Χωρίς προηγούμενο οι πωλήσεις ποδηλάτων στην Ελλάδα λόγω κοροναϊού
«Σε διάστημα μιας ημέρας, κατάστημα πάνω από 1000 τ.μ. χρειάστηκε να το γεμίσουμε πέντε φορές και άδειασε», λέει εκπρόσωπος εταιρίας στη Θεσσαλονίκη.
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Κατακόρυφη αύξηση στη ζήτηση ποδηλάτων καταγράφεται εν μέσω πανδημίας, με τους Έλληνες όπως φαίνεται να τα επιλέγουν μαζικά και προς αποφυγή του συνωστισμού στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
«Σε διάστημα μιας ημέρας, κατάστημα πάνω από 1000 τ.μ. χρειάστηκε να το γεμίσουμε πέντε φορές και άδειασε», λέει η Μαρία Μαγειρέλη- Μόλχο, εκπρόσωπος εταιρείας εισαγωγής και εμπορίας ποδηλάτων στη Θεσσαλονίκη.
«Πόσο μπορούμε να ανταποκριθούμε σε τέτοια ζήτηση και πόσο απόθεμα να έχουμε; Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα σημειώθηκε αύξηση στις πωλήσεις 85% και αντίστοιχα σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, στη χονδρική 40% και στη λιανική πώληση, από τις 4 Μαΐου οπότε και ανοίξαμε, 35%.
Ο κόσμος είναι δυσαρεστημένος, διαμαρτύρεται καθώς υπάρχει θέμα και με τις μεταφορικές εταιρείες που δεν μπορούν να ανταποκριθούν σε όλα τα σημεία πωλήσεων της χώρας», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Περιγράφοντας την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά ποδηλάτου, όχι μόνο σε επίπεδο χώρας, αλλά και ευρύτερα -ευρωπαϊκά και παγκόσμια- υποστήριξε πως επικρατεί ένας «πόλεμος πλειοδοσίας των ποδηλάτων», με αποτέλεσμα, «όποιος προλάβει και έχει τα μετρητά στα εργοστάσια παραγωγής να παίρνει τα αντίστοιχα ποδήλατα που ζητάει».
Ανάλογη εικόνα μετέφερε και ο Χρήστος Ρουμελιώτης, ιδιοκτήτης καταστήματος επισκευής και πώλησης ποδηλάτων, επισημαίνοντας πως από την προηγουμένη εβδομάδα που άνοιξε, υπάρχει σοβαρό πρόβλημα.
«Εγώ, από την πρώτη ημέρα έμεινα χωρίς ποδήλατα. Η πρώτη παράδοση έγινε χθες και οι πωλήσεις έχουν αυξηθεί κατακόρυφα, σχεδόν είναι τριπλάσια η ζήτηση από τις προηγούμενες χρονιές. Δεν μπορούμε να εξυπηρετήσουμε πλέον ούτε στο σέρβις, ακόμα και στις απλές αλλαγές σαμπρέλας. Όλα γίνονται με ραντεβού, χρειάζεται να περιμένει ο κόσμος ακόμα και δύο με τρεις εβδομάδες για να φτιάξει το παλιό του ποδήλατο», υπογράμμισε.
Στην αυξημένη ζήτηση της υπηρεσίας για σέρβις ποδηλάτων αναφέρθηκε και η κ. Μαγειρέλη- Μόλχο, λέγοντας χαρακτηριστικά:
«Πολλοί θέλουν να αποκαταστήσουν τα παλιά τους ποδήλατα για οικονομικούς λόγους και δημιουργείται πρόβλημα και στο σέρβις των ποδηλάτων, υπάρχουν διαμαρτυρίες. Υπάρχουν ελλείψεις σε συγκεκριμένο μέγεθος λάστιχου-σαμπρέλας, το οποίο δεν μπορούμε να βρούμε πουθενά!».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις