Το Audi e-Tron GT διανύει τα τελευταία χιλιόμετρα δοκιμών εξέλιξης
To επιβλητικό τετράθυρο όσο και αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Audi που θα αποτελέσει το αντίπαλο δέος της Porsche Taycan επιστρέφει στα πεδία δοκιμών επαναβεβαιώνοντας τα εξωτικά χαρακτηριστικά του.
- Δολοφονία σε ξενοδοχείο στην Καλαμάτα - Συνελήφθη ύποπτος
- Σε 20 χρόνια φυλάκισης καταδικάστηκε ο σύζυγος της Ζιζέλ Πελικό για βιασμούς - Ένοχοι οι 51 κατηγορούμενοι
- Αποκάλυψη in: Μία πολυμήχανη 86χρονη παγίδευσε μέλη συμμορίας «εικονικών ατυχημάτων» στα Χανιά
- Δημήτρης Ήμελλος: Το τελευταίο αντίο στον αγαπημένο ηθοποιό -Τραγική φιγούρα η μητέρα του
Φωτογραφίες: Automedia
H τελευταία φορά που το γοητευτικό νέο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Audi είχε εντοπιστεί από τον φωτογραφικό φακό, είχε περιπαικτική διάθεση, επιλέγοντας για τις δοκιμές εξέλιξης τη «γειτονιά» της Porsche και τροχούς που θύμιζαν εντόνως την Taycan.
Πλέον έχει επιστρέψει στην έδρα του, καθώς οι νέες εικόνες προέρχονται από την ευρύτερη περιοχή του Ingolstadt ενώ… βασίζεται στους δικούς του τροχούς συνεχίζοντας τις δοκιμές εξέλιξης.
Αν και εκτός από τα παραπάνω, η νέα του εμφάνιση ενώπιον του φωτογραφικού φακού δεν έχει αλλαγές σε ό,τι αφορά το καμουφλάζ που εξακολουθεί να καλύπτει το σύνολο των επιφανειών του, δεν μπορεί παρά να παρατηρήσει κανείς την σχεδιαστική του συνάφεια με το ομώνυμο επιβλητικό πρωτότυπο το οποίο ανέλαβε να το συστήσει πριν περίπου δύο χρόνια από την έκθεση του Detroit.
Σε ό,τι αφορά τα επιμέρους στοιχεία, σε σχέση με το concept που προηγήθηκε, το e-Tron GT ως έκδοση παραγωγής δείχνει να διαθέτει μεγαλύτερο ύψος οροφής προς όφελος της άνεσης των επιβατών του πίσω καθίσματος διατηρώντας πάντα το επιβλητικό του πλάτος που στην περίπτωση του concept ανερχόταν σε 1,96 μ.
Στην αθέατη πλευρά του Audi E-Tron GT αναμένεται να βρεθεί ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ το οποίο αναμένεται να του εξασφαλίζει ισχύ ανάλογη με τη βασική έκδοση της Porsche Taycan, δηλαδή περί τους 530 ίππους. Αυτό που μένει να διαπιστωθεί είναι κατά πόσο το Audi e-Tron GT θα ακολουθήσει κατά πόδας τη διάρθρωση εκδόσεων της τεχνολογικά συγγενούς Porsche Taycan και τις διαφορετικές αποδόσεις ισχύος μέχρι τους 761 ίππους, αλλά κυρίως την τιμολογιακή πολιτική της Audi προκειμένου να κερδίσει έδαφος έναντι του alter ego του δια χειρός Zuffenhausen.
Το σίγουρο είναι ότι τα παραπάνω θα διαλευκανθούν σύντομα, καθώς προ κορωνοϊού το Audi e-Tron GT είχε εξασφαλίσει εισιτήριο για την φετινή χρονιά και παρά τις όποιες καθυστερήσεις επέφερε η πανδημία η γερμανική φίρμα αναμένεται να τηρήσει το χρονοδιάγραμμα, παρουσιάζοντας το πριν το τέλος της χρονιάς.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις