Διάσημοι καλλιτέχνες δημιουργούν αφίσες με φόντο την πανδημία
Στο πλαίσιο της εκστρατείας #AloneTogether, διάσημοι καλλιτέχνες δημιούργησαν αφίσες για τις αλλαγές που επέφερε στις ζωές μας η πανδημία του κοροναϊού
- Διπλασιάστηκε η κατανάλωση κοκαΐνης τις γιορτές - «Γίνεται κατάχρηση», λέει ο Θωμαΐδης
- Αλλάζουν όλα στον ΑΜΚΑ από τις αρχές του 2025
- Οι Δανοί τρολάρουν τον Τραμπ για την Γροιλανδία - «Θέλουμε να αγοράσουμε τις ΗΠΑ»
- «Το μετρό καταστρέφει τη μοναδική πλατεία και μας διώχνει από τη γειτονιά» εξηγεί κάτοικος των Εξαρχείων στο in
Στο πλαίσιο της εκστρατείας #AloneTogether, ο όμιλος μέσων Dazed Media ζήτησε από καλλιτέχνες να δημιουργήσουν αφίσες για τις αλλαγές που επέφερε η πανδημία και οι οποίες να είναι και μία έκκληση για ένα καλύτερο μέλλον.
Ανταποκρίθηκαν πολλοί, μεταξύ των οποίων η Vivienne Westwood, ο σχεδιαστής μόδας Christopher Kane, ο φωτογράφος Wolfgang Tillemans, ο καλλιτέχνης δρόμου 3D, η σκηνοθέτης Margot Bowman, η σχεδιάστρια μόδας Katherine Hamnett.
«Εν μέρει προειδοποίηση, εν μέρει ελπίδα και έμπνευση, αυτές οι αφίσες είναι φάροι για μελλοντική δράση και σύνδεση» τόνισε, μιλώντας στο Dezeen, ο εκ των ιδρυτών του ομίλου μέσων, Jefferson Hack.
«Υπάρχει μια μακριά ιστορία πολιτικής διαμαρτυρίας και δημιουργικής αντίστασης που εκφράζεται μέσω σχεδίασης αφίσας, εικονογράφησης και γραφιστικής τέχνης. Είτε πρόκειται για αφίσες για τον δρόμο είτε για αφίσες για την οθόνη, αυτή η συλλογή που εμπνέει δίνει φωνή στις κοινωνικές, πολιτικές και προσωπικές σκέψεις των καλλιτεχνών» πρόσθεσε.
Όπως ήταν αναμενόμενο, η Westwood, η οποία είχε διαμαρτυρηθεί στα ντεφιλέ της για την κλιματική αλλαγή και είχε στο παρελθόν απευθύνει έκκληση για κατάργηση της ιδιοκτησίας γης, σχεδίασε μια αφίσα στο πανκ ύφος της -είναι, άλλωστε, το σήμα κατατεθέν της- με σλόγκαν «Buy less, chose it well, make it last».
Ο καλλιτέχνης δρόμου 3D ή, για την ακρίβεια, ο Robert Del Naja των Massive Attack, έφτιαξε μια αφίσα χωρίς λόγια, μόνον με το παγκόσμιο σύμβολο του χεριού, με το σήμα + πάνω στην παλάμη.
Η Hamnet, γνωστή για τα T-shirt της με τα πολιτικά σλόγκαν, φιλοτέχνησε μια απλή μαυρόασπρη αφίσα με τη φράση «Save our future».
Στη δική του αφίσα, ο σχεδιαστής μόδας Charles Jeffery ρωτά «How does it make you feel?», πάνω από ένα πρόσωπο με έντονο μέικ απ, που μορφάζει στριγκλίζοντας και καθρεφτίζεται σ’ έναν σπασμένο καθρέφτη.
Δείτε παρακάτω μερικές από τις αφίσες που φιλοτέχνησαν οι καλλιτέχνες, έχοντας ως θέμα την πανδημία του κοροναϊού:
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις