Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Benz C-Class 2021: Ηλεκτρικό… re-load

Mercedes-Benz C-Class 2021: Ηλεκτρικό… re-load

Περισσότερες ηλεκτροκίνητες εκδόσεις, περισσότερη τεχνολογία σε επίπεδο gadgets αλλά και αυτόνομης οδήγησης και εξελικτική σχεδίαση θα δώσουν τον τόνο στη νέα γενιά της C-Class.

Φωτογραφίες: Automedia

H νέα γενιά ενός από τα διαχρονικά best-seller της γερμανικής φίρμας εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό, σε δοκιμές εξέλιξης στον αρκτικό κύκλο, δίνοντας μια σαφέστερη εικόνα της διαδόχου η οποία αναμένεται το 2021 δίνοντας περισσότερη έμφαση στα gadgets αλλά και στον παράγοντα ηλεκτροκίνηση.

Ξεκινώντας από την εξωτερική σχεδίαση, η νέα C-Class δεν αναμένεται να μετασχηματίσει ριζικά την σιλουέτα της ακολουθώντας την εξελικτική οδό. Παράλληλα, σε συνάρτηση και με τις πρόσφατες εικόνες της ανανεωμένης E-Class είναι σαφές ότι η Mercedes-Benz δεν θα επιδιώξει την ρηξικέλευθη οδό εστιάζοντας στη βελτίωση και όχι στις δραστικές αλλαγές.

Ανεξαρτήτως αισθητικής αυτό που θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι ότι η C-Class θα αυξήσει την «περιεκτικότητα» ηλεκτροκίνητων εκδόσεων στην γκάμα της. Αφετηρία θα αποτελέσει μια βελτιωμένη εκδοχή της αρχιτεκτονικής MRA όπου και ήδη βασίζεται το γερμανικό μεσαίο μοντέλο και η οποία θα επιτρέψει τον πολλαπλασιασμό των ηλεκτροκίνητων εκδόσεων είτε πρόκειται για απλές υβριδικές είτε ήπιας υβριδικής τεχνολογίας είτε plug-in υβριδικής τεχνολογίας.

Για την ακρίβεια, η πλειονότητα των εκδόσεων της νέας C-Class θα διαθέτει κάποιου είδους επικουρικού ηλεκτρικού συστήματος το οποίο θα συνδυάζεται με τους κινητήρες βενζίνης και diesel, ενισχύοντας την αποδοτικότητά τους.

Ανεξαρτήτως ηλεκτρικών εξελίξεων και σε μια προσπάθεια διαχωρισμού της από την ανταγωνισμό η νέα C-Class η οποία θα εξακολουθήσει να εστιάζει περισσότερο στο δίπτυχο άνεσης-πολυτέλειας θα επωφεληθεί και στη νέα γενιά της, από τη δυνατότητα επιλογής αερανάρτησης.

Μεγάλα βήματα προς τα εμπρός αναμένεται να γίνουν και σε όρους ημιαυτόνομης οδήγησης καθώς σύμφωνα με τις συστάσεις η νέα γενιά θα διαθέτει ανάλογα συστήματα που θα της εξασφαλίζουν την κατηγοριοποίηση στο επίπεδο 3. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός θα μπορεί να αποσύρει τα χέρια του από το τιμόνι για μικρά χρονικά διαστήματα σε ταχύτητες έως και 130 χλμ./ώρα., όντας ωστόσο πάντα σε επαγρύπνηση για να αναλάβει τον έλεγχο.

Ιδιαίτερα σημαντικές προδιαγράφονται και οι αλλαγές στο εσωτερικό με επίκεντρο ένα πλήρως ψηφιακό περιβάλλον που θα αποτελείται από μεγάλες οθόνες μέσω των οποίων θα είναι διαχειρίσιμη κάθε πιθανή ή και «απίθανη» λειτουργία του μοντέλου. Συγκεκριμένα, μια κεντρική οθόνη αναμένεται να καταλαμβάνει το σύνολο της κεντρικής κονσόλας ενώ αριστερότερα θα δεσπόζει ο πλήρως ψηφιακός και εξίσου ευμεγέθης πίνακας οργάνων. Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι το ίδιο μοτίβο σε μια ακόμα πιο εντυπωσιακή ως προς τις δυνατότητες επιλογή θα υιοθετήσει και η νέα γενιά της S-Class.

Must in

Με «σπρώξε σπρώξε» προχωράει ο ΠΑΟ – Την Καλλιθέα με το ζόρι 1-0 (vids)

Ο Μουτίνιο άφησε χωρίς λόγο από το 33′ με δέκα παίκτες την Καλλιθέα και ο Γερεφέγεφ «λύτρωσε» τον Παναθηναϊκό στο 82′ για ακόμη μία νίκη με το αγαπημένο του 1-0.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο