Περιφέρεια Αττικής: Ξεπέρασαν τις 1.000 οι κλήσεις για κοινωνικά αιτήματα
Ξεπέρασαν τις 1.000 οι κλήσεις με αιτήματα κοινωνικής φύσεως στο τετραψήφιο τηλεφωνικό κέντρο 1110 της Περιφέρειας Αττικής
Σημαντικά αυξητική είναι η ανταπόκριση των πολιτών στην πρωτοβουλία της Περιφέρειας Αττικής να λειτουργήσει το τετραψήφιο τηλεφωνικό κέντρο 1110, μέσω του οποίου αναδεικνύονται ανάγκες αλλά και ενημερώνονται για ιατρικά θέματα σχετικά με την πανδημία.
Αναφορικά με τα κοινωνικά αιτήματα, όπως είναι η αδυναμία απόκτησης φαρμάκων, τροφίμων κ.λ.π, μέχρι σήμερα έχουν καταγράφει 1.063 κλήσεις από 57 Δήμους της Αττικής, οι οποίοι ήδη έχουν ενημερωθεί και μεριμνήσει για την παρακολούθηση και ικανοποίηση των αιτημάτων τους, μέσω των αρμόδιων κοινωνικών υπηρεσιών.
Για το ζήτημα αυτό ο Πατούλης επισήμανε: Με καινοτόμες δράσεις και παρεμβάσεις ενισχύουμε το δίχτυ κοινωνικής προστασίας κυρίως για τις ευπαθείς ομάδες πολιτών. Όλοι μαζί με ενότητα και αλληλεγγύη θα ξεπεράσουμε τη δοκιμασία και θα κερδίσουμε την εθνική μάχη.
Αναλυτικά από το σύνολο των συγκεκριμένων κλήσεων παρατηρούμε ότι: 57% των πολιτών που κάλεσαν ήταν γυναίκες και το 43% άνδρες. Στα ηλικιακά ποσοστά το 30% ήταν από 18-39 ετών, το 28% από 40-59 ετών, το 31% απ 60-79, ενώ το 11% άνω των 80 ετών.
Τα αιτήματα σε ποσοστό 32% αφορούσαν σε Φάρμακα και Υγειονομικό Υλικό και 65% σε Τρόφιμα και Γενικό υλικό.
Το μεγαλύτερο ποσοστό (25%) των πολιτών που κάλεσαν ήταν από τον Δήμο Αθηναίων και ακολουθούν οι Δήμοι : 19% από Φυλή, 8% από Ασπροπύργου, 4,7% από Ιλίου 4,7%, 4,3% από Αχαρνών, 2,4 % από Πειραιώς και Καλλιθέας, 2% από Μεγαρέων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις