Ο Κ. Μπακογιάννης μιλάει στο MEGA για τον «Μεγάλο Περίπατο της Αθήνας»
Ο δήμαρχος της Αθήνας, Κώστας Μπακογιάννης, μίλησε στο MEGA, για μια από τις μεγαλύτερες αστικές παρεμβάσεις που έγιναν ποτέ στην Αθήνα που ξεκινά στο τέλος του μήνα
- Αναστάτωση στο ΕΣΥ με τις πρωινές εφημερίες και στο βάθος… «ράντζα»
- Πιστεύετε ότι ο σκύλος που γυρνά ανάσκελα, όταν συναντά άλλον σκύλο, φανερώνει υποταγή;
- Ματ Λε Μπλανκ: Ο θρήνος για τον Μάθιου Πέρι, η «εξαφάνιση» και η αλλαγή επαγγελματικής καριέρας
- Τι λέει ο διευθυντής ερευνών του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου για τον σεισμό στα Καλάβρυτα
Ο δήμαρχος της Αθήνας, Κώστας Μπακογιάννης, μίλησε στο MEGA, για μια από τις μεγαλύτερες αστικές παρεμβάσεις που έγιναν ποτέ στην Αθήνα που ξεκινά στο τέλος του μήνα.
Το δημοτικό συμβούλιο της Αθήνας, που συνεδρίασε μέσω τηλεδιάσκεψης, έδωσε την έγκριση για την υλοποίηση του «Μεγάλου Περιπάτου της Αθήνας», με συνολικό μήκος διαδρομής 6,8 χιλιόμετρα και ο οποίος περιλαμβάνει την Ενοποίηση του Ιστορικού Κέντρου της πόλης. Γι αυτό το έργο που θα αλλάξει το πρόσωπο της Αθήνας, μίλησε στην εκπομπή LIVE NEWS και τον Νίκο Ευαγγελάτο, ο κ. Μπακογιάννης.
«Βλέπουμε τι γίνεται σε όλες τις πόλεις του κόσμου, αυτή τη στιγμή, περισσότερα τετραγωνικά δημόσιου ελεύθερου χώρου για κοινωνική απόσταση, να αποσυνοστίσουμε τα ΜΜΜ και να δημιουργήσουμε πόλεις βιώσιμες, φιλικές.
Στην Πανεπιστημίου, θα δώσουμε 3 λωρίδες στον πεζό και τον ποδήλατο για να συνδέσουμε και τις 2 κεντρικές μας πλατείες. Συνολικά 7 χλμ. θα είναι αυτή η διαδρομή και ελευθερώνει μεγάλους δρόμους της πόλης».
«Θέλουμε να διαπλατύνουμε τα πεζοδρόμια από την κάτω πλευρά, για να δημιουργήσουμε μια πλατεία. Εδώ είναι η καρδιά της πόλης. Όσοι έχουμε ανέβει την Ερμού ξέρουμε ότι η Ερμού διακόπτεται απότομα. Εμείς θα πάρουμε τις 2 λωρίδες και να δημιουργήσουμε έναν ελεύθερο χώρο, που θα δημιουργήσουν μια πλατεία. Εντάσσονται στον μεγάλο περίπατο γιατί συνδέονται με πολλές οδούς» συμπλήρωσε.
«Η Αθηνάς θα είναι κλειστή στη γενική κυκλοφορία, με εξαιρέσεις για τους μόνιμους κατοίκους και για άλλους λόγους προς εξυπηρέτηση των πολιτών. Η Αθήνα έχει γίνει μια τσιμεντούπολη, αδικείται και αδικεί όλους μας» υπογράμμισε και συμπλήρωσε.
«Ξεκινάμε πιλοτικά, κάνουμε κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και κάνουμε διάφορες κινήσεις. Το έργο το ζούμε και το περπατάμε κάθε μέρα. Θα κάνουμε σταδιακά τα έργα. Σε πρώτη φάση το κόστος είναι χαμηλό, το καλύπτουμε με ίδιους πόρους του Δήμου εν συνεχεία θα βρούμε τα χρήματα έχουμε κάνει το σχέδιο.
»Θα αλλάξουν οι συνήθειες πολλών. Πάμε με βάση τη μελέτη του ΕΜΠ. Η επιβάρυνση είναι μόλις 4% σύμφωνα με την κυκλοφοριακή μελέτη» κατέληξε.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις