Οι ΒΜW Σειράς 3, Χ3 και Χ4 ενδίδουν στην ήπια υβριδική τεχνολογία
Στο πλαίσιο της μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα του στόλου της και την συμμόρφωση με τις αυστηρότερες προδιαγραφές σε ό,τι αφορά τα συγκεκριμένα μεγέθη, η βαυαρική φίρμα ανακοίνωσε την άμεση προσθήκη εκδόσεων με ήπια υβριδική τεχνολογία για δημοφιλή μοντέλα της.
- ΣΥΡΙΖΑ: Το πρώτο debate υποψηφίων προέδρων – Κάλεσμα συμμετοχής από την Κουμουνδούρου – Στο ίδιο κάδρο αποστάτες – διαπλοκή
- Γιατί εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο σταμάτησαν να αγοράζουν είδη πολυτελείας;
- Πότε θα καταβληθεί το έκτακτο επίδομα Χριστουγέννων και τα ποσά που θα λάβουν οι δικαιούχοι
- Ισόβια και επιπλέον κάθειρξη 15 ετών στους δολοφόνους της 41χρονης εγκύου
Η βαυαρική φίρμα ανακοίνωσε το λανσάρισμα ήπιων υβριδικών εκδόσεων για τις Σειράς 3, Χ3 και Χ4 στο πλαίσιο της υλοποίησης του σχεδίου για τον περιορισμό των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα του μέσου όρου του στόλου της κατά 20% σε σχέση με το 2019.
Οι νέες εκδόσεις θα ξεκινήσουν διατίθενται μέσα στο καλοκαίρι ενώ, στο «club» της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας αναμένεται να εισέλθει μέχρι τα τέλη της χρονιάς και η Σειρά 1.
Σε ό,τι αφορά την τεχνολογία, οι νέες εκδόσεις θα επωφεληθούν από το παράλληλο επικουρικό ηλεκτρικό κύκλωμα των 48 Volt που στο λεξιλόγιο των Βαυαρών κωδικοποιείται ως Mild Hybrid και εφοδιάζει ήδη την έκδοση 520d της Σειράς 5, ισχύος 190 ίππων συνδυάζοντας τη λειτουργία ενός τετρακύλινδρου diesel μοτέρ και μιας γεννήτριας που τροφοδοτείται από μια compact μπαταρία και λειτουργεί επικουρικά κατά την εκκίνηση αλλά και ως overboost υπό πίεση.
Σε ταχύτητες κάτω από το 160 χλμ./ώρα το επικουρικό σύστημα απεμπλέκει από τη διαδικασία τον κινητήρα εσωτερικής καύσης μεγιστοποιώντας την εξοικονόμηση καυσίμου. Το ίδιο ισχύει και για ταχύτητες κάτω των 15 χλμ./ώρα οπότε και παρεμβαίνει επίσης το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας κατά την επιβράδυνση τροφοδοτώντας έτσι την μπαταρία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην περίπτωση της αντίστοιχης έκδοσης της 5άρας, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα διαμορφώνονται σε 108 γρ./χλμ. ενώ η μέση κατανάλωση καυσίμου σε 4,1 λίτρα/100 χλμ.
Η συγκεκριμένη τεχνολογία αναμένεται σταδιακά να αποτελέσει τον κανόνα για τις βασικές diesel εκδόσεις 20d της βαυαρικής φίρμας οι οποίες θα εγκαταλείψουν το συμβατικό diesel μοτέρ των 2,0 λίτρων προς όφελος της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας η οποία θα συνδράμει τη βαυαρική φίρμα να συμμορφωθεί με τις ολοένα αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
Παράλληλα, εξελίσσονται και νέα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα όπως η επικείμενη ix3 η οποία θα λειτουργήσει ως το ηλεκτρικό alter ego της Χ3 αλλά και η πειραματική -προς το παρόν- υδρογονοκίνητη X5 που αναμένεται να μπει στην παραγωγή το 2023.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις