ΟΑΣΑ: Την πρώτη Ιουνίου αρχίζει η αποζημίωση των κατόχων καρτών
Συγκεκριμένα, οι κάτοχοι προσωποποιημένων καρτών ATH.ENA Card που είχαν υπόλοιπο μικρότερο των 30 ημερών, θα λάβουν πίστωση αξίας ενός μηνός, ενώ οι κάτοχοι καρτών που είχαν υπόλοιπο μεγαλύτερο των 30 ημερών θα λάβουν πίστωση αντίστοιχη με το χρόνο που διήρκησαν τα μέτρα περιορισμού των μετακινήσεων
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
- Ο Τραμπ διορίζει τον παραγωγό του «Apprentice», ως ειδικό απεσταλμένο στη Μεγάλη Βρετανία
Την πρώτη Ιουνίου θα ενεργοποιηθεί από τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας (ΟΑΣΑ) η διαδικασία αποζημίωσης των κατόχων προσωποποιημένων καρτών ATH.ENA Card, οι οποίοι προπλήρωσαν αλλά δεν εξάντλησαν την αξία των ενεργοποιημένων καρτών τους, λόγω των περιορισμών που τέθηκαν στις μετακινήσεις των πολιτών από τις 11 Μαρτίου έως τις 4 Μαΐου.
Συγκεκριμένα, οι κάτοχοι προσωποποιημένων καρτών ATH.ENA Card που είχαν υπόλοιπο μικρότερο των 30 ημερών, θα λάβουν πίστωση αξίας ενός μηνός, ενώ οι κάτοχοι καρτών που είχαν υπόλοιπο μεγαλύτερο των 30 ημερών θα λάβουν πίστωση αντίστοιχη με το χρόνο που διήρκησαν τα μέτρα περιορισμού των μετακινήσεων.
Οι αποζημιώσεις θα πιστωθούν αυτοματοποιημένα, από την 1 Ιουνίου, στα αυτόματα μηχανήματα πώλησης του δικτύου του ΟΑΣΑ και θα είναι διαθέσιμες προς χρήση από τους δικαιούχους, όποτε το επιθυμήσουν εντός χρονικού διαστήματος 24 μηνών. Επιπλέον, για τις αγορές των ετήσιων καρτών θα παρέχεται πρόσθετη έκπτωση 10%, πάλι με τη μορφή χρονικής επέκτασης.
Με τα μέτρα αυτά, το υπουργείο Μεταφορών και ο ΟΑΣΑ στηρίζουν έμπρακτα τους τακτικούς χρήστες των μέσων μαζικής μεταφοράς, ευχαριστώντας τους για την εμπιστοσύνη που επιδεικνύουν στους συγκοινωνιακούς φορείς του Οργανισμού.
Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να απευθύνεται στο κέντρο εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού του ΟΑΣΑ και στο τηλεφωνικό κέντρο 11185. Οι ημέρες και ώρες εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού είναι: Δευτέρα 10:00 – 14:00, Τετάρτη 10:00 – 14:00 και Παρασκευή 10:00 – 14:00.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις