Hyundai i20 2020: Κορεατική… συγχρονικότητα
Οι Κορεάτες επέλεξαν την έκθεση της Γενεύης του 2020 για την παρουσίαση της τρίτης κατά σειράς γενιάς του supermini της το οποίο θα ακολουθήσει το παράδειγμα σημαντικής αναβάθμισης των υπολοίπων νεότερων μοντέλων της φίρμας.
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
H έκθεση της Γενεύης πλησιάζει και ως συνήθως βρίθει από πρεμιέρες που θα μας απασχολήσουν μέσα στην χρονιά. Ανάμεσα σε αυτές συγκαταλέγεται και το νέο Hyundai i20 το οποίο θα υποδεχθεί συντόμως την νέα τρίτη γενιά του η οποία προδιαγράφεται βελτιωμένη σε κάθε επίπεδο.
Ξεκινώντας από την εξωτερική του εμφάνιση, βάσει και του πρώτου σκίτσου που έδωσε στη δημοσιότητα η Hyundai, το κορεατικό supermini αναμένεται να προσεγγίσει αισθητικά το μεγαλύτερο i30 υιοθετώντας ένα πιο αιχμηρό μπροστινό τμήμα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, φωτιστικά σώματα με ακμές τεχνολογίας LED και την τελευταία εκδοχή της γρίλιας των Κορεατών.
Εκεί που δεν αναμένονται διαφοροποιήσεις είναι στις διαστάσεις του και στη σιλουέτα του κορεατικού supermini το οποίο θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμο σε πεντάθυρη έκδοση. Στο πίσω τμήμα διακρίνονται πιο σπορ ύφους τριγωνικά φωτιστικά σώματα τα οποία σε συνδυασμό και με τις υπόλοιπες λεπτομέρειες αναμένεται να συντείνουν σε περισσότερο δυναμισμό.
Επίσης με βάση το πρόσφατο παράδειγμα του εξίσου πρόσφατου i10, σημαντική αναβάθμιση αναμένεται να συντελεστεί σε επίπεδο εξοπλισμού. Αναλυτικά, μεταξύ των επιλογών του νέου i20 θα βρεθούν ένας πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων σε συνδυασμό με ένα νέο σύστημα infotainment, αμφότερα σε οθόνες 10,25 ιντσών.
Στο ίδιο μήκος κύματος, αναβαθμισμένη προδιαγράφεται η σουίτα συστημάτων ασφάλειας, άνεσης και υποβοήθησης μεταξύ των οποίων θα περιληφθούν, σύστημα αποτροπής ακούσιας αλλαγής λωρίδας, σύστημα ανίχνευσης ενδεχόμενης διάσπασης προσοχής του οδηγού και σύστημα αυτόνομης πέδησης.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, το νέο i20 αναμένεται να κινηθεί στο ίδιο πλαίσιο με τον προκατοχό του, υιοθετώντας τετρακύλινδρους κινητήρες και τρικύλινδρους κινητήρες βενζίνης 1,2 και 1,0 λίτρου σε διαφορετικές εκδοχές ισχύος. Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να επιλέξουν επίσης ανάμεσα σε μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων αναλόγως την έκδοση κινητήρα.
Τέλος δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η συμπλήρωση της γκάμας με μια σπορ προσανατολισμού έκδοση με τα διακριτικά i20 N η οποία έχει ήδη δώσει τα διαπιστευτήριά της από τα πεδία δοκιμών. Το hot supermini αναμένεται να αξιοποιήσει μια νέα εκδοχή του τετρακύλινδρου κινητήρα 1,6 λίτρων του κορεατικού ομίλου ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση αναμένεται να «σταματήσει» στην περιοχή πέριξ των 200 ίππων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις