Κοροναϊός : Πώς θα γίνεται η εξυπηρέτηση από το Κτηματολόγιο
Το Ελληνικό Κτηματολόγιο καλεί τους πολίτες να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις τους μέσω διαδικτύου και τηλεφώνου, αποφεύγοντας την επί τόπου παρουσία τους.
- Μεθοδεύσεις και προσπάθειες επηρεασμού των ιατροδικαστών στο συγκλονιστικό θρίλερ της Αμαλιάδας
- Ακόμη περισσότερες «καταστροφές» στην Ουκρανία μετά την επίθεση στο Καζάν υπόσχεται ο Πούτιν
- «Είσαι ενδοτικός», «Μην είσαι κατά συρροή δειλός»: Συνεχίζεται ο πόλεμος Νετανιάχου και Γκαντζ
- Νετανιάχου: «Θα δράσουμε κατά των Χούθι, όπως δράσαμε κατά των τρομοκρατών του Ιράν»
Το Ελληνικό Κτηματολόγιο καλεί τους πολίτες να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις τους μέσω διαδικτύου και τηλεφώνου, αποφεύγοντας την επί τόπου παρουσία τους.
Για την εξυπηρέτησή τους μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα τηλέφωνα επικοινωνίας των γραφείων Κτηματογράφησης και την ηλεκτρονική διεύθυνση – e-mail (www.Ktimatologio.gr / Αναζήτηση ανά περιοχή).
Σε ότι αφορά την υποβολή των δηλώσεων τους, μπορούν να τις υποβάλουν μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Κτηματολογίου (https://www.ktimanet.gr/CitizenWebApp/Info_Page.aspx).
Σε περίπτωση που υπάρχει επείγον ζήτημα μετάβασης των πολιτών στα γραφεία Κτηματογράφησης, σε συνέχεια και των Οδηγιών προστασίας και υγιεινής του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), εφαρμόζονται προληπτικά μέτρα για τον έλεγχο της ροής των ατόμων που εισέρχονται σε αυτά και της τήρησης των προβλεπόμενων αποστάσεων ασφαλείας.
Όπως υπογραμμίζει το Κτηματολόγιο, για το χρονικό διάστημα που ισχύουν τα περιοριστικά μέτρα για τον κορονοϊο, δεν θα υπάρχει καμία επίπτωση στην εξέλιξη των υποθέσεών των πολιτών στα Γραφεία Κτηματογράφησης.
Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε, για προληπτικούς λόγους δημόσιας υγείας, για το χρονικό διάστημα από 16 Μαρτίου 2020 έως και 27 Μαρτίου 2020 η λειτουργία των υπηρεσιών των κτηματολογικών γραφείων και των υποκαταστημάτων του Ελληνικού Κτηματολογίου, περιορίζεται στις αναγκαίες ενέργειες για τη διεκπεραίωση των συναλλαγών που, κατά την κείμενη νομοθεσία, υπόκεινται σε νόμιμη προθεσμία, καθώς και εκείνων που, κατά περίπτωση και κατά την κρίση του προϊσταμένου, έχουν κατεπείγοντα χαρακτήρα και χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης.
Σύμφωνα με το Ελληνικό Κτηματολόγιο, όταν απαιτείται επιτόπια παρουσία εφαρμόζεται το κριτήριο ενός ατόμου ανά 10 τμ επιφάνειας του χώρου παραλαβής αιτήσεων εντός του καταστήματος, καθώς και η τήρηση της αναγκαίας απόστασης δύο μέτρων μεταξύ συναλλασσομένων και εργαζομένων.
Για τυχόν αναμονή εκτός του χώρου του καταστήματος, τηρείται ελάχιστη απόσταση δύο μέτρων μεταξύ των παρισταμένων.
Σε σχέση με τη λειτουργία των κεντρικών γραφείων του Φορέα στη Μεσογείων
– Καθορίζεται σειρά προτεραιότητας για τους επισκέπτες που αναμένουν στον εξωτερικό χώρο του κτιρίου.
– Δίνεται έμφαση στην τήρηση της ελάχιστης απόστασης των δύο μέτρων μεταξύ τους.
– Τοποθετούνται καθίσματα στον εξωτερικό χώρο αναμονής καθώς και κάδος απορριμμάτων
– Τοποθετείται ειδικό απολυμαντικό στην είσοδο προς χρήση όλων των εισερχομένων
– Το Πρωτόκολλο μεταφέρεται στην κεντρική είσοδο (Μεσογείων 288)
– Ο φύλακας θα ελέγχει έτσι ώστε να μην εισέρχεται στο κτίριο πάνω από ένα άτομο τη φορά, είτε ως επισκέπτης, είτε ως εργαζόμενος
– Η χρήση του ανελκυστήρα θα γίνεται μόνο από ένα άτομο ανά διαδρομή
– Οι φύλακες και οι εργαζόμενοι θα χρησιμοποιούν μάσκες και γάντια μίας χρήσης
– Δόθηκε εντολή στην εταιρία καθαρισμού για συχνότερο καθαρισμό όλων των επιφανειών εργασίας καθώς και απολύμανσης του χώρου της Εξυπηρέτησης Κοινού
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις