Citroen C4 Cactus 2021: Σε νέα, coupe SUV κατεύθυνση
Ο διάδοχος του C4 Cactus αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του εντός 2021, μένοντας πιστό στις ριζοσπαστικές σχεδιαστικές αρχές του μοντέλου που θα αντικαταστήσει, υιοθετώντας μια coupe SUV αισθητική υπόσταση και μια σειρά από σημαντικές καινοτομίες, στις οποίες περιλαμβάνεται και η ηλεκτρική τεχνολογία.
- Μεθοδεύσεις και προσπάθειες επηρεασμού των ιατροδικαστών στο συγκλονιστικό θρίλερ της Αμαλιάδας
- Πόσο θα κοστίσει στην τσέπη των Ελλήνων αν ενεργοποιηθεί η «βόμβα» Τραμπ για 5% του ΑΕΠ σε αμυντικές δαπάνες
- Σε επιφυλακή η Ελλάδα μετά τη σοκαριστική επίθεση στο Μαγδεμβούργο – Τα μέτρα που λαμβάνει
- Νέο αντιμονοπωλιακό πλήγμα για τη Google – Στο στόχαστρο των ιαπωνικών αρχών
Φωτογραφίες: Automedia
To C4 Cactus υπήρξε μια σχεδιαστική επανάσταση για την Citroen εγκαινιάζοντας μια νέα αισθητική και όχι μόνο εποχή για την γαλλική φίρμα, και όπως όλα δείχνουν, η νέα γενιά του η οποία εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης στον αρκτικό κύκλο θα επιχειρήσει το ίδιο, λαμβάνοντας ωστόσο μια ριζικά διαφορετική σχεδιαστική κατεύθυνση.
Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι το νέο μοντέλο θα λειτουργήσει ως αντικαταστάτης τόσο του C4 Cactus όσο και του C4 Hatchback, ενώ χάρη στις εξελίξεις που έχουν συντελεστεί στο τεχνολογικό οπλοστάσιο του ομίλου PSA, θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις βενζίνης diesel αλλά και σε ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία κατά τις συνήθειες του γαλλικού ομίλου, δεν θα διαφέρει αισθητικά από τις απλές εκδόσεις του μοντέλου.
Σε ό,τι αφορά τη σχεδιαστική κατεύθυνση είναι κάτι παραπάνω από σαφές ότι το νέο μοντέλο θα υιοθετήσει σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που το κατατάσσουν στην σχετικά νεοσύστατη κατηγορία των coupe-SUV, επενδύοντας περισσότερο σε ένα κράμα στυλ και στο δυναμισμού παρά σε πρακτικότητα, κάτι που σίγουρα αποτελεί πρωτοτυπία για τις συνήθειες ενός mainstream μεσαίου SUV.
Στην αθέατη πλευρά του θα βρεθεί η νέα πολυχρηστική πλατφόρμα του ομίλου PSA, με την κωδική ονομασία CMP η οποία ήδη φιλοξενεί τα Peugeot 208 και 2008. Με αυτό δεδομένο, εκτός από την ηλεκτροκίνητη έκδοση, το μείγμα των συμβατικών κινητήρων αναμένεται να αποτελείται από τρικύλινδρους κινητήρες βενζίνης 1,2 λίτρων και τετρακύλινδρους diesel προσφέροντας ισχύ από 100 έως 155 ίππους.
Και στην περίπτωση του C4, η ηλεκτροκίνητη έκδοση αναμένεται να προσφέρει 136 ίππους από ηλεκτρικό μοτέρ που θα τροφοδοτείται από μπαταρία 50 kWh η οποία αναμένεται να του εξασφαλίζει αυτονομία που θα ξεπερνά τα 300 χλμ. με μία φόρτιση.
Σε ό,τι αφορά τη διαδικασία φόρτισης, η νέα γενιά του C4 αναμένεται, με την συνδρομή wallbox 7,4kW, να εγγυάται την αναπλήρωση της ενέργειας των μπαταριών του από 10% -80% σε περίπου οκτώ ώρες.
Σημαντική προδιαγράφεται και η αναβάθμισή του σε όρους ψηφιακής τεχνολογίας καθώς το νέο C4 Cactus θα επωφεληθεί από ένα νέο σύστημα infotainment 10,0 ιντσών το οποίο στις ακριβότερες εκδόσεις θα συνδυάζεται και με πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Αμφότερα θα προσφέρουν νέες εφαρμογές και δυνατότητες ενώ εξίσου εμπλουτισμένη θα είναι και η σουίτα συστημάτων άνεσης ασφάλειας και υποβοήθησης, με το coupe-SUV της Citroen να προσφέρει δυνατότητες ημιαυτόνομης οδήγησης χάρη στην παρουσία ενός ολιστικού συστήματος αποτελούμενου από κάμερες, αισθητήρες και ραντάρ.
Σε ό,τι αφορά τώρα την άφιξή του, αρχικά το γαλλικό μοντέλο είχε προγραμματιστεί να δώσει τα διαπιστευτήριά του ως πρωτότυπο στην ακυρωμένη έκθεση της Γενεύης χωρίς η Citroen ωστόσο να επιλέξει όπως πολλές άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες να το αποκαλύψει διαδικτυακά.
Με αυτό δεδομένο, θα πρέπει να περιμένουμε την εμφάνιση του concept car με κάποιο τρόπο στην προσεχή έκθεση του Παρισιού, με την προοπτική, η έκδοση παραγωγής να λανσαριστεί από τις αρχές του 2021.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις