Δήμος Παλλήνης: Ηλεκτρονική εξυπηρέτηση για τους πολίτες με… ένα κλικ
Παρά τον κοροναϊό η εξυπηρέτηση συνεχίζεται
Απρόσκοπτα συνεχίζεται η εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας που ήδη διέθετε και αναβάθμισε στο πλαίσιο εφαρμογής των μέτρων κατά του κοροναϊού, ο Δήμος Παλλήνης.
Με ένα κλικ, στην ιστοσελίδα του Δήμου, www.pallini.gr οι δημότες μπορούν εύκολα και απλά να εξυπηρετηθούν για οποιαδήποτε συναλλαγή με τον Δήμο.
Στην ιστοσελίδα διατίθενται και ηλεκτρονικές φόρμες εντύπων αιτήσεων, δηλώσεων και δικαιολογητικών για έκδοση πιστοποιητικών, βεβαιώσεων κλπ.
Η παράδοση των εγγράφων θα γίνεται ταχυδρομικά ή κατόπιν ραντεβού.
Υπενθυμίζουμε ότι λόγω των αυστηρών μέτρων κατά της διάδοσης του κορωνοϊού, δεν είναι δυνατή η αυτοπρόσωπη εξυπηρέτηση των δημοτών στις δημοτικές υπηρεσίες.
Οι δημότες εξυπηρετούνται και στα τηλέφωνα:
210 6604678 για Πρωτόκολλο
210 6604689 για Δημοτολόγιο-Ληξιαρχείο
697 0971645 και 210 6034138 για Πολεοδομία
213 2031632/656/658/661 για Πρόνοια-Κέντρο Κοινότητας
- Συνταξιούχοι: Συλλαλητήριο στην Αθήνα για «επαρκείς συντάξεις και αξιοπρεπή διαβίωση»
- «Maestro»: Backstage από τα γυρίσματα της 3ης σεζόν
- Λαγκάρντ: Επείγουσα ανάγκη η ενοποίηση των κεφαλαιαγορών στην ΕΕ
- Λίβερπουλ: Ο Σλοτ δεν υπολογίζει για την επόμενη σεζόν τον Αλισον
- Το SailGP και η Rolex, ως Χορηγός Τίτλου, ανακοινώνουν τη νέα συνεργασία τους, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για το παγκόσμιο πρωτάθλημα αγώνων
- Microsoft προειδοποιεί Τραμπ για κυβερνοπόλεμο από Ρωσία, Κίνα και Ιράν