Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Διευκρινίσεις ΟΠΕΚΑ για τον τρόπο εξυπηρέτησης των πολιτών

Διευκρινίσεις ΟΠΕΚΑ για τον τρόπο εξυπηρέτησης των πολιτών

Σε διευκρινίσεις σχετικά με τον τρόπο εξυπηρέτησης των πολιτών προχώρησε η διοίκηση του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ). Σε ποιες περιπτώσεις επιτρέπεται η προσέλευση των πολιτών στις υπηρεσίες

Σε διευκρινίσεις σχετικά με τον τρόπο εξυπηρέτησης των πολιτών προχώρησε η διοίκηση του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ).

Συγκεκριμένα, η διοίκηση του ΟΠΕΚΑ, λαμβάνοντας υπόψη την αναγκαιότητα λήψης μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του κοροναϊού και την ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών του, καθώς και για την εξυπηρέτηση των πολιτών, ανακοίνωσε ότι, σύμφωνα με την εγκύκλιο του υπουργείου Eσωτερικών (29/4/2020), εφόσον το αίτημά τους δεν δύναται να ικανοποιηθεί με άλλον τρόπο, ιδίως τηλεπικοινωνιακά, οι πολίτες μπορούν να προσέρχονται στις υπηρεσίες του ΟΠΕΚΑ μόνο κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης (τηλεφωνικού ραντεβού).

Πού απευθύνεστε

Συνεπώς, για την εξυπηρέτησή τους, οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται:

– Αναφορικά με την πορεία των αιτήσεών τους ή οποιαδήποτε άλλη πληροφόρηση που άπτεται της χορήγησης των επιδομάτων, μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και της ιστοσελίδας του Οργανισμού. Τηλέφωνα επικοινωνίας υπάρχουν στην ιστοσελίδα https://opeka.gr/epikoinonia/.

– Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ατόμων με αναπηρία και των ανασφάλιστων υπερηλίκων, που ανήκουν στην πλειονότητα σε ευπαθείς ομάδες, διατίθενται επιπλέον τηλεφωνικές γραμμές και διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

– Αναπηρικά προνοιακά επιδόματα, τηλ. 2131519238 – email: anapirika.epid@opeka.gr.

– Ανασφάλιστοι υπερήλικες, τηλ. 2131519206 – email: anasfal.yperyhl@opeka.gr.

– Για τις υπηρεσίες πρωτοκόλλου, οι πολίτες επιπρόσθετα θα μπορούν να αποστέλλουν σκαναρισμένα τα δικαιολογητικά είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην ηλεκτρονική δ/νση: protokollo@opekα.gr είτε με φαξ είτε ταχυδρομικά.

Σε περίπτωση ανάγκης διεκπεραίωσης με φυσική παρουσία, θα λαμβάνονται αυστηρά μέτρα αποφυγής συνωστισμού.

Υποβολή νέων αιτήσεων ή αιτήσεων ανανέωσης

– Για επιδόματα που διαθέτουν ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων, οι πολίτες καλούνται να χρησιμοποιήσουν αυτήν τη δυνατότητα.

Ο ΟΠΕΚΑ τονίζει ότι θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα στους πολίτες και να παρέχει απρόσκοπτα τις υπηρεσίες του.

Οι πολίτες μπορούν, μέσω της ιστοσελίδας (www.opeka.gr), να ενημερώνονται για όλες τις νέες δυνατότητες, που θα παρέχονται.

Must in

H χώρα που ξεριζώνει χωράφια για να φυτέψει δάση

Το 15% των καλλιεργούμενων εκτάσεων θα μετατραπεί σε δάση και φυσικά πάρκα για να αντιμετωπιστεί η αζωτορύπανση και η κλιματική αλλαγή.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024