Η κορεατική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια της ανανεωμένης εκδοχής του μικρότερου μοντέλου της, Picanto το οποίο επωφελείται από αναβαθμισμένη γκάμα κινητήρων βάσει των αυστηρότερων προτύπων που αφορούν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, νέας σχεδίασης και μιας «γενναίας» αναβάθμισης του τεχνολογικού εξοπλισμού που έχει συμπαρασύρει τη σχεδίαση του εσωτερικού του.


Ξεκινώντας από την εξωτερική του εμφάνιση, το νέο Picanto αποκτά ανασχεδιασμένα κεντρικά φωτιστικά σώματα τα οποία υπογραμμίζονται από εξίσου νέου σχεδιασμού LED ημέρας ενώ την «όψη» του συμπληρώνει η τελευταία εκδοχή της γρίλιας «Tiger Nose» της κορεατικής φίρμας ενώ οι υποψήφιοι αγοραστές του θα έχουν στη διάθεσή τους μια διευρυμένη παλέτα 10 χρωμάτων καθώς και νέας αισθητικής ζάντες 14 και 16 ιντσών.

Ακόμα εντονότερες είναι οι αισθητικές διαφοροποιήσεις στα επίπεδα εξοπλισμού GT Line και X-Line τα οποία με ορισμένες στοχευμένες παρεμβάσεις αποκτούν εντονότερο σπορ και περιπετειώδη χαρακτήρα αντίστοιχα. Έτσι, αμφότερες οι παραπάνω εκδόσεις επωφελούνται από ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες ενώ αφενός η GT-Line αποκτά μια φαρδύτερη εισαγωγή αέρα στο μπροστινό τμήμα, περισσότερες μαύρες γυαλιστερές λεπτομέρειες, νέα φώτα ομίχλης και αφετέρου η X-Line περισσότερα προστατευτικά και λεπτομέρειες που παραπέμπουν στον κόσμο της περιπέτειας όπως τα στοιχεία που παραπέμπουν σε χρώμιο.

Στο εσωτερικό, το Picanto επωφελείται από ανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων στο κέντρο του οποίου φιλοξενείται ψηφιακή οθόνη 4,2 ιντσών σε συνδυασμό με ένα νέο σύστημα infotainment το οποίο διαθέτει λογισμικά Apple CarPlay και Android Auto και εδράζεται σε μεγαλύτερη οθόνη, οκτώ ιντσών.

Οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ νέων αποχρώσεων αλλά και υφών για τις επενδύσεις του εσωτερικού στις οποίες περιλαμβάνεται και η απομίμηση δέρματος, ενώ ανεξαρτήτως επιλογής χρώματος η KIA έχει φροντίσει να προσφέρει και διακριτές ραφές προς όφελος ενός πιο pop και νεανικού αποτελέσματος.

Σε επίπεδο κινητήρων το ανανεωμένο Picanto διαθέτει επί της ουσίας τους ίδιους κινητήρες με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του οι οποίοι όμως έχουν αναβαθμιστεί, επωφελούμενοι από τροποποιήσεις στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης, στο σύστημα ψεκασμού και διαχείρισης καυσαερίων προκειμένου να συμμορφωθούν με τις αυστηρότερες περιβαλλοντικές νόρμες.

Έτσι, εφαλτήριο για την γκάμα εξακολουθεί να αποτελεί ο ατμοσφαιρικός τρικύλινδρος κινητήρας 1,0 λίτρου με απόδοση 67 ίππους και ροπή 96 Nm ο οποίος δίνει τη σκυτάλη στο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων με ισχύ 84 ίππων και 112 Nm ροπής, αμφότεροι με νέο σύστημα ψεκασμού. Στην κορυφή της γκάμας ο γνώριμος turbo 1,0 λίτρου με ισχύ 100 ίππων συνοδεύεται από ένα νέο σύστημα χρονισμού βαλβίδων το οποίο του επιτρέπει να μεταβάλλει τους κύκλους καύσης αναλόγως τις οδηγικές συνθήκες, μεγιστοποιώντας την αποδοτικότητά του.

Οι τρεις κινητήρες συνδυάζονται de facto με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων, ενώ στις διαθέσιμες επιλογές περιλαμβάνεται ένα νέο αυτόματο κιβώτιο επίσης πέντε σχέσεων το οποίο αντικαθιστά το «τεσσάρι» του μέχρι σήμερα γνωστού Picanto.

Εμπλουτισμένο είναι και το παλμαρέ ασφάλειας το οποίο περιλαμβάνει συστήματα αποτροπής μετωπικών συγκρούσεων, επιτήρησης τυφλών σημείων, διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας αλλά και ημιαυτόνομης οδήγησης το οποίο μπορεί να αναλάβει τη διεύθυνση, την πέδηση και την επιτάχυνση ακολουθώντας τα προπορευόμενα οχήματα.