Hλεκτρονικές παραγγελίες και lockdown «καταπίνουν» τσίχλες και καραμέλες
Οι παρορμητικές αγορές -τσίχλες, καραμέλες και σνακ που μπαίνουν στο καλάθι του σούπερ μάρκετ καθώς οι καταναλωτές περνούν από τους διαδρόμους πηγαίνοντας προς το ταμείο- μειώνονται καθώς ολοένα και περισσότεροι επιλέγουν την παράδοση των αγορών τους στο σπίτι
- Πού βρίσκεται η Ahoo Daryaei; - «Αν την έχουν πειράξει θα πάρουν φωτιά οι δρόμοι»
- Όσα συνέβησαν μέσα στην έπαυλη του Φρανκ Σινάτρα – Τζόγος και κρυφές ερωτικές συναντήσεις
- Νέες ισραηλινές σφαγές σε Βηρυτό και Γάζα που παραπέμπει στην «Αποκάλυψη»
- Πόλεμος Ρωσίας - Ουκρανίας: Μήπως είναι πολύ αργά για να αλλάξει η πορεία του;
Οι παρορμητικές αγορές -τσίχλες, καραμέλες και σνακ που μπαίνουν στο καλάθι του σούπερ μάρκετ καθώς οι καταναλωτές περνούν από τους διαδρόμους με τα γεμάτα ράφια πηγαίνοντας προς το ταμείο- μειώνονται καθώς ολοένα και περισσότεροι επιλέγουν την παράδοση των αγορών τους στο σπίτι ή στο αυτοκίνητό τους έξω από το σούπερ μάρκετ.
Βουτιά στις πωλήσεις 30%
Οι πωλήσεις μεντών στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 30% σε ετήσια βάση σε καταστήματα που παρακολουθεί η εταιρία ανάλυσης αγοράς Nielsen στις 11 εβδομάδες έως τις 16 Μαΐου, με τις πωλήσεις τσιχλών να μειώνονται κατά 28%.
Η πανδημία έστρεψε πολλούς ανθρώπους στις διαδικτυακές αγορές αντί να πηγαίνουν οι ίδιοι στα καταστήματα όπου τα σνακ και άλλα προϊόντα των λεγόμενων «παρορμητικών αγορών» είναι στρατηγικά τοποθετημένα στους διαδρόμους κοντά στα ταμεία.
«Οι πωλήσεις μας στις τσίχλες και τις μέντες έχουν επίσης επηρεαστεί σημαντικά από τα πρωτόκολλα για κοινωνική αποστασιοποίηση», ανέφερε σε χθεσινή της ανακοίνωσης η Hershey, που κυκλοφορεί τις μέντες Ice Breakers.
Η Mondelez International προέβλεψε τον περασμένο μήνα «ουσιαστική μείωση» στις δραστηριότητες που αφορούν τις τσίχλες, όπως τις Trident και τις Stride, το δεύτερο τρίμηνο, λέγοντας ότι η κατηγορία αυτών των προϊόντων είναι από τις πλέον παρορμητικές αγορές.
Οι τσίχλες καταναλώνονται περισσότερο όταν οι άνθρωποι βγαίνουν έξω και συχνά οι καταναλωτές τις αγοράζουν σε μικρά καταστήματα και μπακάλικα, πολλά από τα οποία έκλεισαν, σύμφωνα με την εταιρία.
Ωστόσο, οι καταναλωτές δεν ξεχνούν τη στοματική τους υγιεινή.
Οι πωλήσεις οδοντόπαστας και στοματικών διαλυμάτων αυξήθηκαν κατά 12% και 13% αντίστοιχα για την περίοδο αυτή των 11 εβδομάδων, σύμφωνα με τη Nielsen.
Στροφή στο σπιτικό φαγητό
Γενικά, οι εταιρίες συσκευασμένων τροφίμων, όπως η Nestle, Kraft Heinz and General Mills έχουν δει τεράστια ώθηση από τότε που η πανδημία οδήγησε σε κλείσιμο των εστιατορίων, των μπαρ και των ξενοδοχείων με αποτέλεσμα οι άνθρωποι να τρώνε περισσότερο στα σπίτια τους.
Η ασταθής οικονομία στις ΗΠΑ μπορεί να είναι ένας ακόμα παράγοντας στη μείωση των πωλήσεων των σνακ διότι δεν θεωρούνται απαραίτητα αγαθά από τους καταναλωτές, σύμφωνα με την Έιμι Γκολντσμιθ, σύμβουλο μάρκετινγκ στον κλάδο τροφίμων στο Λος Άντζελες.
«Με την οικονομία, η κατανάλωση των σνακ πιθανόν να δεχθεί πλήγμα, εάν δεν έχει ήδη δεχθεί», δήλωσε.
«Εάν δεν είσαι στον δρόμο, μπορείς να φτιάξεις ένα σάντουιτς ή να φας ότι απέμεινε από το προηγούμενο βράδυ, άρα δεν κάνεις σπατάλες».
Οι διατροφικές μπάρες, που πολλές εταιρίες προωθούν ως υγιεινό σνακ, μειώθηκαν κατά 19% στις 11 εβδομάδες έως τις 16 Μαΐου, σύμφωνα με τη Nielsen.
Ο Ντάνιελ Λουμπέτζκι, ιδρυτής και εκτελεστικός πρόεδρος της KIND Snacks, δήλωσε ότι συνεχίζει να υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα. «Είναι πολύ δύσκολο να προγραμματίσει κανείς», δήλωσε στο Reuters.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ- Reuters
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις