Summer Nights: To «Grease» σπάει το lockdown σε drive-in κινηματογράφο
Με το Grease εγκαινιάζει την θερινή περίοδο drive-in κινηματογράφος στη Μαδρίτη
Ένας κινηματογράφος drive in στην πρωτεύουσα της Ισπανίας, την Μαδρίτη, εγκαινίασε την θερινή περίοδο, μετά την άρση της καραντίνας λόγω κοροναϊού, με την προβολή του επιτυχημένου μιούζικαλ του 1978 «Grease».
Οι κινηματογραφικές αίθουσες και οι υπόλοιπες μορφές ψυχαγωγίας σε εσωτερικούς χώρους παραμένουν κλειστές στην Ισπανία, μια από τις περισσότερο πληγείσες χώρες στον κόσμο από την επιδημία, η οποία τώρα αίρει σταδιακά τους περιορισμούς.
Αλλά το drive-in Autocine Race , όπου οι κινηματογραφόφιλοι μπορούν να παρακολουθήσουν ταινίες με ασφάλεια μέσα από το αυτοκίνητό τους, έλαβε το πράσινο φως για να ανοίξει και πάλι.
«Οι κινηματογράφοι drive-in ήταν κομμένοι και ραμμένοι στα μέτρα αυτού του ιού», δήλωσε στο Reuters η συνιδρύτρια Κριστίνα Πόρτας.
Μολαταύτα, το drive-in θα λειτουργήσει με μειωμένη χωρητικότητα τα 100 αυτοκίνητα και με μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης.
«Θα παραδίδουμε εμείς φαγητό στο αυτοκίνητό σας ώστε να μην χρειάζεται να βγαίνετε από το όχημά σας», εξηγεί η Πόρτας.
Οι κινηματογράφοι drive-in γνωρίζουν ημέρες δόξας στην μετά-κοροναϊό εποχή σε πολλά μέρη του κόσμου, όπως η Λιθουανία, το Ντουμπάι, οι ΗΠΑ και οι Κάννες της Γαλλίας.
Στον Autocine οι ταξιθέτες φοράνε τα φωσφοριζέ τζάκετ για να διακρίνονται στη νύχτα και προστατευτικά προσώπου και καθοδηγούν τα αυτοκίνητα ώστε να παρκάρουν σε σημεία όπου υπάρχουν αυτοκόλλητα τηρώντας τους κανονισμούς της κοινωνικής αποστασιοποίησης.
πηγή : ΑΠΕ – ΜΠΕ
- Καζακστάν: «Η Ρωσία προσπάθησε να πνίξει το θέμα» – Κατηγορίες του Αζερμπαϊτζάν για τη συντριβή αεροσκάφους
- Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και τα Don’ts της εβδομάδας [30.12.2024 – 05.01.2025]
- Κρήτη: Εγκεφαλικά νεκρή η 33χρονη τουρίστρια που έπεσε σε χαράδρα στην Πρέβελη
- Λαβρόφ: Η Ρωσία θα εγκαταλείψει το μορατόριουμ ανάπτυξης πυραύλων μικρού και μέσου βεληνεκούς
- Τέμπη: «Είναι ύβρις αυτό που συνέβη», λέει ο εικαστικός του έργου «τα 58 καρφιά»
- Στέλιος Καζαντζίδης: Πίσω απ’ τον μύθο