
Η γερμανική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες ρεαλιστικές αν και καμουφλαρισμένες εικόνες της ηλεκτρικής, υπό εξέλιξης ναυαρχίδας EQS η οποία αναμένεται να διατεθεί από το 2021.
Η… κατ΄αντιπαράσταση παρουσία του καμουφλαρισμένου πρωτότυπου με το concept car που ανέλαβε να συστήσει την EQS στην έκθεση της Φρανκφούρτης, προδίδει τη σχεδιαστική συνάφεια των δύο αν και οι λεπτομέρειες αναμένεται να διαφοροποιηθούν στην έκδοση παραγωγής.
Σε κάθε περίπτωση αυτό που ξεχωρίζει και στο δοκιμαστικό πρωτότυπο είναι η χαρακτηριστική μακριά και κομψή σιλουέτα η οποία ακολουθεί ακριβώς την ίδια σχεδιαστική γραμμή με το concept car.
Aξίζει να σημειωθεί ότι η αρχιτεκτονική όπου θα βασιστεί η EQS αναμένεται να της εξασφαλίσει μεγαλύτερο μεταξόνιο σε σχέση με την τρέχουσα LWB εκδοχή της S-Class των 5,295 μέτρων και, κατ΄επέκταση, μεγαλύτερη ευρυχωρία στο εσωτερικό.
Εκτός από την μεγαλύτερη ευρυχωρία, ο θάλαμος επιβατών αναμένεται να προσφέρει ό,τι πιο καινοτόμο υπάρχει σε επίπεδο διασύνδεσης και ευφυούς τεχνολογίας με την Mercedes-Benz να αποκαλεί την EQS «τρίτο χώρο», αποδίδοντας στην ηλεκτρική S-Class τα χαρακτηριστικά ενός εξίσου άνετου και οικείου χώρου με το σπίτι ή το γραφείο των δυνητικών ιδιοκτητών της.
Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά της, η EQS υπόσχεται αντίστοιχες προδιαγραφές με το πρωτότυπο μοντέλο προπομπό, χάρη σε ένα ηλεκτρικό σύνολο αποτελούμενο από δύο μοτέρ το οποίο θα της εξασφαλίζει τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 45 δευτερόλεπτα και κίνηση στους τέσσερεις τροχούς.
Οι μπαταρίες θα εγγυώνται αυτονομία περί τα 700 χλμ. ενώ χάρη σε ένα σοφιστικέ ηλεκτρικό κύκλωμα φόρτισης οι συστοιχίες θα μπορούν να αναπληρώσουν την ενέργειά τους σε υπερταχυφορτιστή 350 kW σε χρόνο 20 λεπτών για 565 χλμ. αυτονομίας.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις