Το εξωτικό supercar της πρωτοεμφανιζόμενης Naran Automotive
Ο κόσμος των υπεραυτοκινήτων θα αποκτήσει σύντομα ένα νέο εκπρόσωπο από την νεομφανιζόμενη Naran που βάσει των πρώτων συστάσεων δείχνει να έχει διαβάσει καλά τη συνταγή της επιτυχίας για το είδος.
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
Η νεοσύστατη εταιρεία Naran Automotive προετοιμάζεται να παρουσιάσει το πρώτο της νόμιμο για το δρόμο τετράτροχο με την μορφή ενός V8 hypercar εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής το οποίο φιλοδοξεί να κλέψει λίγη από τη δόξα μοντέλων όπως η LaFerrari, η Αston Martin Valkyrie και η McLaren Speedtail.
To Naran όπως θα ονομάζεται το νέο hypercar βρίσκεται σύμφωνα με τις συστάσεις στα τελευταία στάδια εξέλιξης τα οποία πραγματοποιούνται στις πίστες της Imola και του Nurburgring με την προοπτική να αποκαλυφθεί στα μέσα Αυγούστου και στη συνέχεια να οδηγηθεί στην παραγωγή η οποία θα αριθμεί αυστηρά μόλις 49 αντίτυπα.
Επί του παρόντος το Naran, συστήνεται μέσω ενός σκίτσου και teaser που αποτυπώνει τμήματα του αμαξώματος με την εταιρεία ωστόσο να διευκρινίζει ότι θα έχει μέγιστη ταχύτητα από 370 έως 402 χλμ./ώρα και τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-96 χλμ./ώρα σε 2,1 δευτερόλεπτα.
Στα σπλάχνα του θα φιλοξενείται ένας διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 των 5,0 λίτρων με ισχύ που θα αγγίζει τους 1.050 ίππους ενώ θα αποδίδει το εξίσου διόλου ευκαταφρόνητο μέγεθος των 1.036 Nm ροπής. Η ισχύς όπως συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς.
Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση δεν δείχνει να ξεφεύγει από τους εκκεντρικούς κανόνες του είδους που εκπροσωπεί με την Naran να επιβεβαιώνει πώς το αμάξωμα θα κατασκευάζεται από ένα μείγμα ανθρακονημάτων αλλά και λιναριού υπό το σκεπτικό διατήρησης του βάρους κάτω από 1.500 κιλά.
Στα στοιχεία που έχει δημοσιοποιήσει η εταιρεία συγκαταλέγεται και η δυνατότητα του υπεραυτοκινήτου να παράγει κάθετη δύναμη 450 κιλών με την συνδρομή της επιβλητικής αεροδυναμικής πτέρυγας στο πίσω τμήμα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το project αποτελεί έμπνευση του μεικτής καταγωγής από Ινδία και Ζιμπάμπουε επιχειρηματία, Ahmeer Naran και ενώ την υλοποίηση έχουν αναλάβει ο πρώην αρχιμηχανικός της Jaguar Land Rover και ο σχεδιαστής Jowyn Wong ο οποίος έχει υπογράψει και το Appollo IE.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις