Κοροναϊός : Πώς επηρεάστηκαν οι μετακινήσεις των Ελλήνων
Οι εκτιμήσεις της Google αφορούν το πώς οι επισκέψεις και η διάρκεια τής κάθε επίσκεψης σε διάφορα μέρη έχει αλλάξει σε σχέση με την περίοδο πριν τη λήψη των μέτρων.
- Το «νέο» πρόσωπο της Λίντσεϊ Λόχαν και η φράση «δεν έχω πειράξει τίποτα πάνω μου»
- Μπακογιάννη: Η Σακελλαροπούλου θα μπορούσε να προταθεί για την Προεδρία της Δημοκρατίας
- Εργαζόμενοι στο αεροδρόμιο του Σικάγο έπαιξαν ξύλο με... τις πινακίδες «προσοχή βρεγμένο δάπεδο»
- «Πρέπει να κάνουν δήλωση ότι σέβονται το πολίτευμα» - Οι όροι για να πάρουν την ιθαγένεια οι Γλύξμπουργκ
Η Google έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα το νέο εργαλείο Covid-19 Community Mobility Reports, μέσω του οποίου φαίνεται σε 131 χώρες -μεταξύ των οποίων στην Ελλάδα- η επίδραση που έχει στην κινητικότητα των πολιτών κάθε χώρας η λήψη των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης (social distancing), προκειμένου να μειωθεί η εξάπλωση του κοροναϊού.
Για την Ελλάδα ειδικά, η Google αναφέρει ότι μεταξύ των αρχών Ιανουαρίου και του τέλους Μαρτίου έχει υπάρξει μείωση κατά 80% στις κινήσεις στο τομέα λιανικού εμπορίου και αναψυχής (καταστήματα, εστιατόρια, καφέ, πάρκα, μουσεία, βιβλιοθήκες, σινεμά, θέατρα κ.ά.), μείωση 76% στον τομέα μέσων μαζικής μεταφοράς (μετρό, λεωφορεία, τρένα κ.ά.), μείωση 55% στα πάρκα-παραλίες-πλατείες-μαρίνες, μείωση 53% προς τους χώρους εργασίας και μείωση 41% στα καταστήματα τροφίμων-λαϊκές αγορές-φαρμακεία. Αντίθετα έχει υπάρξει αύξηση της κινητικότητας κατά 20% στους χώρους κατοικίας. Μπορείτε να δείτε τα στοιχεία από όλες τις χώρες εδώ.
Οι εκτιμήσεις της Google αφορούν το πώς οι επισκέψεις και η διάρκεια τής κάθε επίσκεψης σε διάφορα μέρη έχει αλλάξει σε σχέση με την περίοδο πριν τη λήψη των μέτρων. Ο υπολογισμός έχει γίνει με τη χρήση συναθροισμένων και ανώνυμων δεδομένων και τα πιο πρόσφατα στοιχεία έχουν χρονική υστέρηση δύο έως τριών ημερών.
Τα στοιχεία προέρχονται από χρήστες που έχουν ενεργοποιημένο το ιστορικό εντοπισμού θέσης στο λογαριασμό τους Google (όποιος δεν θέλει, μπορεί να το απενεργοποιήσει ανά πάσα στιγμή). Η εταιρεία διαβεβαίωσε ότι το νέο εργαλείο δημιουργήθηκε, χωρίς να παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών, καθώς δεν αποκαλύπτεται καμία προσωπική πληροφορία για τις επαφές ή τις κινήσεις οποιουδήποτε ατόμου. Επισήμανε επίσης ότι στόχος της είναι να βοηθήσει τις αρχές δημόσιας υγείας και τους πολίτες να κατανοήσουν τις αντιδράσεις του κοινού στα μέτρα αποφυγής των κοινωνικών επαφών.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις