Νοσοκομείο Κιλκίς: Απάντηση στην καταγγελία περί εργαζομένων που πλένουν τις στολές σπίτι τους
Απάντηση στις καταγγελίες ότι εργαζόμενοι αναγκάζονται να πλένουν τις στολές σπίτι τους με απόφαση της διοίκησης λόγω κόστους εν μέσω κοροναϊού, δίνει το Νοσοκομείο του Κιλκίς
- Παγιδευμένοι στα δάνεια σε ελβετικό φράγκο - Τι περιμένουν 200.000 οικογένειες
- Σε απόγνωση οι ένοικοι της πολυκατοικίας στους Αμπελόκηπους - Ακόμη περιμένουν ενημέρωση για την κρατική αρωγή
- «Σπεύσατε για χρυσό» - το σημείωμα των αναλυτών της Goldman Sachs
- Πάνω από 100 νεκροί σε μία μέρα από ισραηλινούς βομβαρδισμούς σε Γάζα και Λίβανο
Απάντηση στις καταγγελίες ότι εργαζόμενοι αναγκάζονται να πλένουν τις στολές σπίτι τους με απόφαση της διοίκησης λόγω κόστους εν μέσω κοροναϊού, δίνει το νοσοκομείο του Κιλκίς.
Συγκεκριμένα, με δελτίο Τύπου που εξέδωσε το νοσοκομείο κάνει λόγο για «ψευδή καταγγελία εργαζομένου, με την οποία επιδιώκεται να προκληθεί αναίτια ανησυχία και πανικός τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο».
Σύμφωνα λοιπόν με όσα αναφέρει το νοσοκομείο «ο σημερινός Διοικητής, Ιωάννης Ανδρίτσος, διορίστηκε στη θέση του στις 17-01-2020 και η 21-01-2020, ημέρα Τρίτη, οπότε και υπεγράφη η σύμβαση για την πλύση ιματισμού, ήταν η δεύτερη ημέρα παρουσίας του στο Νοσοκομείο».
Επιπλέον τονίζει ότι «η σύμβαση αυτή αποτελεί την ωρίμανση μίας διαδικασίας που είχε ξεκινήσει ήδη από την προηγούμενη διοίκηση με την υπ’ αρ. 14/09-10-2019 διακήρυξη διαγωνισμού, ελήφθη απόφαση για την υπογραφή της από την προηγούμενη διοίκηση με την υπ’ αρ. 1η/08-01-2020 θέμα 4ο Ε.Η.Δ., απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου και η υπογραφή της ήταν η τελική τυπική πράξη ολοκλήρωσης της διαδικασίας. Συνεπώς, δεν τέθηκε ποτέ υπόψιν της παρούσας διοίκησης οποιοδήποτε ζήτημα για τη συγκεκριμένη σύμβαση πριν από την υπογραφή της, πέραν από τις ήδη ειλημμένες αποφάσεις και ολοκληρωμένες διαδικασίες, αφού δεν είχε διοριστεί ακόμα.
»Αναφορικά με την πρακτική που ακολουθούνταν και στο παρελθόν, από προηγούμενες διοικήσεις, τονίζουμε ότι δεν γινόταν τίποτα διαφορετικό ως προς την ένταξη του ιματισμού της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας στη σύμβαση που υπήρχε από την 29-8-2017. Συγκεκριμένα, δεν υπάρχει κανένα έγγραφο είτε από την Δ/νση Νοσηλευτικής Υπηρεσίας είτε από το Τμήμα Ιματισμού, με το οποίο να ζητείται η πλύση των στολών και να μην έχει ενεργήσει η Διοίκηση».
Ακόμα υπογραμμίζει πως «η μόνη ενημέρωση που υπήρξε ήταν περί τα τέλη Μαρτίου 2020, όταν και ενημερώθηκε προφορικά η σημερινή Διοίκηση για το ζήτημα των στολών της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας. Άμεσα και κατόπιν συνεννόησης του Διοικητή προς την ανάδοχο εταιρεία, υπήρξε προφορική συμφωνία να δέχεται και να πλένει και τις στολές των νοσηλευτών. Το νοσηλευτικό προσωπικό ενημερώθηκε τόσο για τον τρόπο όσο και για το χώρο απόθεσης των στολών τους, προκειμένου να παραλαμβάνονται από την ανάδοχο προς πλύση, ωστόσο κανένας νοσηλευτής δεν παρέδωσε τη στολή του. Αν υπήρχε οποιοδήποτε πρόβλημα θα είχε ήδη απευθύνει έγγραφο είτε το Σωματείο Εργαζομένων του Γ.Ν. Κιλκίς είτε η Διεύθυνση Νοσηλευτικής Υπηρεσίας και η Διοίκηση θα είχε ενεργήσει. Για δε την ιατρική υπηρεσία του Νοσοκομείου, που συμπεριλαμβάνεται στην καταγγελία, ουδέποτε ζητήθηκε επίσημα ή κατ’ ιδίαν από ιατρούς που υπηρετούν το 2020 οτιδήποτε αναφορικά με τις στολές εργασίας. Συνεπώς το σκέλος της καταγγελίας ότι »Εν μέσω κοροναϊού οι εργαζόμενοι του Νοσοκομείου Κιλκίς πλένουν τις στολές στο σπίτι τους με απόφαση της διοίκησης λόγω κόστους. Επικίνδυνη απόφαση για διασπορά του ιού», είναι απολύτως ψευδές και συκοφαντικό, αφενός διότι ουδέποτε ελήφθη τέτοια απόφαση αφού ουδέποτε υπεβλήθη οποιοδήποτε αίτημα για τη λήψη τέτοιας απόφασης, αφετέρου διότι συνέβη ακριβώς το αντίθετο, καθώς συμφωνήθηκε με την ανάδοχο να πλένει τις στολές και του νοσηλευτικού προσωπικού».
Μάλιστα εξηγεί πως «αναφορικά με το περιστατικό που αφορά εγκυμονούσα ασθενή που γέννησε την 02-06-2020 στο νοσοκομείο μας η διάψευση της καταγγελίας προέρχεται από την ίδια τη Μαιευτική – Γυναικολογική Κλινική του Νοσοκομείου μας, που βεβαιώνει εγγράφως ότι όλες οι προγραμματισμένες εισαγωγές στη Μ/Γ κλινική ελέγχονται 48 ώρες πριν την εισαγωγή για SARS – COV 2. Οι έκτακτες εισαγωγές ελέγχονται άμεσα την στιγμή της εισαγωγής λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας και απομονώνονται μέχρις ότου ληφθεί το αποτέλεσμα της εξέτασης. Αν είναι αρνητικό, μετακινούνται σε άλλο θάλαμο, ενώ αν είναι θετικό παραμένουν σε απομόνωση. Αυτό έγινε και με το συγκεκριμένο περιστατικό με υπήκοο Συρίας που προσήλθε ως επίτοκος το πρωί της Τρίτης 02 Ιουνίου 2020. Από την αίθουσα τοκετού μετακινήθηκε στην αίθουσα χειρουργείου με τα – συνήθη πλέον – αυστηρά μέτρα ασφαλείας και από εκεί απομονώθηκε σε δικό της θάλαμο, όπου λήφθησαν όλα τα μέτρα ασφάλειας ώστε να μην έχει καμία επαφή με τις λοιπές νοσηλευόμενες της Μ/Γ κλινικής. Έμεινε απομονωμένη μέχρι την Παρασκευή 05 Ιουνίου 2020, οπότε μετακινήθηκε στο camp Νέας Καβάλας σε απομόνωση. Όλοι οι παραπάνω χώροι, όπως επιτάσσει το πρωτόκολλο του Νοσοκομείου, απολυμάνθηκαν άμεσα και σχολαστικά με το εξιτήριο της νοσηλευόμενης. Συνεπώς αποδεικνύεται εκ των ανωτέρω ότι και το συγκεκριμένο σκέλος της καταγγελίας είναι απολύτως ψευδές».
«Τέλος, ο εργαζόμενος που έκανε την καταγγελία προφανώς έχει μπερδέψει ή επίτηδες έχει ερμηνεύσει από μόνος του το έγγραφο της Επιτροπής Νοσοκομειακών Λοιμώξεων που αφορά τις στολές εργασίας, αφού εκεί γίνεται λόγος για χρήση και όχι για πλύση των στολών. Η Διοίκηση αγνοεί ποια είναι τα κίνητρα ανακοίνωσης μίας τέτοιας καταγγελίας, αν εξικνούνται από προσωπικές φιλοδοξίες ή από άγνωστες προς εμάς εμμονές και εκφράζει την εύλογη απορία της για το χρονικό σημείο που αυτή λαμβάνει χώρα, καθώς μέχρι σήμερα δεν έχει προκύψει κανένα απολύτως θέμα. Κλείνοντας θέλουμε να τονίσουμε ότι αν κάποιος θέλει να μας καταγγείλει καλό θα είναι να ερευνά πρώτα» καταλήγει το νοσοκομείο.
Υπενθυμίζεται ότι η απάντηση έρχεται σε συνέχεια της καταγγελίας από το σωματείο εργαζομένων, πως πολλοί εξ αυτών πλένουν τις στολές σπίτι τους με απόφαση της διοίκησης, λόγω κόστους εν μέσω κοροναϊού.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις