Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Καραμανλής : Ετοιμο το πρώτο σχέδιο για προσωπικό ασφαλείας στα Μέσα Μεταφοράς

Καραμανλής : Ετοιμο το πρώτο σχέδιο για προσωπικό ασφαλείας στα Μέσα Μεταφοράς

«Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είναι έτοιμο και έχει ήδη στείλει στον υπουργό Επικρατείας κ. Γεραπετρίτη ένα πρώτο σχέδιο για το θέμα του προσωπικού ασφαλείας» δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.

«Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είναι έτοιμο και έχει ήδη στείλει στον υπουργό Επικρατείας κ. Γεραπετρίτη ένα πρώτο σχέδιο για το θέμα του προσωπικού ασφαλείας» δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.

«Το σκεπτικό»

«Το σκεπτικό πρόσθεσε – και θέλω να το ξεκαθαρίσω – είναι ότι εμείς δεν θα νομοθετήσουμε στο γόνατο. Διότι ακούω διάφορους σήμερα να λένε “για ποιο λόγο δεν τo έχετε κάνει ακόμα;”. Είναι μία διαδικασία η οποία θέλει πολύ μεγάλη προσοχή. Να είμαστε συνεπείς με το Σύνταγμα. Να μην έχουμε προβλήματα αντισυνταγματικότητας.
»Και θέλουμε να πάρουμε πρακτικές που συμβαίνουν σε άλλες χώρες που έχουν ομοιότητες με την Ελλάδα, όπως η Ιταλία και η Γαλλία. Επομένως, όταν νομοθετήσουμε – που θα νομοθετήσουμε πολύ γρήγορα – θέλουμε ο νόμος αυτός να είναι εφαρμόσιμος και να μην έχουμε το κακό παράδειγμα να ψηφίζεται ένας νόμος που δεν εφαρμόζεται.

»Επίσης, να πω ότι ο νόμος αυτός δεν σημαίνει ότι θα λειτουργεί για παράδειγμα το Μετρό καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, όταν θα έχουμε απεργία. Θα γίνονται σε συγκεκριμένες διαδρομές, με συγκεκριμένους συρμούς, συγκεκριμένα δρομολόγια, όπως γίνεται και σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης» πρόσθεσε ο κ. Καραμανλής, μιλώντας το βράδυ της Τρίτης στον ΑΝΤ1 .

Ο κ. Καραμανλής ανακοίνωσε επίσης ότι «η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που είναι μία ιδιωτική εταιρεία και δεν έχει ευθύνη για αυτήν την ιστορία, έπειτα από συνεννόηση με το υπουργείο, θα αποζημιώσει όσους έχουν πάρει εισιτήριο, το επιβατικό κοινό που ταλαιπωρήθηκε, δηλαδή, σήμερα. Διότι, πλέον, πρέπει να καταλάβουμε ότι δε μπορούν να ταλαιπωρούνται οι πολλοί για τα καπρίτσια και για τους τσαμπουκάδες κάποιων λίγων συνδικαλιστών».

«Δεν είχαν ειδοποιήσει»

Οπως ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών «αυτή η απεργία έγινε για το ασφαλιστικό. Αυτό σημαίνει πως έπρεπε να είχαν ειδοποιήσει, όπως είχαν ειδοποιήσει π.χ. οι εργαζόμενοι στο ΜΕΤΡΟ και στα λεωφορεία ότι θα απεργήσουν. Κι έτσι, ο κόσμος ήξερε ότι αυτά τα μέσα δεν θα λειτουργούσαν κι έκανε άλλον προγραμματισμό. Τι έγινε όμως στην περίπτωση του ΟΣΕ; Δεν ειδοποίησαν ότι θα κάνουν απεργία. Λυπάμαι που το λέω. Τα σωματεία που ξεσήκωσαν αυτή την ιστορία είναι οι κλειδούχοι και σταθμάρχες. Μια συγκεκριμένη ομάδα συνδικαλιστών, όχι όλοι οι εργαζόμενοι.

»Δεν αληθεύει ότι είχαν ειδοποιήσει. Διότι έπρεπε 24 ώρες πριν να έχουν βγάλει ανακοίνωση και θα την είχαν όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, θα την είχαν και όλα τα υπουργεία, θα την είχε και όλος ο κόσμος. Επομένως, τι έγινε; Εγινε και πάλι ένα παιχνίδι, το οποίο τελικά ταλαιπωρεί όλους μας και προσβάλλει την κοινή λογική. Τελευταία στιγμή, κι ενώ ο κόσμος περίμενε στις αποβάθρες, κι ενώ δεν είχαν ειδοποιηθεί, μια χούφτα εργαζομένων, μια χούφτα συνδικαλιστών αποφάσισε με το έτσι θέλω να πάει να κλειδώσει και να μπλοκάρει το αμαξοστάσιο.

»Τώρα, τι κάναμε εμείς. Εμείς, από το πρωί συνεννοηθήκαμε με τον κ. πρωθυπουργό. Εγώ, αμέσως πήγα στο Μέγαρο Μαξίμου και βγήκαμε και είπαμε ότι δεν θα ανεχθούμε να παρακωλύεται η συγκοινωνία. Και θα εφαρμόσουμε τον νόμο. Κι αν δεν αδειάσουν τις ράγες, κι αν δεν ξεμπλοκάρουν το αμαξοστάσιο, θα πάρουμε όλα τα μέτρα που μας δίνει ο νόμος όταν γίνεται παρακώλυση συγκοινωνίας, κι όταν γίνεται κατάληψη σε εργασιακό χώρο.

«Παρακώλυση και κατάληψη»

»Υπήρξε παρακώλυση συγκοινωνίας και κατάληψη. Γιατί κυκλοφορούν τρένα μετά το μεσημέρι; Μετά τις 15:15; Προφανώς, υπήρξε παρακώλυση. Δεν είχαμε ειδοποιηθεί ότι θα απεργήσουν. Εμείς δεν είμαστε εναντίον στο δικαίωμα της απεργίας. Αυτό είναι ένα συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα των εργαζόμενων. Αυτό που ζητά η Πολιτεία, κι αυτό που επιτάσσει η κοινή λογική, είναι να δίνεται αρκετός χρόνος ειδοποίησης.

»Οταν λοιπόν τους είπαμε ότι θα κινήσουμε τις διαδικασίες του αυτοφώρου – γιατί αμέσως πήγε ο πρόεδρος του ΟΣΕ κάτω και τους είπε “ή ανοίγετε τον Σταθμό ή θα έχετε τις επιπτώσεις του νόμου” – αμέσως άνοιξε ο Σταθμός. Αυτά που ακούσαμε πριν από λίγο (από τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών) δυστυχώς προσβάλλουν και την κοινή λογική και τη νοημοσύνη των πολιτών».

Πηγή: ΑΠΕ

Must in

Έδειξαν το βίντεο παρά την άρνηση του ΠΑΟΚ – Τι έγινε τελικά στο πάρκινγκ- Σε δύσκολη θέση ο Ραζβάν Λουτσέσκου

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Ραζβάν Λουτσέσκου φαίνεται στο βίντεο να…

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο