Διευκρινίσεις ΟΠΕΚΑ για τον τρόπο εξυπηρέτησης των πολιτών
Σε διευκρινίσεις σχετικά με τον τρόπο εξυπηρέτησης των πολιτών προχώρησε η διοίκηση του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ). Σε ποιες περιπτώσεις επιτρέπεται η προσέλευση των πολιτών στις υπηρεσίες
- Πού βρίσκεται η Ahoo Daryaei; - «Αν την έχουν πειράξει θα πάρουν φωτιά οι δρόμοι»
- Όσα συνέβησαν μέσα στην έπαυλη του Φρανκ Σινάτρα – Τζόγος και κρυφές ερωτικές συναντήσεις
- Νέες ισραηλινές σφαγές σε Βηρυτό και Γάζα που παραπέμπει στην «Αποκάλυψη»
- Πόλεμος Ρωσίας - Ουκρανίας: Μήπως είναι πολύ αργά για να αλλάξει η πορεία του;
Σε διευκρινίσεις σχετικά με τον τρόπο εξυπηρέτησης των πολιτών προχώρησε η διοίκηση του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ).
Συγκεκριμένα, η διοίκηση του ΟΠΕΚΑ, λαμβάνοντας υπόψη την αναγκαιότητα λήψης μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του κοροναϊού και την ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών του, καθώς και για την εξυπηρέτηση των πολιτών, ανακοίνωσε ότι, σύμφωνα με την εγκύκλιο του υπουργείου Eσωτερικών (29/4/2020), εφόσον το αίτημά τους δεν δύναται να ικανοποιηθεί με άλλον τρόπο, ιδίως τηλεπικοινωνιακά, οι πολίτες μπορούν να προσέρχονται στις υπηρεσίες του ΟΠΕΚΑ μόνο κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης (τηλεφωνικού ραντεβού).
Πού απευθύνεστε
Συνεπώς, για την εξυπηρέτησή τους, οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται:
– Αναφορικά με την πορεία των αιτήσεών τους ή οποιαδήποτε άλλη πληροφόρηση που άπτεται της χορήγησης των επιδομάτων, μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και της ιστοσελίδας του Οργανισμού. Τηλέφωνα επικοινωνίας υπάρχουν στην ιστοσελίδα https://opeka.gr/epikoinonia/.
– Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ατόμων με αναπηρία και των ανασφάλιστων υπερηλίκων, που ανήκουν στην πλειονότητα σε ευπαθείς ομάδες, διατίθενται επιπλέον τηλεφωνικές γραμμές και διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
– Αναπηρικά προνοιακά επιδόματα, τηλ. 2131519238 – email: anapirika.epid@opeka.gr.
– Ανασφάλιστοι υπερήλικες, τηλ. 2131519206 – email: anasfal.yperyhl@opeka.gr.
– Για τις υπηρεσίες πρωτοκόλλου, οι πολίτες επιπρόσθετα θα μπορούν να αποστέλλουν σκαναρισμένα τα δικαιολογητικά είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην ηλεκτρονική δ/νση: protokollo@opekα.gr είτε με φαξ είτε ταχυδρομικά.
Σε περίπτωση ανάγκης διεκπεραίωσης με φυσική παρουσία, θα λαμβάνονται αυστηρά μέτρα αποφυγής συνωστισμού.
Υποβολή νέων αιτήσεων ή αιτήσεων ανανέωσης
– Για επιδόματα που διαθέτουν ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων, οι πολίτες καλούνται να χρησιμοποιήσουν αυτήν τη δυνατότητα.
Ο ΟΠΕΚΑ τονίζει ότι θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα στους πολίτες και να παρέχει απρόσκοπτα τις υπηρεσίες του.
Οι πολίτες μπορούν, μέσω της ιστοσελίδας (www.opeka.gr), να ενημερώνονται για όλες τις νέες δυνατότητες, που θα παρέχονται.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις