Πλεκτά με λαστιχάκια με την υπογραφή της Rie Sakamoto
Η νέα συλλογή της Rie Sakamoto έχει στόχο να ρίξει φως σε απλά, καθημερινά αντικείμενα, τα οποία αγνοεί το σύγχρονο design μόδας και να τα αποκαταστήσει ως τέχνη
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
Με λαστιχάκια αντικατέστησε το νήμα για τη συλλογή πλεκτών της η Γιαπωνέζα σχεδιάστρια μόδας Rie Sakamoto, θέλοντας να αναδείξει τα άγνωστα χαρακτηριστικά αυτού του καθημερινού αντικειμένου.
Δημιούργησε την κολεξιόν «Rubber Band» στο πλαίσιο της διπλωματικής της στο Tama Art University του Τόκιο.
Η κολεξιόν -στην οποία συμπεριλαμβάνονται και ένα φόρεμα και μια ζακέτα- στόχο έχει να ρίξει φως σε απλά, καθημερινά αντικείμενα, τα οποία αγνοεί το σύγχρονο design μόδας και να τα αποκαταστήσει ως τέχνη.
Μιλώντας στο Dezeen, εξήγησε ότι αποφάσισε να εργαστεί με λαστιχάκια αφού παρατήρησε την ομορφιά των αισθητικών χαρακτηριστικών τους.
Έπλεξε αρκετά μαζί, τα κράτησε στο φως του ήλιου και γοητεύτηκε από την απαλή υφή τους, την μεγάλη ελαστικότητά τους και το «όμορφο χρώμα τους που αλλάζει ανάλογα με τον φωτισμό».
Συνέδεσε ένα-ένα τα λαστιχάκια μεταξύ τους πριν αρχίσει να πλέκει με βελόνες πλεξίματος σαν να έπλεκε νήμα.
Χρειάστηκε μισό χρόνο για να ολοκληρώσει την κολεξιόν της και οι δημιουργίες της εκτέθηκαν στο Τόκιο τον περασμένο Ιανουάριο, στο πλαίσιο έκθεσης δημιουργίες αποφοίτων.
Η Rie Sakamoto δεν θεωρεί ότι οι δημιουργίες της είναι πρακτική επιλογή για καθημερινό ένδυμα.
Τις αντιμετωπίζει ως παιγνιώδη έργα σύγχρονης τέχνης, με την έννοια ότι ενδέχεται να εκπλήξουν τον κόσμο όσον αφορά τα όρια ενός υλικού που θεωρούμε ότι ανήκει στα «ταπεινά υλικά».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις