Mercedes-AMG GT R Black Series: To τελευταίο οχυρό
H έκδοση που θα λειτουργήσει ως «επιστέγασμα» επιδόσεων της τρέχουσας γενιάς της AMG GT, εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης δικαιώνοντας τις προσδοκίες και των πιο απαιτητικών.
- Στα λευκά ορεινά της χώρας - Το καμπανάκι της ΕΜΥ για την κακοκαιρία
- Πόσο θα κοστίσει στην τσέπη των Ελλήνων αν ενεργοποιηθεί η «βόμβα» Τραμπ για 5% του ΑΕΠ σε αμυντικές δαπάνες
- ΕΛ.ΑΣ: Κρούει τον κώδωνα του κινδύνου εν όψει επιδείνωσης των καιρικών συνθηκών
- Νέο αντιμονοπωλιακό πλήγμα για τη Google – Στο στόχαστρο των ιαπωνικών αρχών
Φωτογραφίες: Automedia
Το μοντέλο που πρόκειται να αποτελέσει την πιο ακραία, νόμιμη για το δρόμο, έκφραση του sportscar της γερμανικής φίρμας εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό να πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης στην απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης, αφήνοντας σε κοινή θέα ορισμένα από τα εξωτικά χαρακτηριστικά του.
Ο λόγος για την AMG GT R Black Series η οποία, όπως προδίδουν οι λήψεις του φωτογραφικού φακού, θα αξιοποιήσει μια θηριώδη, χειροκίνητα ρυθμιζόμενη, αεροτομή, έναν εξίσου επιβλητικό αεροδυναμικό διαχύτη, ενώ ξεχωρίζουν επίσης, το ανασχεδιασμένο splitter μπροστά, το ξαναγραμμένο καπό με τις εισαγωγές αέρα και τέλος, η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης η οποία, όπως άλλωστε και όλα τα υπόλοιπα στοιχεία της έκδοσης έχουν «αντληθεί» από την αγωνιστικών προδιαγραφών AMG GT GT3.
Εξίσου εκτεταμένες προδιαγράφονται και οι αναβαθμίσεις όσο και οι τροποποιήσεις για την περαιτέρω ενίσχυση της στρεπτικής ακαμψίας του πλαισίου ενώ, όπως προκύπτει από τη νέα σειρά εικόνων της, θα εφοδιάζεται με ένα σετ μεγαλύτερης διαμέτρου διάτρητων δισκόφρενων με εξαπίστονες δαγκάνες για τον μπροστινό άξονα και τετραπίστονες για τον πίσω. Η ανάρτηση αναμένεται να μειώσει την απόσταση από το έδαφος κατά ακόμα κάποια χιλιοστά με την αξιοποίηση πιο σφικτών ελατηρίων.
Παράλληλα θα υπάρξει διαφοροποίηση της γωνίας camber για τους μπροστινούς τροχούς προς όφελος ενός ακόμα καλύτερου κρατήματος σε ακραίες οδηγικές συνθήκες. Το παζλ θα συμπληρώσει ένα νέο σετ μεγαλύτερων τροχών με αγωνιστικών προδιαγραφών ελαστικά της Michelin.
Σε ό,τι αφορά την ισχύ της, αυτή θα προέλθει από μια αναβαθμισμένη εκδοχή του V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων που εφοδιάζει όλες τις εκδόσεις της GT η οποία αναμένεται να επωφεληθεί από νέους εκκεντροφόρους και αναθεωρημένη μονάδα ελέγχου κινητήρα καθώς και από νέα συστήματα υπερτροφοδότησης και εισαγωγής.
Όλα τα παραπάνω αναμένεται να της εξασφαλίσουν ένα μέγεθος ισχύος που θα ξεπερνά τους 600 ίππους, εξασφαλίζοντάς της την απαιτούμενη απόσταση από την μέχρι τώρα ισχυρότερη εκδοχή του μοντέλου με απόδοση 585 ίππους. Αμετάβλητη θα παραμείνει η ροπή η οποία διαμορφώνεται σε 700 Nm.
Αντιστοίχως πολεμική προδιαγράφεται η ατμόσφαιρα και στο εσωτερικό της AMG GT R Black Series η οποία αναμένεται να αντλήσει τις επιρροές της από την AMG GT R Pro με τα ανθρακονήματα να έχουν τον πρώτο λόγο.
Επίσης, όπως ισχύει και για την έκδοση Pro, οι δυνητικοί ιδιοκτήτες της θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ως προαιρετικό εξοπλισμό, κλωβό ασφαλείας, πυροσβεστήρα και ζώνες στήριξης έξι σημείων για τα αποτελούμενα από ανθρακόνημα bucket καθίσματα. Αν και επί του παρόντος δεν υπάρχουν πληροφορίες για την άφιξη της έκδοσης, θα πρέπει να τοποθετείται στο 2021 και, σύμφωνα με τις παραδόσεις της γερμανικής φίρμας θα λειτουργήσει εν είδει αποχαιρετισμού στην τρέχουσα γενιά της GT.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις