Δήμος Αθηναίων: Ηλεκτρονικά η αίτηση των επαγγελματιών εστίασης για επιπλέον τετραγωνικά
Με λίγα «κλικ» η αίτηση των επαγγελματιών της εστίασης για επιπλέον τετραγωνικά ή για μείωση τελών,
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
- Ο Τραμπ διορίζει τον παραγωγό του «Apprentice», ως ειδικό απεσταλμένο στη Μεγάλη Βρετανία
Οι επαγγελματίες της εστίασης που υπάγονται στο Δήμο Αθηναίων θα μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση για περισσότερα τετραγωνικά τραπεζοκαθισμάτων, για μείωση τελών και χρήση κοινόχρηστου χώρου.
«Γρήγορα, πρακτικά, χωρίς ουρές και ταλαιπωρία» όπως γράφει στα social media ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης.
Συγκεκριμένα ο κ. Μπακογιάννης σημειώνει:
“Γρήγορα, πρακτικά, χωρίς ουρές και ταλαιπωρία. Για πρώτη φορά, όλοι οι επαγγελματίες της εστίασης μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους για περισσότερα τετραγωνικά τραπεζοκαθισμάτων, για μείωση τελών αλλά και για τη χορήγηση άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου. Αλλάζει η σχέση του δήμου με τους πολίτες και τους επαγγελματίες. Κάνουμε το δύσκολο, εύκολο. https://eservices.cityofathens.gr/”
Ενεργώντας ταχύτατα και επιδεικνύοντας άμεσα αντανακλαστικά στην νέα νομοθετική ρύθμιση που προβλέπει παραχώρηση επιπλέον τετραγωνικών μέτρων για χρήση κοινόχρηστου χώρου ή μείωση τελών χρήσης στις επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος που δεν μπορούν να πάρουν επιπλέον τετραγωνικά μέτρα, ο Δήμος Αθηναίων δίνει στους επαγγελματίες τη δυνατότητα να μπορούν γρήγορα και εύκολα, απ’ όπου και αν βρίσκονται να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αντίστοιχη αίτηση χωρίς να χρειάζεται να προσέλθουν στις υπηρεσίες του Δήμου.
Ταυτόχρονα παρέχεται η δυνατότητα στους επαγγελματίες να υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αίτηση για τη χορήγηση άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου με τραπεζοκαθίσματα, κάτι που μέχρι σήμερα γινόταν μόνο με φυσική του παρουσία.
Οι δύο αυτές νέες ψηφιακές υπηρεσίες είναι διαθέσιμες μέσω της νέας ψηφιακής πλατφόρμας του Δήμου Αθηναίων (https://eservices.cityofathens.gr/), που λειτουργεί με απόλυτη επιτυχία εδώ και τρεις μήνες και ήδη δεκάδες χιλιάδες πολίτες την έχουν χρησιμοποιήσει.
Η διαδικασία γίνεται με χρήση των κωδικών taxisnet για την είσοδο στην εφαρμογή και με ελάχιστα «κλικ», ακολουθώντας τις οδηγίες της εφαρμογής, οι επαγγελματίες αφού υποβάλουν μία υπεύθυνη δήλωση και ένα τοπογραφικό διάγραμμα, μπορούν να αιτηθούν και να λάβουν ηλεκτρονικά την άδεια κατάληψης κοινόχρηστου χώρου που δικαιούνται βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας αλλά και του επιπλέον χώρου σύμφωνα με την νέα χθεσινή νομοθετική ρύθμιση. Για όσους επαγγελματίες δεν είναι δυνατή η παραχώρηση επιπλέον χώρου, δίνεται η δυνατότητα να αιτηθούν για μείωση τελών χρήσης του χώρου που δικαιούνται μέχρι 50%.
Με αυτές τις δύο νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες χιλιάδες ιδιοκτήτες των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος αποφεύγουν την ταλαιπωρία να επισκεφτούν την αρμόδια υπηρεσία και κερδίζουν χρόνο καθώς η επαναλειτουργία των επιχειρήσεων ξεκινά την προσεχή Δευτέρα 25 Μαΐου.
Και οι νέες αυτές υπηρεσίες θα είναι διαθέσιμες για όλους τους Δήμους της χώρας που επιθυμούν να εξυπηρετήσουν τους δημότες τους, σε συνέχεια της απόφασης του Δημάρχου Αθηναίων να παραχωρήσει δωρεάν για όσο διάστημα διαρκεί η υγειονομική κρίση την πλατφόρμα του Δήμου Αθηναίων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις