Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Οι ΒΜW Σειράς 3, Χ3 και Χ4 ενδίδουν στην ήπια υβριδική τεχνολογία

Οι ΒΜW Σειράς 3, Χ3 και Χ4 ενδίδουν στην ήπια υβριδική τεχνολογία

Στο πλαίσιο της μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα του στόλου της και την συμμόρφωση με τις αυστηρότερες προδιαγραφές σε ό,τι αφορά τα συγκεκριμένα μεγέθη, η βαυαρική φίρμα ανακοίνωσε την άμεση προσθήκη εκδόσεων με ήπια υβριδική τεχνολογία για δημοφιλή μοντέλα της.

Η βαυαρική φίρμα ανακοίνωσε το λανσάρισμα ήπιων υβριδικών εκδόσεων για τις Σειράς 3, Χ3 και Χ4 στο πλαίσιο της υλοποίησης του σχεδίου για τον περιορισμό των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα του μέσου όρου του στόλου της κατά 20% σε σχέση με το 2019.

Οι νέες εκδόσεις θα ξεκινήσουν διατίθενται μέσα στο καλοκαίρι ενώ, στο «club» της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας αναμένεται να εισέλθει μέχρι τα τέλη της χρονιάς και η Σειρά 1.

Σε ό,τι αφορά την τεχνολογία, οι νέες εκδόσεις θα επωφεληθούν από το παράλληλο επικουρικό ηλεκτρικό κύκλωμα των 48 Volt που στο λεξιλόγιο των Βαυαρών κωδικοποιείται ως Mild Hybrid και εφοδιάζει ήδη την έκδοση 520d της Σειράς 5, ισχύος 190 ίππων συνδυάζοντας τη λειτουργία ενός τετρακύλινδρου diesel μοτέρ και μιας γεννήτριας που τροφοδοτείται από μια compact μπαταρία και λειτουργεί επικουρικά κατά την εκκίνηση αλλά και ως overboost υπό πίεση.

Σε ταχύτητες κάτω από το 160 χλμ./ώρα το επικουρικό σύστημα απεμπλέκει από τη διαδικασία τον κινητήρα εσωτερικής καύσης μεγιστοποιώντας την εξοικονόμηση καυσίμου. Το ίδιο ισχύει και για ταχύτητες κάτω των 15 χλμ./ώρα οπότε και παρεμβαίνει επίσης το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας κατά την επιβράδυνση τροφοδοτώντας έτσι την μπαταρία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στην περίπτωση της αντίστοιχης έκδοσης της 5άρας, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα διαμορφώνονται σε 108 γρ./χλμ. ενώ η μέση κατανάλωση καυσίμου σε 4,1 λίτρα/100 χλμ.

Η συγκεκριμένη τεχνολογία αναμένεται σταδιακά να αποτελέσει τον κανόνα για τις βασικές diesel εκδόσεις 20d της βαυαρικής φίρμας οι οποίες θα εγκαταλείψουν το συμβατικό diesel μοτέρ των 2,0 λίτρων προς όφελος της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας η οποία θα συνδράμει τη βαυαρική φίρμα να συμμορφωθεί με τις ολοένα αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Παράλληλα, εξελίσσονται και νέα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα όπως η επικείμενη ix3 η οποία θα λειτουργήσει ως το ηλεκτρικό alter ego της Χ3 αλλά και η πειραματική -προς το παρόν- υδρογονοκίνητη X5 που αναμένεται να μπει στην παραγωγή το 2023.

Must in

Σαμαράς κατά Μητσοτάκη: Η διαγραφή μου ήταν προαποφασισμένη

Ο Αντώνης Σαμαράς έκανε το πρώτο σχόλιο του για τη διαγραφή του από τη Νέα Δημοκρατία - Δεν μίλησε για τα μελλοντικά του σχέδια

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024