Ουρές και μεγάλες αναμονές στα λεωφορεία – Παροπλισμένο μέρος του στόλου
Μια άλλη διάσταση, που συμβάλλει στα φαινόμενα συνωστισμού και παραβίασης των μέτρων προστασίας που παρατηρούνται καθημερινά στα λεωφορεία, φέρνει στην επιφάνεια το MEGA. Τα δρομολόγια όχι μόνο δεν έχουν αυξηθεί, αλλά έχουν μειωθεί εξαιρετικά, καθώς το ένα τρίτο των οχημάτων παραμένει παροπλισμένο στα αμαξοστάσια
Μια άλλη διάσταση, που συμβάλλει στα φαινόμενα συνωστισμού και παραβίασης των μέτρων προστασίας που παρατηρούνται καθημερινά στα λεωφορεία, φέρνει στην επιφάνεια το MEGA. Τα δρομολόγια όχι μόνο δεν έχουν αυξηθεί, αλλά έχουν μειωθεί εξαιρετικά, καθώς το ένα τρίτο των οχημάτων παραμένει παροπλισμένο στα αμαξοστάσια.
Αυτές τις εικόνες απόλυτου συγχρωτισμού κατέγραψε η κάμερα του MEGA μέσα στα λεωφορεία του ΟΑΣΑ στην Αθήνα.
Άνθρωποι στοιβαγμένοι, ο ένας δίπλα στον άλλον για να φτάσουν στη δουλειά τους. Οι αποστάσεις δεν τηρούνται, τα λεωφορεία είναι γεμάτα και αυτό γιατί όπως λένε οι πολίτες τα δρομολόγια αντί να έχουν αυξηθεί, μειώθηκαν και δεν αρκούν.
«Τα δρομολόγια έχουν κοπεί αρκετά, εγώ που δεν έχω μέσο κυκλοφορώ με τα λεωφορεία. Υπάρχει συνωστισμός το θεωρώ είναι απαράδεκτο αυτό το πράγμα» δηλώνει πολίτης.
Περιμένοντας το λεωφορείο
Οι πολίτες είναι αναγκασμένοι να περιμένουν στην στάση για ώρα. Το MEGA βρέθηκε στον Πειραιά και, όπως βλέπετε, το 814 που κάνει την Γραμμή σχιστό Πειραιάς θα περάσει σε 39 λεπτά. «Κανονικά πρέπει να είναι κάθε 10 λεπτά αλλά που να τα βρεις να τα βάλεις κάθε 10 λεπτά δεν υπάρχουν».
Το 703 ξεκίνησε από τον Άγιο Ελευθέριο με προορισμό τον Πειραιά. Η διαδρομή είναι σχεδόν 1 ώρα και 20 λεπτά και διασχίζει την οδό Θηβών. Πολλές φορές όμως συμβαίνουν απρόοπτα και καθυστερεί κι άλλο. Και έτσι η αναμονή φτάνει τα 27 λεπτά μέχρι να έρθει το επόμενο. «Όταν αργούν ή δεν περνάν καθόλου τότε υπάρχει πρόβλημα και με τις δουλείες μας και με τα πάντα».
«Κανονικά πρέπει να είναι κάθε 10 λεπτά αλλά που να τα βρεις να τα βάλεις κάθε 10 λεπτά δεν υπάρχουν».
Παροπλισμένα στα αμαξοστάσια
Η πολύωρη αναμονή οφείλεται στο γεγονός πως δεν υπάρχουν λεωφορεία για να καλύψουν τις ανάγκες στα δρομολόγια, καθώς μεγάλο μέρος του στόλου των λεωφορείων είναι παροπλισμένο στα αμαξοστάσια. Από τα 1775 μόλις τα 1150 είναι ενεργά.
Πίσω από αυτή την Μάνδρα στο αμαξοστάσιο του Ρέντη βρίσκονται 85 λεωφορεία που μέχρι πρόσφατα κυκλοφορούσαν στους δρόμους και μετέφεραν επιβάτες στις δουλειές τους. Τώρα σαπίζουν εδώ. Ενώ σε μερικά από αυτά έχει μόνο το κέλυφος.
«Έχουμε περίπου στα 1775. Αυτή τη στιγμή τα λεωφορεία που θα βγουν στο δρόμο είναι περίπου στα 1100 με 1150 που είναι διαθέσιμα στον επιβάτη» αναφέρει ο Απόστολος Ραυτόπουλος συνδικαλιστής.
Τα λεωφορεία ξεκινούν από τα αμαξοστάσια που βρίσκονται στον Άγιο Ιωάννη Ρέντη, στην Ανθούσα, στη Λιοσίων, στο Μπραχάμι, στο Βοτανικό και στην Πέτρου Ράλλη και σύμφωνα με τους συνδικαλιστές μέχρι το 2021 θα πρέπει να αποσυρθούν από την κυκλοφορία 400 λεωφορεία.
Δείτε το ρεπορτάζ του MEGA
- Ο Πούτιν, ο πόλεμος στην Ουκρανία και οι νατοϊκές «φουρτούνες» στη Μαύρη Θάλασσα
- Τα διατροφικά trends που θα «φορεθούν» πολύ μέσα στο 2025
- Το Παλάτι, οι έρωτες και οι εμμονές: Η υπόθεση της Jane Andrews που έκανε άνω κάτω τη βασιλική οικογένεια
- Γιατί η Barbie επέλεξε να γίνει άνθρωπος – και τι απέγινε ο Ken;
- Πώς η ΑΑΔΕ εξάρθρωσε το κύκλωμα λαθρεμπόρων αλκοολούχων ποτών
- Η Ευρωπαϊκή Ένωση παγιδευμένη σε δαιδαλώδη γραφειοκρατία, που η ίδια δημιούργησε