VW eR1 Concept: H καρδιά του ηλεκτρικού κτήνους
Η VW συνδυάζει την αγωνιστική έκδοση του Golf TCR με την τροπαιούχο στο Pikes Peak ηλεκτροκίνητη τεχνολογία του ID.R εις... σάρκα μία, δημιουργώντας έναν εκρηκτικό συνδυασμό με σαφείς προοπτικές μετασχηματισμού του σε έκδοση παραγωγής.
- Με στάσεις εργασίας συμμετέχουν στην απεργία τα ΜΜΜ - Πώς θα κινηθούν
- Συνελήφθη ο γιος της πριγκίπισσας της Νορβηγίας με την υποψία βιασμού - Το περιστατικό
- Ο πρώτος κήπος με τεχνητή νοημοσύνη που θα επιτρέπει να μιλάτε με τα λουλούδια
- Μπορεί ο σκύλος να μιμηθεί τις δικές μας κινήσεις; Κι αν ναι, πώς;
Η γερμανική φίρμα αποκάλυψε στο πλαίσιο GP Ice Race που πραγματοποιείται στην Αυστρία, ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο και ετοιμοπόλεμο πρωτότυπο με αφετηρία το Golf TCR και εμφανείς προοπτικές να αποτελέσει τη βάση για μια σπορ ηλεκτρική έκδοση παραγωγής.
Επί του παρόντος η VW δεν δημοσιοποιεί στοιχεία επιδόσεων, αλλά δηλώνει σαφώς ότι το eR1, όπως ονομάζεται, αποτελεί «προπομπό των μελλοντικών εξελίξεων σε ότι αφορά τις εκδόσεις επιδόσεων R» το οποίο με τη σειρά του θα μπορούσε να ερμηνευτεί ως μια πρόβα τζενεράλε για μια σπορ έκδοση του αμιγώς ηλεκτρικού I.D 3.
Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι ένα ανάλογο αυτοκίνητο είχε χρησιμοποιηθεί ως δοκιμαστικό πρωτότυπο για την εξέλιξη του πλαισίου και του κινητήρα που ID.R του πρωτότυπου που κατέρριψε το ρεκόρ ανάβασης στο Pikes Peak εν έτει 2018.
Παρά την έλλειψη επίσημων στοιχείων δεν θα ήταν άτοπο να υποθέσει κανείς ότι το eR1 μοιράζεται τις ίδιες προδιαγραφές με το ID.R υιοθετώντας ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ που του εξασφαλίζει τετρακίνηση και ισχύ περί τους 670 ίππους.
Σε ό,τι αφορά την επίσημη «χρησιμότητα» του eR1, θα αξιοποιηθεί ως μέσο προώθησης της παγκόσμιας ηλεκτρικής στρατηγικής της VW, συμμετέχοντας σε αγώνες επίδειξης με τον αμερικανό οδηγό rallycross Tanner Foust στο αριστερό κάθισμα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις