Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Κοροναϊός : Τι αγοράζουν οι Έλληνες στην καραντίνα και δεν είναι αντισηπτικά

Κοροναϊός : Τι αγοράζουν οι Έλληνες στην καραντίνα και δεν είναι αντισηπτικά

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα ήταν ανοιχτά 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα και προ πανδημίας και παραμένουν εν μέσω αυτής, καλούμενα, ωστόσο, να προσαρμοστούν σε μία νέα πραγματικότητα.  

Στις ηλεκτρονικές αγορές στρέφονται οι χρήστες του διαδικτύου τόσο παγκοσμίως όσο και στην Ελλάδα κατά την περίοδο της καραντίνας.

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα ήταν ανοιχτά 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα και προ πανδημίας και παραμένουν εν μέσω αυτής, καλούμενα, ωστόσο, να προσαρμοστούν σε μία νέα πραγματικότητα.  

Τι αγοράζουν όμως οι Έλληνες την περίοδο του lockdown και της καραντίνας;

Η ομάδα Business Intelligence της γνωστής πλατφόρμας Skroutz παρουσιάζει τα πρώτα στοιχεία της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών, όπως προκύπτουν από την δημοφιλή πλατφόρμα και τις πωλήσεις των συνεργαζόμενων καταστημάτων.

Τα στοιχεία αφορούν στην περίοδο 9-29 Μαρτίου 2020 και οι ποσοστιαίες μεταβολές προκύπτουν από την σύγκριση των αγορών που έγιναν αυτή την περίοδο με τις αγορές που έγιναν τον Φεβρουάριο 2020.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που καταγράφονται, το ηλεκτρονικό εμπόριο σημείωσε σημαντική αύξηση, κάτι που διαπιστώνεται τόσο από τα στοιχεία επισκεψιμότητας όσο και τα στοιχεία αγορών. Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Skroutz αυξήθηκαν κατά 41%.

Σε επίπεδο πωλήσεων, αύξηση σημείωσαν οι κατηγορίες που περιλαμβάνουν προϊόντα υγείας, παιχνίδια, όργανα γυμναστικής και περιφερειακά υπολογιστών, και πιο συγκεκριμένα:

-Hobby – Αθλητισμός 70,40%,

-Υγεία – Ομορφιά 54,30%,

-Τεχνολογία αύξηση 43,70%,

-Σπίτι – Κήπος αύξηση 35,60%.

Ισχυρότερη πίεση, της τάξεως του 35,40%, δέχθηκαν τα προϊόντα της κατηγορίας «Μόδα», πράγμα που προφανώς εξηγείται από την προσαρμογή των καταναλωτών στην τρέχουσα κατάσταση. Αντίστοιχα η κατηγορία «Auto – Moto» σημείωσε μείωση 8,6%.

Οι καταναλωτές δεν σταμάτησαν τις ηλεκτρονικές αγορές τους αλλά τροποποίησαν το τι αγοράζουν.

Μείωσαν τις αγορές που έχουν να κάνουν με προϊόντα μόδας (ανδρικά και γυναικεία παπούτσια, ρούχα, παπούτσια και αρώματα) και αυτοκινήτου, συνεχίζουν να αγοράζουν και να αναζητούν αντισηπτικά, καθαριστικά σπιτιού και ιατρικά αναλώσιμα (γάντια και μάσκες), ενώ στράφηκαν σε αγορές που έχουν να κάνουν με:

-Την εργασία από το σπίτι (laptops, web cameras, πληκτρολόγια, ποντίκια κ.ά.),

-Την γυμναστική από το σπίτι,

-Τρόπους για να περάσουν δημιουργικά τον χρόνο σπίτι τους (puzzle, παιχνίδια, gaming κ.ά.).

Must in

Θρίαμβος της Μπόρνμουθ στο «Ολντ Τράφορντ» (3-0) – Γκέλα για την Τσέλσι (0-0)

Μια από τα ίδια για τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ που είδε την Μπόρνμουθ να φεύγει με μεγάλο «διπλό» από το Ολντ Τράφορντ (3-0) – Στο 0-0 έμειναν Τσέλσι και Έβερτον, με τους μπλε να μένουν πίσω στη «μάχη» του τίτλου.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο