Επίθεση Σπίρτζη στην κυβέρνηση για το μετρό Θεσσαλονίκης
Κάνει λόγο για μεγάλες καθυστερήσεις στο έργο
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Σηκώνει για τα καλά τους τόνους κατά της κυβέρνησης ο ΣΥΡΙΖΑ για τα δημόσια έργα, και ειδικά για το μετρό Θεσσαλονίκης.
Αφήνοντας στο παρελθόν τα επικοινωνιακά τρικ με τα χάρτινα εκδοτήρια και τα εγκαίνια σταθμών, η αξιωματική αντιπολίτευση επιτίθεται στην παρούσα κυβέρνηση για τις καθυστερήσεις που υπάρχουν στο έργο.
Με εκτενή αναφορά του ο πρώην υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρ. Σπίρτζης, τονίζει ότι τα έργα του μετρό έχουν επιστρέψει στο 2015 παρά το γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είχε αφήσει το έργο σε πολύ καλό στάδιο και θα μπορούσαν να παραδοθούν μέσα στο 2020.Ι’
Όπως αναφέρει, ττο Φεβρουάριο του 2015, υο έργο ήταν σταματημένο για 4 χρόνια, υπήρχαν ελάχιστοι εργαζόμενοι, το 30% του έργου που είχε υλοποιηθεί, συνοδευόταν (ξανά !!!) από αιτήματα αποζημιώσεων ενός δισεκατομμυρίου εκατόν πενήντα εκατομμυρίων ευρώ (1.150.000.000 !!!), όταν το συμβατικό αντικείμενο του έργου ήταν εννιακόσια εκατομμύρια ευρώ (900.000.000).
Το μετρό της Θεσσαλονίκης στα 4 χρόνια των κυβερνήσεων Αλέξη Τσίπρα ξεκίνησε και μπήκε στην τελική ευθεία ολοκλήρωσης και λειτουργίας του, με σεβασμό στην πολιτιστική κληρονομιά της πόλης, με συγκεκριμένο δεσμευτικό συμφωνημένο χρονοδιάγραμμα. Ολοκληρώθηκαν οι σήραγγες, τα δομικά έργα, το μηχανοστάσιο, οι σταθμοί παραδίδονταν ο ένας μετά τον άλλο, ήρθαν οι πρώτοι συρμοί για τη δοκιμαστική λειτουργία, ξεκίνησε η υλοποίηση των συστημάτων και των ηλεκτρομηχανολογικών, δεν δόθηκαν οι υπέρογκες αξιώσεις των αποζημιώσεων και ταυτόχρονα προχώρησε η επέκταση για Καλαμαριά και η προετοιμασία για το έργο επέκτασης του μετρό στις Δυτικές συνοικίες, με διαγωνισμό για τις πρόδρομες εργασίες. Ήταν τότε που ακόμη η κατασκευή του έργου προχωρούσε με γρήγορους ρυθμούς και απορροφούσε ποσά της τάξης των 135 εκ. Ευρώ ετησίως, φτάνοντας την ολοκλήρωση του έργου στο 75%»
Σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη υπάρχει σοβαρό θέμα με τις αποζημιώσεις που εγείρει η κατασκευαστική εταιρεία
«Το θέμα των αποζημιώσεων που ζητούν σήμερα οι εργολάβοι το άνοιξε ο ίδιος ο Κ. Μητσοτάκης στην ομιλία του στη ΔΕΘ, το Σεπτέμβριο του 2019, όταν ανακοίνωσε την απόσπαση και επανατοποθέτηση των αρχαίων στη Βενιζέλου παρά τις αντιδράσεις των επιστημονικών φορέων. Εξήγγειλε (δεν έχει υπάρξει ιστορικό προηγούμενο) τη μετάθεση του χρονοδιαγράμματος λειτουργίας του έργου για το 2023 και έκανε λόγο για «μη κοστολογημένη» λύση από το ΣΥΡΙΖΑ που θα ολοκλήρωνε το έργο σε λειτουργία το 2021», αναφέρει.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις