ΕΛ.ΑΣ.: Δεν αστυνομεύουμε τις δραστηριότητες των πολιτών σε πάρκα και παραλίες
Τον ρόλο της αστυνομίας, που -σύμφωνα με τα λεγόμενά του- δεν είναι για να αστυνομεύει τις δραστηριότητες των πολιτών αλλά να λειτουργεί υποστηρικτικά και συμβουλευτικά τις ημέρες αυτές της πανδημίας, επιχειρεί να ξεκαθαρίσει ο εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛ.ΑΣ., Θεόδωρος Χρονόπουλος
Τον ρόλο της αστυνομίας, που -σύμφωνα με τα λεγόμενά του- δεν είναι για να αστυνομεύει τις δραστηριότητες των πολιτών αλλά να λειτουργεί υποστηρικτικά και συμβουλευτικά τις ημέρες αυτές της πανδημίας, επιχειρεί να ξεκαθαρίσει ο εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛ.ΑΣ., Θεόδωρος Χρονόπουλος.
Όπως αναφέρει ο εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛ.ΑΣ. σε βίντεο που αναρτήθηκε στους λογαριασμούς της Ελληνική Αστυνομίας «η Ελληνική Αστυνομία σε καμία περίπτωση δεν αστυνομεύει τις δραστηριότητες των πολιτών είτε σε πλατείες είτε σε παραλίες η αστυνομία δεν έχει δουλειά παρά για την πρόληψη και την καταστολή του εγκλήματος».
Αναλυτικά όσα είπε ο κ. Χρονόπουλος:
«Όπως έχει ανακοινωθεί από την Πολιτεία, είμαστε σε διαδικασία αποκλιμάκωσης των μέτρων περιορισμού της πανδημίας.
Στη φάση αυτή, κυρίαρχο ρόλο στη διαφύλαξη του αγαθού της δημόσιας υγείας παίζει η ατομική ευθύνη και η συνεργασία.
Οι συμπολίτες μας μέχρι σήμερα τηρούν υποδειγματική στάση. Η Ελληνική Αστυνομία σε καμία περίπτωση δεν αστυνομεύει τις δραστηριότητες των πολιτών είτε σε πλατείες είτε σε παραλίες η αστυνομία δεν έχει δουλειά παρά για την πρόληψη και την καταστολή του εγκλήματος.
Για τον κοροναϊό συνεργάζεται και λειτουργεί υποστηρικτικά και συμβουλευτικά όταν και όπου χρειαστεί, είτε με μεγάφωνο είτε με συζήτηση».
- Αγορές: Πότε ξεκινάνε οι χειμερινές εκπτώσεις – Όσα πρέπει να προσέξουν οι πολίτες
- Τι να κάνεις αν το στομάχι «διαμαρτύρεται» μετά τις υπερβολές των γιορτών
- Καιρός: Τοπικές βροχές την Παρασκευή, καταιγίδες και πτώση της θερμοκρασίας το Σαββατοκύριακο
- Κεφάλι παίρνουν οι μικρές βιοτεχνολογικές φαρμακευτικές με εγκρίσεις θεραπειών στις ΗΠΑ
- Κυβέρνηση: Ψάχνουν αντίδοτα σε επτά ανοιχτές πληγές
- «Flight Risk»: Ο Μελ Γκίμπσον επιστρέφει σχεδόν μετά από μια δεκαετία στη θέση του σκηνοθέτη