#iosonoMilano: Tο πρότζεκτ του Vanity Fair για τον κοροναϊό
64 προσωπικότητες της μόδας, της τέχνης, των επιχειρήσεων και των δημόσιων οργανισμών, επιστρατεύτηκαν για να μιλήσουν για τη σχέση τους με το Μιλάνο και για το πώς αντιμετωπίζουν την επιδημία του κοροναϊού που δοκιμάζει την Ιταλία
Σε συνθήκες καραντίνας βρίσκονται στην Ιταλία 60 εκατ. πολίτες ενώ την ίδια στιγμή οι ειδήσεις για την εξάπλωση του κοροναϊού, συνεχίζουν να βαραίνουν ακόμη περισσότερο το κλίμα.
Το τελευταίο 24ωρο καταγράφηκαν 168 νέοι θάνατοι και 977 νέα κρούσματα ενώ ο συνολικός αριθμός πλέον φτάνει τα 631 και 10.149 αντίστοιχα ενώ μόλις 1.004 ασθενείς έχουν αναρρώσει πλήρως και έχουν λάθει εξιτήριο.
Η Condé Nast Italy στο πλαίσιο αυτό αποφάσισε να στηρίξει τε ντο δικό της τρόπο στηρίζει το Μιλάνο και την Λομβαρδία της βόρειας Ιταλίας που πλήττονται από την επιδημία του νέου κοροναϊού.
Συγκεκριμένα η εκδοτική εταιρεία αποφάσισε να αφιερώσει το περιοδικού Vanity Fair αυτής της εβδομάδας στο Μιλάνο ζητώντας από 64 προσωπικότητες της μόδας, της τέχνης, των επιχειρήσεων και των δημόσιων οργανισμών, καθώς και από πολίτες που ξεχώρισαν κατά την κρίση υγείας με τη δουλειά και την αφοσίωσή τους, για να μιλήσουν για τη σχέση τους με την πόλη και για το πώς αντιμετωπίζουν αυτή τη δύσκολη κατάσταση.
«Κύριο καθήκον ενός εβδομαδιαίου περιοδικού είναι να προσφέρει μια άποψη για τον σύγχρονο κόσμο και το Vanity Fair, με όλες τις εκδόσεις του επιδιώκει πάντα αυτόν τον στόχο» δήλωσε ο αρχισυντάκτης του περιοδικού, Σιμόνε Μαρκέτι.
«Με αυτό το τεύχος σε αυτήν την ιδιαίτερα δύσκολη εποχή για το Μιλάνο, τη Λομβαρδία, αλλά και ολόκληρη τη χώρα, θέλαμε να απεικονίσουμε το πιο αυθεντικό πνεύμα της πόλης, ριζωμένο στην πειθαρχία, την ορθολογική σκέψη, την αυστηρότητα και την αίσθηση της κοινότητας, κλειδί για την καταπολέμηση και την αντιμετώπιση αυτής της κρίσης» υπογράμμισε ο ίδιος.
«Το Μιλάνο με δίδαξε να είμαι σοβαρός και να κατανοώ τη σημασία της λήψης ηθικών επιλογών.
Το αίσθημα ευθύνης για την προώθηση της αλλαγής και η απόλυτη σημασία της δημιουργίας ενός γόνιμου εδάφους για το μέλλον δεν είναι μόνο τα προσωπικά μου πάθη, αντιπροσωπεύουν το πιο αυθεντικό πνεύμα αυτής της πόλης» δηλώνει από την πλευρά της η σχεδιάστρια μόδας Miuccia Prada σε συνέντευξη στην οποία μιλά για τη ζωή των γονέων της στο Μιλάνο κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
«Επέλεξα το Μιλάνο, όχι μόνο ως πόλη στην οποία ζω, αλλά και ως τρόπο ζωής, για την ενέργειά του, τη δύναμη να ξεκινάς πάλι κάθε πρωί γνωρίζοντας ότι οι πιθανές λύσεις εμφανίζονται, όταν εργάζεσαι.
Αυτό το πνεύμα επέτρεπε πάντα στο Μιλάνο να αντιμετωπίζει τους δύσκολους καιρούς και τις τραγωδίες που παρουσίασε η ιστορία στην πόλη» δηλώνει ο Giorgio Armani, ο οποίος γράφει μια συναισθηματική ερωτική επιστολή στο Μιλάνο.
Μεταξύ των προσωπικοτήτων της βιομηχανίας μόδας που συμμετείχαν στο πρότζεκτ του Vanity Fair #I’mMilan είναι επίσης ο πρόεδρος και εκτελεστικός διευθυντής της Tod, Ντιέγκο Ντέλα Βάλε, ο πρόεδρος και εκτελεστικός διευθυντής του ομίλου Yoox Net-a-porter, Φεντερίκο Μαρκέτι και ο πρόεδρος του Gucci, Μάρκο Μπιτσάρι, οι οποίοι επαίνεσαν τόσο τον επιστημονικό όσο και τον ιατρικό κόσμο της πόλης, καθώς και τα θεσμικά όργανα.
Σε ένδειξη στήριξης των πολιτών του Μιλάνου και της Λομβαρδίας, η Condé Nast Italy αποφάσισε να διανείμει δωρεάν το τεύχος του Vanity Fair.
- Ποιες είναι οι τάσεις στις σχέσεις των καταναλωτών με την τεχνητή νοημοσύνη
- Ευρωπαίοι συνασπίζονται για να ανταγωνιστούν τη μηχανή αναζήτησης της Google
- Ταινίες: Πες μου τι βλέπεις για να σου πω ποιος είσαι
- Γιατί η Tesla ανακαλεί το Cybertruck… πάλι
- Η βόρεια Γάζα μοιάζει με δυστοπική ταινία τρόμου, λέει επικεφαλής ΜΚΟ που γύρισε από εκεί
- Τζο Μπάιντεν προς Σι: Ο ανταγωνισμός των δυο χωρών δεν πρέπει να «εκτραπεί σε σύγκρουση»