Porsche Cayenne GTS και GTS Coupe 2021: Επιστροφή… στον V8
Η γερμανική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια μιας νέας σπορ προσανατολισμού έκδοσης του μεγαλύτερου SUV της που θα αναλάβει να γεφυρώσει την απόσταση ανάμεσα στις εκδόσεις S και Turbo προσφέροντας ακόμα 1+1 εναλλακτική στους δυνητικούς αγοραστές της Cayenne, με δεδομένο ότι η GTS θα είναι διαθέσιμη και στην coupe έκδοση αμαξώματος.
- Τραμπ: Ο επιλεγείς για τη Λατινική Αμερική είχε αποπεμφθεί για... ερωτοδουλειές
- Πωλητήριο και σε… κάστρα στην Ευρώπη – Πόσο κοστίζει η απόκτησή τους
- Το κόστος διαμονής σε δημοφιλείς προορισμούς - Ελαφρώς προς τα πάνω οι τιμές ενόψει Χριστουγέννων
- ΕΛ.ΑΣ: Κρούει τον κώδωνα του κινδύνου εν όψει επιδείνωσης των καιρικών συνθηκών
H Cayenne GTS επιστρέφει και μαζί της επιστρέφει ο twin-turbo V8 των 4,0 λίτρων που αποτελεί το επίκεντρο της νέας ενσάρκωσης των GTS και GTS Coupe, αντικαθιστώντας τον V6 κινητήρα του παρελθόντος της έκδοσης με τα συγκεκριμένα διακριτικά. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι η νέα Cayenne GTS και η αντίστοιχη Coupe έκδοση, προσφέρουν υψηλότερες επιδόσεις προς… πάσα κατεύθυνση. Αναλυτικότερα, ο νέος κινητήρας αρχικά προσφέρει 20 ίππους και 20 Nm ροπής επιπλέον σε σχέση με τον V6, αποδίδοντας 460 ίππους και 620 Nm ροπής.
Σε συνδυασμό με το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono, τα παραπάνω μεγέθη καθιστούν εφικτή την επιτάχυνση των GTS σε 4,5 δευτερόλεπτα, διαμορφώνοντας παράλληλα την μέγιστη ταχύτητά τους σε 270 χλμ./ώρα. Η κίνηση μεταδίδεται ως συνήθως και στους τέσσερις τροχούς με τη συνδρομή του αυτόματου κιβωτίου της Porsche Tiptronic S.
Πλην της επιπλέον ισχύος από γενιά σε γενιά, οι Cayenne GTS και GTS Coupe επωφελούνται παραδοσιακά και από σειρά βελτιώσεων που αφορούν το πλαίσιο όπως επιβάλλει ο σπορ προσανατολισμός τους.
Αμφότερες διαθέτουν ως standard νέα ελατήρια από χάλυβα στην ανάρτηση τα οποία μειώνουν το ύψος της και την απόσταση από το έδαφος κατά 2,0 εκατοστά. Στο βασικό εξοπλισμό των εκδόσεων ανήκει επίσης το σύστημα PASM, δηλαδή η ενεργή ανάρτηση της Porsche η οποία ρυθμίζει αυτόματα το βαθμό απόσβεσης των αμορτισέρ καθώς και το σύστημα διαχείρισης ροπής το οποίο φρενάρει αυτόματα κάθε τροχό ξεχωριστά στις αλλαγές κατεύθυνσης προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς.
Στην λίστα εξοπλισμού περιλαμβάνονται επίσης προαιρετικά carbon κεραμικά δισκόφρενα, ενεργή αερανάρτηση τριών θαλάμων, τετραδιεύθυνση και το σύστημα ελέγχου δυναμικής ευστάθειας της φίρμας, Dynamic Chassis Control το οποίο φροντίζει για την καλύτερη διαχείριση του διόλου ευκαταφρόνητου όγκου της Cayenne σε ακραίες οδηγικές συνθήκες.
Εξωτερικά, οι εκδόσεις GΤS σηματοδοτούν την σπορ διαφορετικότητα τους χάρη στο πακέτο Sport Design το οποίο διανθίζει την εμφάνισή τους με λεπτομέρειες σε γυαλιστερή μαύρη απόχρωση, σκούρα φωτιστικά σώματα LED μπροστά και πίσω και τροχούς 21 ιντσών επίσης με μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα.
Την εικόνα συμπληρώνει η δυνατότητα επιλογής, ενός νέου συστήματος εξαγωγής με κεντρικά τοποθετημένες οβάλ απολήξεις το οποίο αποτελεί αποκλειστικότητα των εκδόσεων GTS.
Στο εσωτερικό, κυριαρχεί το δέρμα το Alcantara το οποίο εκτός από ένα μέρος των καθισμάτων επεκτείνεται στην κεντρική κονσόλα, το εσωτερικό των θυρών ενώ αφθονούν οι λεπτομέρειες από ματ αλουμίνιο. Παράλληλα, σε συμφωνία με το σπορ προσανατολισμό των εκδόσεων GTS έχουν τοποθετηθεί νέα πιο βαθιά και πιο ψηλά σπορ καθίσματα τα οποία προσφέρουν οκτώ δυνατότητες ρύθμισης.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις