Η στιγμή της Τηλεόρασης
Μελέτη της Ira Media καταγράφει καίριες μεταβολές και σημαντικές ευκαιρίες
Τις μεγάλες αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά αλλά και στη χρήση των Μέσων Ενημέρωσης αναδεικνύει μελέτη της Ira Media (free download here).
Κάνοντας χρήση διαθέσιμων δεδομένων της αγοράς, αλλά και στοιχείων της εταιρείας, η μελέτη χρησιμοποιεί τέσσερις φάσεις για να αποτυπώσει τις κρίσιμες μεταβολές, από το πρώτο κρούσμα έως το κλείσιμο των σχολείων, ακολούθως έως την απαγόρευση της κυκλοφορίας, μέχρι τη σταδιακή αποκλιμάκωση από το Μάιο, ενώ αναφέρεται και στη νέα κανονικότητα που θα ακολουθήσει. Πολλά στοιχεία είναι προφανή και αναμενόμενα: το άγχος και ο φόβος ως κυρίαρχα συναισθήματα των πολιτών, η στροφή προς αναγκαία αγαθά (π.χ. στη διατροφή, άνοδος συσκευασμένων / κατεψυγμένων), η άνοδος των σούπερ μάρκετ και του ηλεκτρονικού εμπορίου (αλλά και της μικρής λιανικής σε κάποιες κατηγορίες) καθώς και, πιθανόν λόγω αναγκών τηλεργασίας και τηλε-εκπαίδευσης, αύξηση στα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας.
Καίρια, η μελέτη αναδεικνύει μία ενδιαφέρουσα ευκαιρία: με τη μέση καταναλωτική δαπάνη να καταγράφεται ανθεκτική και τη τηλεθέαση να υπερβαίνει το +20% με 6,4 ώρες μέσο ημερήσιο χρόνο θέασης, τα brands (ειδικά σε κλάδους που δεν πλήττονται ή και ευνοούνται από τις έκτακτες συνθήκες) έχουν τη δυνατότητα να διαφημιστούν αποτελεσματικά με ιδιαίτερα ελκυστικό κόστος. Παράλληλα, τα στοιχεία δείχνουν ότι οι διαφημιζόμενοι μπορούν να προσεγγίσουν κοινά (π.χ. άνδρες, νέοι) που είναι σχετικά «δυσεύρετα» στην TV αλλά και να εκμεταλλευθούν πολύ πιο συστηματικά ζώνες εκτός του prime time.
- Έλον Μασκ: Γιατί η νέα βιογραφία του «άρχοντα του κόσμου» προκαλεί τρόμο
- Το «ντου» Καρυπίδη, μονόδρομος για τον αθλητικό εισαγγελέα (pic+vid)
- Κασσελάκης: Κόμμα, Κίνημα, Βουλή; – Από το «βάπτισμα» στο νέο στοίχημα – Τι λένε οι αριθμοί;
- Νέα δολιοφθορά σε υποβρύχια καλώδια στη Βαλτική θάλασσα
- Άιντραχτ Φρανκφούρτης – Βέρντερ Βρέμης 1-0: Ο Γκέτσε την ανέβασε στη δεύτερη θέση
- Εργαζόμενοι: Ωράρια «κολλημένα» στα ‘80s – Γιατί δε μειώνεται ο χρόνος εργασίας;