Κοροναϊός: Μετά μουσικής το «ευχαριστώ» της Ορχήστρας Σύγχρονης Μουσικής της ΕΡΤ σε γιατρούς – νοσηλευτές
Τρόπο για να πουν «ευχαριστώ» στο νοσηλευτικό και ιατρικό προσωπικό της χώρας βρήκαν οι μουσικοί της Ορχήστρας Σύγχρονης Μουσικής της ΕΡΤ που πραγματοποίησαν συναυλία στον «Ευαγγελισμό».
Τρόπο για να πουν «ευχαριστώ» στο νοσηλευτικό και ιατρικό προσωπικό της χώρας βρήκαν οι μουσικοί της Ορχήστρας Σύγχρονης Μουσικής της ΕΡΤ που πραγματοποίησαν συναυλία στον «Ευαγγελισμό».
Λαμβάνοντας όλα τα αναγκαία μέτρα προστασίας, οκτώ μουσικοί βρέθηκαν στον προαύλιο χώρο του νοσοκομείου, όπου έδωσαν μια μικρή συναυλία με έργα των Μάνου Χατζιδάκι και Μίκη Θεοδωράκη.
Στη συναυλία ακούστηκαν αγαπημένες μουσικές των δύο μεγάλων συνθετών μας που έγιναν γνωστές από τον ελληνικό κινηματογράφο. Μεταξύ των έργων που παρουσιάστηκαν είναι τα «Μην τον ρωτάς τον ουρανό», «Έλα πάρε μου τη λύπη», «Επτά τραγούδια θα σου πω» του Μάνου Χατζιδάκι, «Απρίλης», «Του μικρού βοριά», «Βάρκα στον γιαλό» του Μίκη Θεοδωράκη κ.α.
Τους οκτώ μουσικούς της ΕΡΤ διηύθυνε ο Γιώργος Αραβίδης και στο σχήμα συμμετείχαν οι μουσικοί Στάθης Λασκαρίδης, Βασίλης Δήμος, Γεώργιος Κωνσταντινίδης, Ναυσικά Δέββε, Αναστάσιος Γρηγορόπουλος, Λεωνίδας Γρηγορόπουλος, Αριάδνη Πόλκα και Αριστείδης Σκληρός.
Όπως τόνισαν τα στελέχη της Ορχήστρας Σύγχρονης Μουσικής, η συναυλία «ήταν ένα ελάχιστο «ευχαριστώ» στους χιλιάδες γιατρούς και τους νοσηλευτές μας που δίνουν ακούραστα τη γενναία μάχη εναντίον του ιού, αλλά και μια νότα αισιοδοξίας για τους συμπολίτες μας που νοσηλεύονται στο συγκεκριμένο νοσοκομείο αναφοράς και κάποιοι από αυτούς αντιμετωπίζουν τη μεγάλη δοκιμασία του Covid-19».
- Πρωτοχρονιά με ήλιο και μετά πάλι χιόνια; Ποιοι μιλούν για νέο πολικό κύμα ψύχους
- Ιράν: Επίθεση αυτοκτονίας με θύμα διοικητή της ιρανικής αστυνομίας
- Λάτσιο – Αταλάντα 1-1: O Μπρεσιανίνι κράτησε «όρθιους» τους Μπεργκαμάσκι (vid)
- Προμηθέας – Μαρούσι 63-76: Πήρε το διπλό και βαθιά… ανάσα (vid)
- Δώδεκα αποφάσεις για το κλίμα που μπορούμε και πρέπει να πάρουμε το 2025
- Γιατί τόσος χαμός; – Ο σκηνοθέτης του «Nosferatu» αποκαλύπτει τα μυστικά της επιτυχίας μιας ταινίας