VW Golf GTD 2021: Η εκδίκηση του diesel
Η γερμανική φίρμα ανακοίνωσε και επισήμως την επαναφορά του Golf GTD, το οποίο θα δώσει το παρών ως επιλογή και στην όγδοη γενιά του Golf με αφετηρία την προσεχή έκθεση της Γενεύης, φιλοξενώντας στα σπλάχνα του τον τελευταίας τεχνολογίας δίλιτρο diesel κινητήρα της VW.
- Σύσταση καθηγητή του Χάρβαρντ σε Κίεβο: Σταματήστε τις δολοφονίες, δεν σας συμφέρουν
- Χριστουγεννιάτικες διακοπές στο Σαιν-Τροπέ: Γιατί παίρνουν τις παραλίες τέτοιες ημέρες ο Τζορτζ Κλούνεϊ και η Αμάλ;
- Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Ανυπομονώ να ξεκινήσω την αποστολή μου ως πρέσβης των ΗΠΑ στην Ελλάδα
- Ο γιος της Πάμελα Άντερσον θέλει να καταρρίψει την άποψη της «ξανθιάς βόμβας» για τη μαμά του
Αν και το λογότυπο GTD είναι σαφώς λιγότερο εμβληματικό και δημοφιλές σε σχέση με το GTI, η VW αποφάσισε θα έλεγε κανείς σε πείσμα των καιρών, να ανανεώσει την παρουσία του στην γκάμα της νέα όγδοης γενιάς του Golf.
Σύμφωνα με τις συστάσεις λοιπόν το Golf GTD θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα στην προσεχή έκθεση της Γενεύης μαζί με το βενζινοκίνητο «ομόλογό» του, δηλαδή το Golf GTI.
Ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι το νέο Golf GTD θα φιλοξενήσει στα σπλάχνα του ένα κινητήρα τον οποίο η VW χαρακτηρίζει ως έναν «από τους καθαρότερους κινητήρες εσωτερικής καύσης στον κόσμο».
Ο λόγος για την τελευταία εκδοχή του κινητήρα TDI 2.0 o οποίος φέρει την κωδική ονομασία ΕΑ 288 Εvo και σύμφωνα με τις συστάσεις διαθέτει ένα σοφιστικέ διπλό καταλυτικό σύστημα ψεκασμού με αμμωνία το οποίο υπόσχεται έως και κατά 80% μείωση των επιβλαβών οξειδίων του αζώτου.
Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις του συγκεκριμένου μοτέρ, αν και δεν υπάρχει επίσημη πληροφόρηση πρόσφατες διαρροές κάνουν λόγο για ισχύ 200 ίππων κάτι που θα εξασφαλίσει στην νέα γενιά του Golf GTD την απαραίτητη απόσταση… ισχύος 16 ίππων από την προηγούμενη αντίστοιχη έκδοση.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις