Ο όμιλος Hyundai εντατικοποιεί τα ηλεκτροκίνητα σχέδιά τoυ
Ο κορεατικός όμιλος επιβεβαίωσε την εξέλιξη μιας νέας, αμιγώς ηλεκτρικής πλατφόρμας λογικής “skateboard” για την οποία θα συνεργαστεί με την αμερικανική Canoo, με απώτερο σκοπό την γεωμετρική αύξηση των ηλεκτρικών προτάσεων στις γκάμες της Hyundai όσο και της KIA.
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
Οι Κορεάτες ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους με την Canoo, μια νεοφυή επιχείρηση από την Καλιφόρνια, με την προοπτική εξέλιξης μιας νέας ηλεκτρικής, ευέλικτης αρχιτεκτονικής η οποία θα αξιοποιηθεί από τις Hyundai και KIA ως αφετηρία για μια ευρεία γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων.
Η νέα πλατφόρμα θα βασιστεί στην ήδη υφιστάμενη τεχνογνωσία της Canoo η οποία έχει εξελίξει μια αρχιτεκτονική τύπου skateboard και περιλαμβάνει τα απαραίτητα εξαρτήματα ενός ηλεκτρικού μοντέλου, δηλαδή ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες τα οποία φυσικά επιδέχονται παραλλαγές σε επίπεδο ισχύος και απόδοσης.
Ο λόγος που ο όμιλος Hyundai καταφεύγει στην παραπάνω λύση είναι, αφενός ο πολλαπλασιασμός των ηλεκτροκίνητων εκδόσεων της γκάμας της και αφετέρου η περιστολή του κόστους κατασκευής που θα σημαίνει και την μείωση του τελικού κόστους για τον καταναλωτή.
Εκτός από την αξιοποίησή της ως βάσης για μια ευρεία γκάμα ηλεκτρικών προϊόντων, η συγκεκριμένη πλατφόρμα θα χρησιμοποιηθεί και ως αφετηρία για μια σειρά από «οχήματα ειδικού σκοπού» δηλαδή για περιορισμένων διαστάσεων οχήματα μεταφορών καθώς και, αστικών προδιαγραφών τετράτροχες κάψουλες με σύστημα αυτόνομης οδήγησης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα αυτή συνεργασία των Κορεατών με την Canoo διπλασιάζει την επένδυση του ομίλου Hyundai στην εξέλιξη νέων προϊόντων. Αναλυτικότερα, σε διάστημα πενταετίας ο κορεατικός όμιλος θα δαπανήσει 87 εκ. δολάρια για την εξέλιξη κινητήρων εναλλακτικής τεχνολογίας, αρχιτεκτονικών και φυσικά ηλεκτρικών αυτοκίνητων. Όπως επίσης έχει γίνει γνωστό τα 25 εκ. δολάρια από το παραπάνω ποσό θα διοχετευθούν στην ΚΙΑ η οποία με τη σειρά της έχει ανακοινώσει ότι το 25% των πωληθέντων αυτοκινήτων της έως το 2025 θα αντιστοιχεί σε οχήματα εναλλακτικών τεχνολογιών.
Επίσης, Hyundai και ΚΙΑ έχουν ανακοινώσει την προσθήκη 38 φιλικών προς το περιβάλλον νέων μοντέλων στις γκάμες τους έως το 2025 εκ των οποίων τα 14 θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις