Audi RS3 Sedan 2021: Σκληρό ροκ σε τέσσερις πόρτες
Η τετράθυρη παραλλαγή αμαξώματος του νέου Α3 πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης στην κορυφαία RS έκφρασή του προδίδοντας λίγα ακόμα στοιχεία από την έκδοση που θα βρεθεί στην κορυφή της πυραμίδας της νέας γενιάς του Α3.
Φωτογραφίες: Automedia
Μετά τη διαδικτυακή –ελλείψει Γενεύης- πρεμιέρα της νέας γενιάς του Audi A3 Sportback, η γερμανική φίρμα επικεντρώνεται στην εξέλιξη της κορυφαίας έκδοσης του premium μικρομεσαίου μοντέλου το οποίο στην προκειμένη περίπτωση εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό στην ισχυρότερη RS έκδοση η οποία δοκιμάζει το βήμα της με φόντο τον ευρωπαϊκό βορρά δίνοντας παράλληλα μια πρώτη γεύση από την τετράθυρη έκδοση του μοντέλου.
Επίσης με δεδομένο ότι το Α3 Sportback έχει αποκαλυφθεί και το RS3 Sportback έχει ήδη δώσει τα διαπιστευτήρια του ως δοκιμαστικό πρωτότυπο, οι λεπτομέρειες που θα αποτελέσουν αποκλειστικότητα της ισχυρότερη έκδοσης γίνονται ακόμα πιο «ορατές» με την εμφάνιση της τετράθυρης παραλλαγής του μοντέλου.
Εν προκειμένω πρόκειται για ένα πιο επιθετικά και πιο ανάγλυφα σχεδιασμένο προφυλακτήρα ο οποίος ενσωματώνει περισσότερες εισαγωγές αέρα οι οποίες θα αναλάβουν να εκπληρώσουν τις αυξημένες ανάγκες ψύξης του κινητήρα αλλά και των φρένων της πανίσχυρης έκδοσης.
Ωστόσο το πλέον προφανές στοιχείο για την ταυτοποίηση του συγκεκριμένου πρωτοτύπου ως RS βρίσκεται στο πίσω τμήμα όπου, ο σαφώς πιο αιχμηρός αεροδυναμικός διαχύτης φιλοξενεί δύο χορταστικές οβάλ απολήξεις της εξάτμισης που αποτελούν σήμα κατατεθέν των σπορ εκδόσεων που βρίσκονται στην κορυφή της προϊοντικής πυραμίδας της γερμανικής φίρμας.
Σε ό,τι αφορά τώρα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της τετράθυρης έκδοσης αμαξώματος του Α3, όπως ισχύει και για την hatchback-Sportback έκδοση, η Audi δεν πρόκειται να προβεί σε «κοσμοϊστορικές» αλλαγές σε σχέση με τις αναλογίες του Sedan με δεδομένο και ό,τι η γενιά έχει ως βάση μια τροποποιημένη εκδοχή της πλατφόρμας MQB την αξιοποιούσε και η προκάτοχός της.
Η τεχνολογική συνάφεια με την προηγούμενη γενιά σημαίνει επίσης ότι οι κορυφαίες εκδόσεις, ανεξαρτήτως αμαξώματος θα εξακολουθήσουν να εφοδιάζονται με τον εμβληματικό πεντακύλινδρο κινητήρα βενζίνης των 2,5 λίτρων.
Αναφορικά με το κρίσιμο μέγεθος της ισχύος, με δεδομένη την παρουσία και τις επιδόσεις της Mercedes-AMG Α 45 και CLA 45, το Audi RS3 θα ξεπεράσει τους 400 ίππους τους οποίους φυσικά θα συνδυάζει με σύστημα τετρακίνησης. Οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των τεσσάρων δευτερολέπτων.
Προς το παρόν, δεν υπάρχουν εικόνες από το εσωτερικό του RS3, ωστόσο… αναμείνατε την συνήθη πολεμική ατμόσφαιρα με τα βαθιά σπορ καθίσματα, τις κόκκινες λεπτομέρειες, τα στοιχεία από ανθρακόνημα και φυσικά νέα μενού και επιλογές για το Virtual Cockpit των 12,3 ιντσών όσο και για το infotainment των 10,1 ιντσών τα οποία θα δίνουν πρόσβαση σε σειρά επιπλέον ρυθμίσεων αλλά και εφαρμογών που σχετίζονται με την σπορ οδήγηση.
Το RS3 αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του περί τα τέλη της χρονιάς αρχικά στην Sportback και μετέπειτα στην Sedan έκδοση με την προοπτική να διατεθεί από το 2021.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις