VW eR1 Concept: H καρδιά του ηλεκτρικού κτήνους
Η VW συνδυάζει την αγωνιστική έκδοση του Golf TCR με την τροπαιούχο στο Pikes Peak ηλεκτροκίνητη τεχνολογία του ID.R εις... σάρκα μία, δημιουργώντας έναν εκρηκτικό συνδυασμό με σαφείς προοπτικές μετασχηματισμού του σε έκδοση παραγωγής.
- Σύσταση καθηγητή του Χάρβαρντ σε Κίεβο: Σταματήστε τις δολοφονίες, δεν σας συμφέρουν
- Χριστουγεννιάτικες διακοπές στο Σαιν-Τροπέ: Γιατί παίρνουν τις παραλίες τέτοιες ημέρες ο Τζορτζ Κλούνεϊ και η Αμάλ;
- Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Ανυπομονώ να ξεκινήσω την αποστολή μου ως πρέσβης των ΗΠΑ στην Ελλάδα
- Ο γιος της Πάμελα Άντερσον θέλει να καταρρίψει την άποψη της «ξανθιάς βόμβας» για τη μαμά του
Η γερμανική φίρμα αποκάλυψε στο πλαίσιο GP Ice Race που πραγματοποιείται στην Αυστρία, ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο και ετοιμοπόλεμο πρωτότυπο με αφετηρία το Golf TCR και εμφανείς προοπτικές να αποτελέσει τη βάση για μια σπορ ηλεκτρική έκδοση παραγωγής.
Επί του παρόντος η VW δεν δημοσιοποιεί στοιχεία επιδόσεων, αλλά δηλώνει σαφώς ότι το eR1, όπως ονομάζεται, αποτελεί «προπομπό των μελλοντικών εξελίξεων σε ότι αφορά τις εκδόσεις επιδόσεων R» το οποίο με τη σειρά του θα μπορούσε να ερμηνευτεί ως μια πρόβα τζενεράλε για μια σπορ έκδοση του αμιγώς ηλεκτρικού I.D 3.
Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι ένα ανάλογο αυτοκίνητο είχε χρησιμοποιηθεί ως δοκιμαστικό πρωτότυπο για την εξέλιξη του πλαισίου και του κινητήρα που ID.R του πρωτότυπου που κατέρριψε το ρεκόρ ανάβασης στο Pikes Peak εν έτει 2018.
Παρά την έλλειψη επίσημων στοιχείων δεν θα ήταν άτοπο να υποθέσει κανείς ότι το eR1 μοιράζεται τις ίδιες προδιαγραφές με το ID.R υιοθετώντας ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ που του εξασφαλίζει τετρακίνηση και ισχύ περί τους 670 ίππους.
Σε ό,τι αφορά την επίσημη «χρησιμότητα» του eR1, θα αξιοποιηθεί ως μέσο προώθησης της παγκόσμιας ηλεκτρικής στρατηγικής της VW, συμμετέχοντας σε αγώνες επίδειξης με τον αμερικανό οδηγό rallycross Tanner Foust στο αριστερό κάθισμα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις