Sergio Rossi : Πέθανε από κοροναϊό ο θρύλος της μόδας
Ο κόσμος της μόδας θρηνεί καθώς ο κορυφαίος ιταλός σχεδιαστής έπεσε θύμα του κοροναϊού
- Στους 94 έχουν φτάσει οι νεκροί στη Μοζαμβίκη μετά το πέρασμα του κυκλώνα Σίντο
- Οι πρώτες συναντήσεις της συζύγου του αστυνομικού της Βουλής με τις τρεις κόρες της - Τι της είπαν
- Μηχανική βλάβη σε πλοίο με 115 επιβάτες - Επέστρεψε στον Πειραιά
- Απίστευτο περιστατικό σε κηδεία: 20χρονος χόρευε δίπλα στο φέρετρο και τράβαγε τα γένια των ιερέων
Μια ακόμα τεράστια απώλεια στον χώρο των τεχνών άφησε πίσω της η πανδημία του κοροναϊού, καθώς όπως έγινε γνωστό, ο θρυλικός σχεδιαστής γυναικείων υποδημάτων Sergio Rossi, έχασε τη μάχη με τον φονικό ιό.
Ο διάσημος ιταλός σχεδιαστής σύμφωνα με όσα μεταδίδει το WWD έφυγε από τη ζωή στην ηλικία των 84 ετών.
Ο διευθύνων σύμβουλος της μάρκας, Riccardo Sciutto – ο οποίος βρίσκεται στην εταιρεία από τον Απρίλιο του 2016 – ανακοίνωσε τα νέα σήμερα το πρωί, σύμφωνα με το WWD.
«Ήταν μεγάλη χαρά μου που τον γνώρισα. Ήταν ο πνευματικός μας οδηγός και θα είναι από σήμερα περισσότερο από ποτέ» δήλωσε.
Ο Sciutto συνέχισε να επαινεί την επιχειρηματική δραστηριότητα του Sergio Rossi, αλλά και την ικανότητά του να αξιοποιεί τις ευαισθησίες των γυναικών.
«Ο Sergio Rossi αγαπούσε τις γυναίκες και ήταν σε θέση να συλλάβει τη θηλυκότητα μιας γυναίκας με έναν μοναδικό τρόπο», εξήγησε.
«Δεν ήταν ποτέ υπερβολικός, και ήταν πάντα καλόγουστος. Τα παπούτσια του ήταν πάντα ευκολοφόρετα και δεν ήταν ποτέ ικανοποιημένος μέχρι να γίνουν τέλεια. Δεν ήταν ένα απλό αξεσουάρ γι ‘αυτόν. Μου είπε μία φορά ότι ήθελε να δημιουργήσει την τέλεια επέκταση του ποδιού μιας γυναίκας».
Sergio Rossi με μια ματιά
Ο Sergio Rossi γεννήθηκε στο San Mauro Pascoli, μία από τις πιο σημαντικές περιοχές υποδηματοποιίας της Ιταλίας, το 1935.
Έμαθε το εμπόριο από τον πατέρα του, άρχισε να παράγει υποδήματα στη δεκαετία του ’50 και κυκλοφόρησε την ομώνυμη σειρά του το 1968. Καθώς δούλευε το δικό του label, συνεργάστηκε επίσης με oίκους μόδας όπως Versace, Dolce & Gabbana και Azzedine Alaïa.
Τα κορυφαία παπούτσια του, όπως το περίφημο σανδάλι Opanca, ενέπνευσαν γενιές σχεδιαστές υποδημάτων, συμπεριλαμβανομένου του γιου του Gianvito Rossi, ο οποίος συνεργάστηκε με τον πατέρα του έως ότου η επιχείρηση πουληθεί στο Gucci Group (τώρα Kering) το 1999.
Ο Gianvito συνέχισε την οικογενειακή κληρονομιά ξεκινώντας το δικό του ομώνυμο label το 2007.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις