Γιατί η ΟΛΜΕ αντιδρά στο άνοιγμα των σχολείων – Τι προτείνει
Έντονα αντιδρά η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) στην επαναλειτουργία του γυμνασίου και των δύο πρώτων τάξεων του λυκείου, θέτοντας εύλογα ερωτήματα, που άπτονται τόσο της ασφάλειας μαθητών και καθηγητών όσο και των διαδικασιών
Έντονα αντιδρά η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) στην επαναλειτουργία του γυμνασίου και των δύο πρώτων τάξεων του λυκείου, θέτοντας εύλογα ερωτήματα, που άπτονται τόσο της ασφάλειας μαθητών και καθηγητών όσο και των διαδικασιών.
Μιλώντας στην εκπομπή «MEGA Mag», ο Γενικός Γραμματέας της ΟΛΜΕ, Βαγγέλης Μπουντουλούλης, αναφέρθηκε στους προβληματισμούς που επικρατούν στην Ομοσπονδία, σχετικά με την επαναλειτουργία των σχολείων.
«Υπάρχουν έντονοι προβληματισμοί. Δεν κατανοούμε εάν η απόφαση είναι πολιτική ή επιστημονική. Το άνοιγμα σχολείων σημαίνει λήψη μέτρων. Μέσα στους εκπαιδευτικούς, υπάρχουν μεγάλες ηλικιακές ομάδες, δηλαδή ευπαθείς ομάδες» τόνισε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα, διερωτήθηκε για τι διδασκαλία, για το πως θα αποφευχθεί ο συγχρωτισμός στο προαύλιο, για τις συνθήκες υγιεινής αλλά και τι μέλλει γενέσθαι με τα ειδικά σχολεία.
Ως εκ τούτου, η ΟΛΜΕ ζητά «να πάνε αργότερα οι ημερομηνίες επαναλειτουργίας των σχολείων. Ας μην ανοίξουν τα γυμνάσια και οι δύο πρώτες τάξεις του λυκείου και να πάμε σε προαγωγή στις επόμενες τάξεις χωρίς εξετάσεις. Είναι κάτι που έχει ξανά γίνει».
Σχετικά με τις Πανελλήνιες, ο κ. Μπουντουλήλης, υποστήριξε ότι υπάρχει αναντιστοιχία μεταξύ διδακτέας ύλης και ύλης Πανελληνίων, καθώς «δεν διδάχθηκαν τα ίδια σε όλα τα σχολεία».
Ακόμα, ως προς την Τρίτη λυκείου, υπογράμμισε ότι είναι εφικτό το σενάριο, να πηγαίνουν οι καθηγητές σε άδειες τάξεις, με τους μαθητές να κάνουν χρήση των απουσιών τους, παραμένοντας σπίτι τους ασφαλείς να διαβάζουν.
«Θέλουμε να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα για να περιοριστεί ο κίνδυνος για μαθητές και καθηγητές» σημείωσε.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις