Κοροναϊός : Τι αγοράζουν οι Έλληνες στην καραντίνα και δεν είναι αντισηπτικά
Τα ηλεκτρονικά καταστήματα ήταν ανοιχτά 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα και προ πανδημίας και παραμένουν εν μέσω αυτής, καλούμενα, ωστόσο, να προσαρμοστούν σε μία νέα πραγματικότητα.
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Στις ηλεκτρονικές αγορές στρέφονται οι χρήστες του διαδικτύου τόσο παγκοσμίως όσο και στην Ελλάδα κατά την περίοδο της καραντίνας.
Τα ηλεκτρονικά καταστήματα ήταν ανοιχτά 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα και προ πανδημίας και παραμένουν εν μέσω αυτής, καλούμενα, ωστόσο, να προσαρμοστούν σε μία νέα πραγματικότητα.
Τι αγοράζουν όμως οι Έλληνες την περίοδο του lockdown και της καραντίνας;
Η ομάδα Business Intelligence της γνωστής πλατφόρμας Skroutz παρουσιάζει τα πρώτα στοιχεία της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών, όπως προκύπτουν από την δημοφιλή πλατφόρμα και τις πωλήσεις των συνεργαζόμενων καταστημάτων.
Τα στοιχεία αφορούν στην περίοδο 9-29 Μαρτίου 2020 και οι ποσοστιαίες μεταβολές προκύπτουν από την σύγκριση των αγορών που έγιναν αυτή την περίοδο με τις αγορές που έγιναν τον Φεβρουάριο 2020.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που καταγράφονται, το ηλεκτρονικό εμπόριο σημείωσε σημαντική αύξηση, κάτι που διαπιστώνεται τόσο από τα στοιχεία επισκεψιμότητας όσο και τα στοιχεία αγορών. Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Skroutz αυξήθηκαν κατά 41%.
Σε επίπεδο πωλήσεων, αύξηση σημείωσαν οι κατηγορίες που περιλαμβάνουν προϊόντα υγείας, παιχνίδια, όργανα γυμναστικής και περιφερειακά υπολογιστών, και πιο συγκεκριμένα:
-Hobby – Αθλητισμός 70,40%,
-Υγεία – Ομορφιά 54,30%,
-Τεχνολογία αύξηση 43,70%,
-Σπίτι – Κήπος αύξηση 35,60%.
Ισχυρότερη πίεση, της τάξεως του 35,40%, δέχθηκαν τα προϊόντα της κατηγορίας «Μόδα», πράγμα που προφανώς εξηγείται από την προσαρμογή των καταναλωτών στην τρέχουσα κατάσταση. Αντίστοιχα η κατηγορία «Auto – Moto» σημείωσε μείωση 8,6%.
Οι καταναλωτές δεν σταμάτησαν τις ηλεκτρονικές αγορές τους αλλά τροποποίησαν το τι αγοράζουν.
Μείωσαν τις αγορές που έχουν να κάνουν με προϊόντα μόδας (ανδρικά και γυναικεία παπούτσια, ρούχα, παπούτσια και αρώματα) και αυτοκινήτου, συνεχίζουν να αγοράζουν και να αναζητούν αντισηπτικά, καθαριστικά σπιτιού και ιατρικά αναλώσιμα (γάντια και μάσκες), ενώ στράφηκαν σε αγορές που έχουν να κάνουν με:
-Την εργασία από το σπίτι (laptops, web cameras, πληκτρολόγια, ποντίκια κ.ά.),
-Την γυμναστική από το σπίτι,
-Τρόπους για να περάσουν δημιουργικά τον χρόνο σπίτι τους (puzzle, παιχνίδια, gaming κ.ά.).
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις