Κοροναϊός : Τι πιστεύουν οι Έλληνες για τον ιό – Από πού ενημερώνονται και πότε θα τελειώσει
Τις αλλαγές που έφερε στη ζωή μας, καθώς και στις καταναλωτικές μας συνθήκες ο κοροναϊός, επιχειρεί να καταγράψει έρευνα που διεξήγαγε η Nielsen
Τις αλλαγές που έφερε στη ζωή μας, καθώς και στις καταναλωτικές μας συνήθειες ο κοροναϊός, επιχειρεί να καταγράψει έρευνα που διεξήγαγε η Nielsen.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, 8 στους 10 Έλληνες ανησυχούν πολύ για την οικογένεια τους λόγω της εξάπλωσης του θανατηφόρου ιού.
Παράλληλα, η πλειονότητα (73%) θεωρεί ότι η εξάπλωση του ιού θα σταματήσει τους επόμενους 2-3 μήνες στην Ελλάδα, ενώ εκτιμούν ότι στην Ευρώπη η εξάπλωση δεν θα περιοριστεί το ίδιο σύντομα και θα σταματήσει σε περισσότερο από 4 μήνες έως και 1 χρόνο.
Επιπλέον, από τα ευρήματα προκύπτει ότι οι Έλληνες λαμβάνουν διαρκή ενημέρωση για την κατάσταση της χώρας από πολλές και διαφορετικές πηγές, κυρίως από τις Ειδήσεις στην Τηλεόραση (82%), τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (68%), καθώς και τις τοπικές Ηλεκτρονικές Εφημερίδες (45%).
Σχετικά με την υγιεινή και τα μέτρα αυτοπροστασίας, 8 στους 10 εκ των ερωτηθέντων στην Ελλάδα δηλώνουν ότι πλένουν πιο συχνά τα χέρια τους, σε σχέση με το παρελθόν, ενώ το 36% δηλώνει ότι χρησιμοποιεί ισχυρότερα απορρυπαντικά / καθαριστικά για το σπίτι.
Σημειώνεται ότι η έρευνα, που διεξήγαγε η Nielsen από τις 13 Μαρτίου μέχρι και τις 17 Μαρτίου σε 1.000 άτομα άνω των 18 ετών, είναι συνδρομητική και λαμβάνει χώρα σε πάνω από 50 χώρες στον κόσμο καταγράφοντας την επίδραση του COVID 19 στη συμπεριφορά των ανθρώπων, τόσο αναφορικά με τις αγοραστικές και καταναλωτικές συνήθειες όσο και με τον τρόπο ζωής σε 20 διαφορετικούς πυλώνες δραστηριοτήτων, όπως για παράδειγμα η μαγειρική στο σπίτι, η γυμναστική, η εργασία από το σπίτι, τα ταξίδια εσωτερικού κ.ά.)
- Όλα τα γκολ από τα παιχνίδια της Super League (vids)
- ΑΕΚ – Λεβαδειακός 1-1: Με σπρώξιμο στο 90+4′ η Ένωση
- Πωλητήριο και σε… κάστρα στην Ευρώπη – Πόσο κοστίζει η απόκτησή τους
- BadBox: 192.000 συσκευές Android μολύνθηκαν με κακόβουλο λογισμικό
- Νέο αντιμονοπωλιακό πλήγμα για τη Google – Στο στόχαστρο των ιαπωνικών αρχών
- Το πανόραμα της Stoiximan GBL και οι ομάδες που προκρίθηκαν στο Final-8 του Κυπέλλου