Πώς η πανδημία του κοροναϊού άλλαξε τον τρόπο του τρώμε
Ο κοροναϊός φαίνεται ότι εκτός από την καθημερινότητά μας, έχει αλλάξει και τη διατροφή μας
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
- Ο Τραμπ διορίζει τον παραγωγό του «Apprentice», ως ειδικό απεσταλμένο στη Μεγάλη Βρετανία
Η πανδημία του κοροναϊού φαίνεται ότι εκτός από την καθημερινότητά μας, έχει αλλάξει και τη διατροφή μας. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που έγινε από μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στη Μεγάλη Βρετανία, το 1/4 των νοικοκυριών περνάει μαζί περισσότερο χρόνο μαγειρεύοντας, ενώ το 33% των συμμετεχόντων σε έρευνα 2.000 ανθρώπων δήλωσε ότι τα οικογενειακά γεύματα έχουν γίνει πια μια καθημερινή και αγαπημένη συνήθεια.
Σύμφωνα με τα όσα καταγράφει η έρευνα, ποσοστό μεγαλύτερο του 40%, παραδέχεται ότι απολαμβάνει την διαδικασία του μαγειρέματος πολύ περισσότερο τώρα απ’ ό,τι πριν την έναρξη της καραντίνας, με το εντυπωσιακό 80% αυτής της μερίδας πολιτών να δηλώνει πρόθυμο να συνεχίσει αυτήν τη νέα συνήθεια και μετά την άρση των μέτρων κοινωνικού αυτοπεριορισμού.
Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, ο Ian Wright, επικεφαλής της Ένωσης Φαγητού και Ποτών (FDF), υποστήριξε ότι η πανδημία κατά πάσα πιθανότητα θα αλλάξει για πάντα τις διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών, επιφέροντας έναν καθοριστικό αντίκτυπο και στην βιομηχανία τροφίμων του Ηνωμένου Βασιλείου και παγκοσμίως.
«Φυσικά υπάρχουν και αυτοί που μόλις η καθημερινότητά μας επιστρέψει στο συνηθισμένο θα σπεύσουν να αναπληρώσουν τον χαμένο χρόνο σε συναναστροφές εκτός σπιτιού, αλλά πολλοί θα είναι εκείνοι που θα διαλέξουν αυτόν τον καινούριο τρόπο ζωής που συμβαδίζει με την εργασία από το σπίτι, σνομπάροντας τις παλιές εξόδους σε καφετέριες και εστιατόρια», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Η εικόνα είναι παρόμοια και σε άλλες γωνιές του πλανήτη, σύμφωνα με τα όσα αποτυπώνει έρευνα της Nielsen που καλύπτει τις μεγαλύτερες αγορές της κεντρικής και νοτιοανατολικής Ασίας και της Ιαπωνίας.
Το συμπέρασμα της έρευνας αυτής, θέλει τους Ασιάτες καταναλωτές να αφήνουν πίσω τους την παλιά συνήθεια των γευμάτων σε εστιατόρια και αντ’ αυτού να προτιμούν τις take away παραγγελίες και το delivery, ώστε να απολαμβάνουν στην άνεση και την καθαριότητα του σπιτιού τους το φαγητό τους, είτε μόνοι είτε με αγαπημένα πρόσωπα, ακόμη και όταν η κατάσταση συναγερμού λόγω πανδημίας λήξει.
Μάλιστα, το 86% των Κινέζων που συμμετείχαν στην έρευνα δηλώνουν ότι θα τρώνε στο σπίτι τους περισσότερο απ’ όσο έτρωγαν πριν την έξαρση του COVID-19.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις