Κορονοϊός : Πως λειτουργούν τράπεζες, εφορίες και ΚΕΠ
Τα πάνω - κάτω έχει φέρει ο κοροναϊός στην λειτουργία των τραπεζών, στις εφορίες καθώς και στα ΚΕΠ
- Η παγκόσμια ανθρωπιστική κρίση επιδεινώνεται καθώς οι πλούσιοι κόβουν τη βοήθεια
- Το Κίεβο έπληξε στρατιωτική εγκατάσταση στο Ροστόφ - Ρωσικές δυνάμεις κατέλαβαν χωριό στην ανατολική Ουκρανία
- Νέα καταστροφή υποθαλάσσιου καλωδίου μεταξύ Φινλανδίας και Εσθονίας - Δεν αποκλείεται το σαμποτάζ
- «Μας χτύπησε και μας κλώτσησε»: Αντιδήμαρχος καταγγέλλει τον αστυνομικό που χαιρέτισε ναζιστικά στο Χαλάνδρι
Τα πάνω – κάτω έχει φέρει ο κοροναϊός στην λειτουργία των τραπεζών, στις εφορίες καθώς και στα ΚΕΠ.
Η Ελληνική Ένωση Τραπεζών ανακοίνωσε ότι συνεχίζεται κανονικά η λειτουργία των τραπεζικών καταστημάτων, όπως και το σύνολο των δραστηριοτήτων του τραπεζικού τομέα, και μεταξύ αυτών και η τροφοδοσία των ΑΤΜ.
Στο πλαίσιο ωστόσο των μέτρων πρόληψης η ΕΕΤ ενθαρρύνει το συναλλακτικό κοινό να περιορίσει τη διενέργεια συναλλαγών με φυσικό τρόπο, όπως επίσης και τη χρήση μετρητών και να επιλέξει ένα από τα πολλά σύγχρονα μέσα της τεχνολογίας, ιδίως δε τις ανέπαφες συναλλαγές με χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες.
Για όσους επιλέξουν, παρά την παραπάνω σύσταση, την εξυπηρέτηση με φυσικό τρόπο στο υποκατάστημα εντός του ισχύοντος ωραρίου, η ΕΕΤ σημειώνει ότι θα υπάρξει προσαρμογή στις κρατούσες συνθήκες, ιδίως στη ροή εξυπηρέτησης, ώστε να διαφυλαχθεί η υγεία και ασφάλεια του συναλλακτικού κοινού και των εργαζομένων.
Ο κοροναϊός έφερε αλλαγές στις εφορίες
Σύμφωνα με απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, Γιώργου Πιτσιλή, η προσέλευση του κοινού περιορίζεται στο απολύτως απαραίτητο και η επικοινωνία θα γίνεται ως εξής: Οι συναλλασσόμενοι θα διατυπώνουν τα αιτήματά τους τηλεφωνικά ή μέσω email. Στη δεύτερη περίπτωση, απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο συναλλασσόμενος να αναφέρει τα στοιχεία επικοινωνίας του (email και τηλέφωνο).
Όλα τα έγγραφα, που ζητούν οι ενδιαφερόμενοι, θα τους αποστέλλονται μέσω email και θα πρέπει να έχουν τα στοιχεία επικοινωνίας του αρμόδιου υπαλλήλου.
Σε περίπτωση, που δεν είναι εφικτό ο ενδιαφερόμενος να εξυπηρετηθεί εξ αποστάσεως, αλλά πρέπει να επισκεφθεί την υπηρεσία, αυτό γίνεται μόνο μέσω ραντεβού. Το αίτημα για ραντεβού διατυπώνεται μέσω email ή τηλεφώνου. Στην είσοδο των υπηρεσιών, θα υπάρχει υπάλληλος, που θα υποδέχεται τους συναλλασσόμενους, θα ελέγχει αν όντως έχουν κλείσει ραντεβού, και θα τους κατευθύνει σχετικά, ώστε να είναι ελεγχόμενη η αναμονή και η είσοδός τους.
Σε αυτή την κατεύθυνση, πραγματοποιούνται οι αναγκαίες προσαρμογές των χώρων για την υποδοχή, αναμονή και εξυπηρέτηση των πολιτών.
Και στα ΚΕΠ
Τα ΚΕΠ θα λειτουργούν από Δευτέρα έως Παρασκευή, με ωράριο 7.30 πμ έως 15.00 μμ.
Η προσέλευση των πολιτών θα γίνεται κατόπιν τηλεφωνικής προσυνεννόησης (ραντεβού),ώστε να αποφεύγονται οι άσκοπες μετακινήσεις και ο συνωστισμός και να διεκπεραιώνονται χωρίς καθυστερήσεις και αναμονή τα αναγκαία αιτήματα των πολιτών.
Επιπλέον, θα αναρτηθούν στην είσοδο των καταστημάτων ΚΕΠ και στις ιστοσελίδες των δήμων τα τηλέφωνα επικοινωνίας μέσω των οποίων μπορούν να καλούν οι πολίτες για προσυνεννόηση ή πληροφορίες. Οι διευθυντές έχουν την ευθύνη της χρονικής ιεράρχησης για τη διεκπεραίωση των σχετικών αιτημάτων.
Tέλος, το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης θα προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για την εισαγωγή περαιτέρω ηλεκτρονικών υπηρεσιών στην πύλη “ΕΡΜΗΣ” (ermis.gov.gr), με στόχο την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση των πολιτών και τη μείωση προσέλευσής τους στα ΚΕΠ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις