Peugeot 308 2021: Ψηφιακή αναβάθμιση
Η γαλλική φίρμα οδηγεί το μικρομεσαίο της μοντέλο σε μια ήπια ανανέωση που του εξασφαλίζει πρόσβαση στις πιο πρόσφατες τεχνολογίες που έχουν προκύψει στο οπλοστάσιο της Peugeot σε ό,τι αφορά το εσωτερικό, διευρύνοντας παράλληλα την γκάμα επιλογών εξατομίκευσης.
- Οι πριγκίπισσες της Disney κινδυνεύουν σύμφωνα με ένα νέο σατιρικό επιστημονικό άρθρο
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
To αειθαλές και βραβευμένο μικρομεσαίο μοντέλο των Γάλλων, εμπλουτίζει τα χαρακτηριστικά του με ορισμένους από τους τεχνολογικούς νεολογισμούς που έχουν ενταχθεί προσφάτως στο παλμαρέ της Peugeot, φροντίζοντας παράλληλα, να αυξήσει τις διαθέσιμες επιλογές για τους υποψήφιους αγοραστές του.
Έτσι, το 308 αντικαθιστά τον αναλογικό πίνακα οργάνων με τον ψηφιακό τρισδιάστατο i-Cockpit ο οποίος φιλοξενείται σε οθόνη 10,0 ιντσών και εξακολουθεί να συνοδεύεται από το σύστημα infotainment σε βελτιωμένη οθόνη των 9,7 ιντσών το οποίο προσφέρει συνδεσιμότητα με συσκευές Apple και Android.
Παράλληλα έχει προστεθεί και μια νέα απόχρωση αμαξώματος η οποία «ακούει» στην ονομασία Vertigo Blue και μπορεί να συνδυαστεί με μία από τις δύο επίσης νέου σχεδιασμού επιλογές για τις ζάντες.
Επιπλέον, η γαλλική φίρμα έχει προχωρήσει σε ένα εξορθολογισμό των επιπέδων εξοπλισμού τα οποία εφεξής θα είναι τρία, Active, Allure και GT προς όφελος μιας πιο απλής διάρθρωσης ενώ για όσους επιθυμούν κάτι παραπάνω θα διατίθεται και το εξοπλιστικό πακέτο Premium.
Επίσης για εκείνους που θα επιλέξουν την έκδοση GT, υπάρχει η επιλογή του πακέτου Black Pack το οποίο αντικαθιστά τη γρίλια χρωμίου, την περίμετρο από χρώμιο στα φώτα ομίχλης και στα παράθυρα με μαύρο γυαλιστερό περίγραμμα.
Σε επίπεδο κινητήρων, το γαλλικό μοντέλο θα διατίθεται με το γνώριμο τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων σε διαμορφώσεις 110 ή 130 ίππων και τον diesel του 1,5 λίτρου σε εκδοχές ισχύος 100 και 130 ίππων οι οποίοι, αναλόγως την απόδοση ισχύος μπορούν να συνδυαστούν με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.
Στην κορυφή εξακολουθεί να βρίσκεται ο κινητήρας 1,6 λίτρων με 263 ίππους και 340 Nm ροπής ο οποίος εξοπλίζει την έκδοση GTi και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο, καθιστώντας εφικτή τη δυνατότητα επιτάχυνσης του γαλλικού hatchback από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,0 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 250 χλμ./ώρα.
Από τις επιλογές του 308 εκλείπει ο diesel δίλιτρος κινητήρας των 150 ή 177 ίππων ο οποίος δεν θα είναι πλέον διαθέσιμος για το μοντέλο.
Ανεξαρτήτως έκδοσης κινητήρα, υπενθυμίζεται ότι το 308 περιλαμβάνει ως standard στον εξοπλισμό του, σύστημα διζωνικού κλιματισμού, αυτόματα φωτιστικά σώματα, αισθητήρες στάθμευσης, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, ηλεκτροχρωματικό εσωτερικό καθρέφτη καθώς και ενεργό cruise control, κάμερα λήψης 180 μοιρών, σύστημα προειδοποίησης και αποτροπής ακούσιας αλλαγής λωρίδας, σύστημα αναγνώρισης των σημάτων οδικής κυκλοφορίας, επιτήρησης τυφλών σημείων και επιτήρησης του οδηγού.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις