Mercedes-AMG E 63 Estate 2021: Υπερδύναμη σε… στάση
Κατά το αλάνθαστο τεκμήριο του φωτογραφικού φακού, η γερμανική φίρμα προετοιμάζει την ανανεωμένη εκδοχή της ισχυρότερης E-Class η οποία στην προκειμένη περίπτωση εντοπίστηκε σταθμευμένη, στην πρακτικότερη εκδοχή της.
Φωτογραφίες: Automedia
Η Mercedes-Benz, επεκτείνει την ανανέωση και στις ισχυρότερες εκδόσεις της γκάμας της E-Class που προσφάτως, στις αρχές Μαρτίου, υποδέχθηκε μια σειρά βελτιώσεων που αφορούν, την τετράθυρη, την Estate, την πρακτική όσο και περιπετειώδη All Terrain, καθώς και την ΑΜG E 53 4Matic η οποία πλέον επωφελείται από το σύστημα EQ Boost, δηλαδή μια μικρή γεννήτρια και παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt, προσφέροντας υψηλή ισχύ (435 ίπποι και 520 Nm) σε συνδυασμό με μεγαλύτερη αποδοτικότητα (Κατανάλωση: 8,5 λίτρα/100 χλμ).
Στην προκειμένη περίπτωση, ωστόσο, έχουμε να κάνουμε με την υπό εξέλιξη AMG Ε 63 Estate η οποία, όπως αφήνει να διαφανεί μια προσεκτική παρατήρηση στα καμουφλαρισμένα σημεία, ετοιμάζεται να υποδεχτεί τις ίδιες σχεδιαστικές αναβαθμίσεις με τις παραπάνω εκδόσεις, διαθέτοντας νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, μια νέα γρίλια, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με την επιπλέον «επιμέλεια» του Affalterbach.
Αναλόγως, στο εσωτερικό εκτός από την τελευταία έκδοση του ευφυούς συστήματος MBUX η οποία επιφυλάσσει νέες λειτουργικότητες και βελτιωμένα γραφικά, η Ε 63 Estate θα λάβει επιπλέον ένα σπορ τιμόνι με περισσότερα χειριστήρια αφής καθώς και νέες επιλογές σε ό,τι αφορά τις επενδύσεις, τις λεπτομέρειες τους αλλά και τον εξοπλισμό άνεσης.
Σημαντικά βελτιωμένα και περισσότερα προδιαγράφονται επίσης τα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας καθώς και η E 63 θα εξασφαλίσει πρόσβαση στην σουίτα συστημάτων που θα της εξασφαλίζει περισσότερες δυνατότητες ημιαυτόνομης οδήγησης και θα επιτρέπει στον οδηγό, υπό συνθήκες, π.χ. κατά την κίνηση σε αυτοκινητόδρομο, να ακουμπά απλώς το τιμόνι κατά περιόδους χωρίς όμως να χρειάζεται να παρεμβαίνει ουσιαστικά.
Στο παλμαρέ συστημάτων περιλαμβάνεται επίσης και το ευφυές Active Limit Assist, ένα ενεργό cruise control το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει την αυτόματη ρύθμιση της ταχύτητας βάσει της οδικής σήμανσης αλλά και της χαρτογράφησης της διαδρομής. Επίσης, όπως ισχύει για το σύνολο των ανανεωμένων E-Class, η E 63 θα μπορεί, χάρη στην πρόσβαση σε δεδομένα για την κίνηση σε πραγματικό χρόνο, να εντοπίσει ένα μποτιλιάρισμα και να φρενάρει σταδιακά πολύ πριν το εντοπίσουν τα ραντάρ με τα οποία επίσης εφοδιάζεται.
Σε ό,τι αφορά τώρα την κρίσιμη παράμετρο της ισχύος, αυτή αναμένεται να προέλθει από τον κινητήρα που εφοδιάζει και την Mercedes-AMG GLE 63 και συγκεκριμένα τον twin-turbo V8 των 4,0 λίτρων επικουρούμενο από το ήπια υβριδικό σύστημα EQ Boost.
Αυτό σε όρους ισχύος μεταφράζεται σε 571 ίππους για την «απλή» E 63 και σε 612 για την κορυφαία S σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης και το κιβώτιο των εννέα σχέσεων δια χειρός AMG. Αν και επί της ουσίας δεν υπάρχει διαφορά στην ισχύ σε σχέση με την απερχόμενη έκδοση, η διαφορά αναμένεται να προέλθει από τις υπόλοιπες βελτιώσεις που ετοιμάζει το Affalterbach χωρίς βέβαια να μπορεί να αποκλειστεί και το στοιχείο της έκπληξης.
H AMG Ε 63 αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της με τη νέα χρονιά και μένει να αποδειχθεί κατά πόσο η Mercedes-Benz πρόκειται να ακολουθήσει μια αντίστοιχη με τις απλές εκδόσεις του μοντέλου, τακτική, αποκαλύπτοντας ταυτόχρονα πολλές εκδόσεις αμαξώματος και ισχύος.
- Ουκρανία: Ήχησαν οι σειρήνες στο Κίεβο – «Καταρρίψαμε 34 drones στο Κουρσκ» λέει η Μόσχα
- Ο Ολυμπιακός έχει το πάνω χέρι: Το 56% και η χαοτική διαφορά κόντρα στην ΑΕΚ (pic, vids)
- Εκείνο το βράδυ που ο μεθυσμένος Τζον Λένον έμεινε ολόγυμνος στην έπαυλη του Χιου Χέφνερ
- Φέτα: «Είναι πλέον αδικαιολόγητες οι τιμές» λένε οι παραγωγοί – Οι παράγοντες που τις καθορίζουν
- Αγρίνιο: Πέθανε η 18χρονη που είχε τραυματιστεί σε τροχαίο – Και δεύτερο παιδί θρηνεί η οικογένεια
- Ελλάδα – Μ. Βρετανία: Στόχος η ρεβάνς για την Εθνική και… στο «βάθος» πρόκριση