VW Golf GTD 2021: Η εκδίκηση του diesel
Η γερμανική φίρμα ανακοίνωσε και επισήμως την επαναφορά του Golf GTD, το οποίο θα δώσει το παρών ως επιλογή και στην όγδοη γενιά του Golf με αφετηρία την προσεχή έκθεση της Γενεύης, φιλοξενώντας στα σπλάχνα του τον τελευταίας τεχνολογίας δίλιτρο diesel κινητήρα της VW.
Αν και το λογότυπο GTD είναι σαφώς λιγότερο εμβληματικό και δημοφιλές σε σχέση με το GTI, η VW αποφάσισε θα έλεγε κανείς σε πείσμα των καιρών, να ανανεώσει την παρουσία του στην γκάμα της νέα όγδοης γενιάς του Golf.
Σύμφωνα με τις συστάσεις λοιπόν το Golf GTD θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα στην προσεχή έκθεση της Γενεύης μαζί με το βενζινοκίνητο «ομόλογό» του, δηλαδή το Golf GTI.
Ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι το νέο Golf GTD θα φιλοξενήσει στα σπλάχνα του ένα κινητήρα τον οποίο η VW χαρακτηρίζει ως έναν «από τους καθαρότερους κινητήρες εσωτερικής καύσης στον κόσμο».
Ο λόγος για την τελευταία εκδοχή του κινητήρα TDI 2.0 o οποίος φέρει την κωδική ονομασία ΕΑ 288 Εvo και σύμφωνα με τις συστάσεις διαθέτει ένα σοφιστικέ διπλό καταλυτικό σύστημα ψεκασμού με αμμωνία το οποίο υπόσχεται έως και κατά 80% μείωση των επιβλαβών οξειδίων του αζώτου.
Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις του συγκεκριμένου μοτέρ, αν και δεν υπάρχει επίσημη πληροφόρηση πρόσφατες διαρροές κάνουν λόγο για ισχύ 200 ίππων κάτι που θα εξασφαλίσει στην νέα γενιά του Golf GTD την απαραίτητη απόσταση… ισχύος 16 ίππων από την προηγούμενη αντίστοιχη έκδοση.
- Τι απαντά η οικογένεια του 54χρονου τοπογράφου – «Εκμεταλλεύονται την υπόθεση για λίγη δημοσιότητα»
- Nέα Ζηλανδία – Σλοβενία 78-104: Δεύτερη στον όμιλο και ημιτελικά κόντρα στην Ελλάδα
- Η τεχνητή νοημοσύνη διψάει για ενέργεια – Έχει ο πλανήτης αρκετό ρεύμα;
- Sold out το ΣΕΦ για το παιχνίδι της Εθνικής με την Αίγυπτο
- ΣΥΡΙΖΑ: Τι φέρνει η διαφωνία των «7» της Πολιτικής Γραμματείας με την εισήγηση Κασσελάκη – Σβίγκου
- Εξαήμερη εργασία: Απορεί ο διεθνής Τύπος με την πρωτοβουλία της Ελλάδας – «Βήμα προς τη λάθος κατεύθυνση»