Ανανεωμένη Εταιρική Ταυτότητα και Λογότυπο για την Unibios Συμμετοχών
Συνοδεύεται από το λανσάρισμα της νέας εταιρικής ιστοσελίδας, η οποία ήδη βρίσκεται στον «αέρα».
«Αειφορία στην Πράξη» είναι το κεντρικό μήνυμα της νέας εταιρικής ταυτότητας του Ομίλου Unibios, ο οποίος παραμένει προσηλωμένος στην προώθηση των τεχνολογιών και των εφαρμογών, που διασφαλίζουν την βιώσιμη ανάπτυξη στο πλαίσιο μιας κυκλικής οικονομίας.
Πυλώνα της νέας εταιρικής ταυτότητας αποτελεί η ανανεωμένη χρωματική παλέτα, η οποία, με κυρίαρχες αποχρώσεις το πράσινο και το μπλε εκφράζει τον διαρκή προσανατολισμό του Ομίλου Unibios στις αγορές της Πράσινης Οικονομίας και της Αειφόρου Ανάπτυξης.
Μέσω της νέας εταιρικής ταυτότητας καθίσταται σαφής η κύρια αποστολή της Unibios, που συνοψίζεται στο τρίπτυχο «Επενδύσεις – Περιβάλλον – Ανάπτυξη». Ταυτόχρονα, ο συνδυασμός των χρωματικών επιλογών και της εικαστικής απόδοσης του λογοτύπου προβάλλουν την απλότητα, την καθαρότητα, τη διαφάνεια και την κίνηση που χαρακτηρίζουν τη Unibios.
Η Unibios, μέσω της θυγατρικής της, Watera International, επενδύει στη βιώσιμη ανάπτυξη, σχεδιάζοντας, κατασκευάζοντας και εγκαθιστώντας συστήματα επεξεργασίας και ανακύκλωσης νερού, που συμβάλλουν καθοριστικά στην επίλυση των προβλημάτων ανυδρίας πολλών περιοχών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Η καινούργια εταιρική ταυτότητα της Unibios συνοδεύεται από το λανσάρισμα της νέας εταιρικής ιστοσελίδας, η οποία ήδη βρίσκεται στον «αέρα».
- Χιλιάδες πολίτες διαδήλωσαν στη Βαρκελώνη, ζητώντας να μειωθούν τα ενοίκια
- O 52χρονος Μπαρικέλο ονειρεύεται επιστροφή στην F1
- Ο πόλεμος μπορεί να τελειώσει το 2025, λέει ο Ζελένσκι – Εν αναμονή των προτάσεων Τραμπ
- Αντληση αερίου με δέσμευση άνθρακα από την BP – Επένδυση μαμούθ στην Ινδονησία
- Έλον Μασκ: Γιατί η νέα βιογραφία του «άρχοντα του κόσμου» προκαλεί τρόμο
- Το «ντου» Καρυπίδη, μονόδρομος για τον αθλητικό εισαγγελέα (pic+vid)