Επιστροφή στα θρανία: Μεγάλα ποσοστά προσέλευσης των μαθητών
Πώς κύλησε η πρώτη ημέρα επιστροφής των μαθητών του Γυμνασίου και της Α’ και Β’ τάξης του Λυκείου – Μετ΄εμποδίων λόγω τεχνικών προβλημάτων τα «ζωντανά» μαθήματα
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Γύρισαν οι μικροί, έφυγαν οι… μεγάλοι σήμερα στα σχολεία της χώρας! Πρώτη ημέρα επιστροφής της Α’ και της Β’ τάξης του Λυκείου και των μαθητών του Γυμνασίου στα σχολεία, με μεγάλα ποσοστά προσέλευσης στις τάξεις.
Αντιθέτως μειωμένα φαίνεται ότι ήταν τα ποσοστά των μαθητών της Γ’ Λυκείου που ξεκινούν τη δεύτερη εβδομάδα τους στο σχολείο.
Οι μαθητές των μικρότερων τάξεων επέστρεψαν σήμερα στη συντριπτική πλειονότητά τους, με πολλούς εκπαιδευτικούς ωστόσο να δηλώνουν ότι αρκετοί μαθητές ζητούσαν σήμερα «δηλώσεις απουσίας» για να συμπληρώσουν τις επόμενες ημέρες οι οικογένειες τους.
Πάντως, τα σχολεία ξαναγέμισαν και τα μαθήματα ξεκίνησαν ξανά, με επαναλήψεις της ύλης που έγινε το προηγούμενο χρονικό διάστημα. Τα «ζωντανά» μαθήματα που αποτέλεσαν θέμα ζωηρής πολιτικής και εκπαιδευτικής διαφωνίας τις προηγούμενες ημέρες, όπως δείχνει το ρεπορτάζ σε πολλά σχολεία δεν έγιναν, κυρίως λόγω τεχνικών προβλημάτων (έλλειψη εξοπλισμού ή Δίκτυο το οποίο δεν μπορούσε να υποστηρίξει την μετάδοση τους).
Στην Α Αθήνας και τα σχολεία του κέντρου της Αθήνας, ο εκπρόσωπος της τοπικής Ένωσης καθηγητών Θωμάς Γεωργιάδης δηλώνει ότι υπήρξε μεγάλη προσέλευση στην Α και την Β τάξη του Λυκείου και το Γυμνάσιο, ωστόσο είδε τάξεις Κατεύθυνσης της Γ τάξης του Λυκείου στις οποίες δεν υπήρχε κανένας μαθητής…
Στην Ζάκυνθο ο εκπρόσωπος των καθηγητών Θανάσης Ανδρίτσος λέει ότι τα περισσότερα παιδιά βρίσκονταν στις τάξεις σήμερα, περίπου το 55-60% των μαθητών, ωστόσο περιμένει ότι τα νούμερα θα αποδυναμωθούν τις επόμενες ημέρες. Προσθέτει ότι ο ίδιος δεν είναι υπέρ ούτε κατά του μέτρου των «ζωντανών» μαθημάτων, τα οποία «θα μπορούσαν αν γίνονταν οργανωμένα και με συγκεκριμένες τεχνικές προδιαγραφές να είναι ωφέλιμα». Όμως αναφέρει ότι στο νησί του δεν υπήρχε ο εξοπλισμός στα σχολεία, ενώ το Δίκτυο δεν μπορούσε να υποστηρίξει πολλές συνδέσεις ταυτόχρονα από διαφορετικές τάξεις.
Η Ροδοθέα Καρφή από την ΕΛΜΕ Ευρυτανίας αναφέρει ότι στο Καρπενήσι, επέστρεψε στις τάξεις σήμερα επίσης το 55-60% στα Λύκεια και η πλειονότητα των μαθητών στα Γυμνάσια. Πολλοί όπως δηλώνει ωστόσο (στο Επαγγελματικό Λύκειο που η ίδια εργάζεται), ζητούσαν σήμερα δηλώσεις για να μην παραστούν τις επόμενες ημέρες στα σχολεία τους.
Στο Παγκράτι ο Κυριάκος Μητσοτάκης
Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ο οποίος επισκέφθηκε το 7ο Γυμνάσιο Αθηνών στο Παγκράτι, όπου ευχαρίστησε το εκπαιδευτικό προσωπικό για την αφοσίωση και τις καλές υπηρεσίες που προσφέρει. «Περάσατε όλοι με άριστα τις εξετάσεις υπευθυνότητας, μαθητές και εκπαιδευτικοί» δήλωσε μάλιστα χαρακτηριστικά μιλώντας στο νεανικό κοινό του σήμερα.
«Θέλει πολλή προσοχή, αλλά από τη στιγμή που οι ειδικοί μας έδωσαν το «πράσινο φως» και από τη στιγμή που έχουμε -και πρέπει να το πούμε αυτό- και δείγματα γραφής από άλλες χώρες που δεν τα είχαν καταφέρει τόσο καλά όσο τα καταφέραμε εμείς, που άνοιξαν τα σχολεία τους νωρίτερα, χωρίς αυτή τη στιγμή να έχει παρατηρηθεί καμία έξαρση είτε στο μαθητικό πληθυσμό είτε στους διδάσκοντες, καθηγητές και δασκάλους, αισθανόμαστε άνετα και εμείς να πάμε στο επόμενο στάδιο» δήλωσε ο Πρωθυπουργός. «Ήταν μία πολύ ιδιαίτερη κατάσταση αυτή την οποία περάσαμε όλοι -και περάσατε και εσείς- και θέλω στο πρόσωπό σας να ευχαριστήσω όλους τους καθηγητές για την αφοσίωση με την οποία αγκάλιασαν τη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης».
Ο κ. Μητσοτάκης δήλωσε ότι επιμένει στην κανονικότητα της κοινωνικής ζωής του σχολείου και πρόσθεσε ότι τα παιδιά είναι πάντα καλύτερα και ισορροπημένα όταν έχουν πρόγραμμα και αυτό ακολουθείται μέσα από την κανονικότητα του σχολείου.
Τόνισε δε ότι δεν πρέπει σε καμία περίπτωση η πρόσβαση στην τεχνολογία να λειτουργήσει ως ευκαιρία για να δημιουργηθούν νέες διακρίσεις συμπληρώνοντας πως αυτό είναι κάτι το οποίο το ελληνικό δημόσιο σχολείο έχει χειριστεί με πολύ αποτελεσματικό τρόπο.
Τον Πρωθυπουργό συνόδευαν η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως και η υφυπουργός Σοφία Ζαχαράκη.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις